استخر بادی کودک سایبان دار بست وی

bestway 52218

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 112 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 97 CM
656,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک سایبان دار بست وی یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای خردسالان و کودکان بوده که از طول عمری بالا و قیمتی مقرون به صرفه و طراحی استاندارد برخوردار بوده و توسط کارخانه بست وی طراحی و تولید شده است. بدون شک طراحی ظاهری محصول یکی از نکات قوت این استخر است که به شکل یک اسب آبی طراحی شده و دارای سایه بان می باشد، شما می توانید آن را حیاط منزلتان گذاشته تا فرزندتان از آن استفاده کرده و لذت ببرد. همچنین رنگ هایی که از استفاده شده آبی، صورتی و سفید می باشد که به غیر شکل اسب آبی، عکس چند قلب بر روی آن چاپ شده است. متخصصان ما به طراحی و شکل این استخر نمره بالایی را می دهند.استخر بادی کودک سایبان دار بست وی


این استخر به صورت دو کاره بوده که علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول به دلیل داشتن دیواره ها و بدنه بادی به خوبی در برابر نور و گرمای آفتاب جلوگیری خواهد کرد. همچنین یک پنجره نیز در قسمت پشت استخر تعبیه شده تا امکان دید از این قسمت نیز وجود داشته باشد. محصولی با وزن و حجم بسیار مناسب که که امکان حمل و راه اندازی در هر مکان بخصوص در فضای باز و مسافرت ها را خواهد داشت. بدنه اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم بوده تا شما از طول عمر بالای این محصول کاملا آسوده خاطر باشید. برای خرید استخر بادی کودک سایبان دار بست وی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار بست وی جدید ترین نمونه از استخر های فانتزی است که با بدنه ای بادی در دسترس افراد برای استفاده آماده می باشد. این محصول بی نظیر و خاص دارای قیمت مناسب است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از داشتن آن نیز لذت برد. استخر بادی دارای سایبان نیز می باشد و از ساختاری بسیار فانتزی برخورداراست که توجه تمامی کودکان را به خود جلب می کند. با وجود جذابیت زیادی که در این استخر بادی وجود دارد کودکان ساعات خوشی را به وسیله آن سپری می کنند و بهترین اوقات تفریحات آبی را به دست می آورند. بیش ترین کاربردی که از این محصول به دست می آید ایجاد محیطی برای آبتنی و آب بازی در فصول گرم سال در فضای باز بوده است که ایمن ترین بدنه را ایجاد می کند. داشتن بدنه ای بادی و محکم که استحکام کامل و کافی نیز دارد در میزان استفاده از محصول نقش دارد و طرفداران بیش تری به سمت داشتن آن کشیده می شوند. در نتیجه افراد قادر به خریداری آن هستند و می توانند با قیمت مناسب آن را سفارش دهند. 

استخر بادی کودک سایبان دار بست وی

طراحی بی نقص

انواع محصولاتی که برای رده سنی کودک طراحی و تولید می شوند از نهایت خلاقیت برخوردار هستند که مزیت های زیادی را نیز به دنبال دارد. این استخر بادی نیز از آن جا که برای کودکان ساخته شده است از طراحی فانتزی و کودکان برخوردار می باشد که موجب رضایت استفاده کنندگان می شود. طراحی محصول به گونه ای است که میزان فروش آن را افزایش داده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. این استخر بادی شبیه به اسب آبی طراحی و تولید شده است و فضای آبتنی کودکان در واقع دهان اسب آبی می باشد. به این صورت است که برای کودکان جذابیت دارد و موجب علاقه مندی آن ها به بازی با آب می شود. استخر بادی مد نظر دارای بخش های متعددی است که شامل سر و دست و پای بادی می شود. پنچره ای که برای دیدن اطراف در بخش داخل استخر بادی ایجاد شده است به دلیل مشاهده فضای بیرون توسط کودکان است که برای آن ها نوعی محیط منحصر به فرد را ایجاد می سازد. بدنه با کیفیت بسیار بالا تولید شده است که می توان نسبت به استفاده از آن در فضای باز اقدام کرد. اما استفاده از آن در فضای سر بسته نیز امکان پذیر می باشد.

بخش کف بادی

برای ایجاد راحتی بیش تر و خلق محصولی که با بدنه طبی در اختیار کودکان می باشد بخش داخلی محصول و کف آن با ساختار بادی تولید شده است که می تواند راحتی زیادی را ایجاد سازد. در این صورت کودکان موقعیت خوبی را به دست می آورند که در طولانی مدت سبب آرامش رسیدن بدن آن ها می شود و از بروز خستگی در آن ها جلوگیری می شود. علاوه بر این موارد از سر خوردن کودکان در بخش داخلی محصول جلوگیری می کند و ایمنی آن ها را شامل می شود.

خرید استخر بادی کودک سایبان دار بست وی

سازگاری با محیط بیرون

از آن جا که بخش کف از لایه های بیش تری نسبت به دیواره ها ساخته شده است می توان آن را به راحتی در فضای باز و بیرون از خانه قرار داد و از آن لذت برد. فضای بیرون از خانه سطحی ناهموار می باشد که به دلیل وجود مقاومت زیاد در بدنه موجب آسیب دیدن کف نخواهد شد. در نتیجه استفاده از این استخر بادی با سازگاری زیاد همراه است.

خرید

استخر بادی طرح اسب آبی برای استفاده در محیط های مختلف طراحی شده است و در اختیار خریداران قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آن از فروشگاه اینتکس اقدام نمایند.

برند
bestway
طول
112 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
97 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
40 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...