استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه

intex 57122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 122 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 112 CM
7%
750,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه محصولی خلاقانه و خاص است که قطعا در میان استخر های بادی کودکان یک کالای لوکس و مهیج به شمار می رود. همان طور که می دانید اکثر استخر های بادی دارای طراحی های ساده هستند اما این محصول به گونه ای طراحی شده که هم از نظر ساختار و هم از نظر جنس و کیفیت بدنه می تواند بهترین انتخاب برای کودکان یک تا سه سال باشد. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت گرد می باشد که این گرد بودن به بخش زیرین و در واقع کف این محصول تعلق دارد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بر روی این قسمت طرح های زیبایی هم وجود دارد که کودک می تواند فضای خاصی را در داخل این استخر تجربه کند. در واقع وجود یک عدد گل بادی در کنار طراحی گل و چمن موجود بر روی این محصول باعث خاص تر شدن جلوه این کالای لوکس شده است. وجود سایبان بر روی این محصول در کنار طراحی پنجره در بخش های کناری این استخر نیز از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که نوع راه اندازی این استخر نیز بسیار راحت می باشد به این صورت که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن و با خرید یک عدد پمپ باد و از طریق دریچه باد موجود بر روی این استخر اقدام به راه اندازی و باد کردن این کالا کنید. هم چنین فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا جهت راحتی خیال مشتریان خود همراه با این محصول یک عدد کارت گارانتی را هم ارائه دهد که در کنار بهره مندی از ضخامت بدنه و جنس PVC این استخر باعث خواد شد تا مشتریان خریدی با آسودگی خاطر را انجام دهند.

ویژگی های ساخت و طراحی محصول

یکی از مهم ترین ویژگی های استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه بحث ظاهری و همین طور امکانات جذابی است که شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر بر روی این کالا مشاهده کنید. در واقع ساختار این استخر به گونه ای شکل گرفته که قطعا کودک با مشاهده بخش های مختلف این محصول می تواند شاد شده و از خصوصیات خوب این استخر نهایت بهره را ببرد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول طرحی شبیه به قلعه را داراست که این امر باعث شده تا کودک به بهترین شکل ممکن در یک فضای سربسته به بازی و تفریح بپردازد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دو ورودی دارد که جهت رفت و آمد ساده افراد استفاده می شود. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز دارای دو عدد پنجره می باشد که قطعا برای کودکان مهیج خواهد بود.

علاوه بر این ها در بخش بالایی این محصول یک عدد پرچم بادی به چشم می خورد که باعث شده تا ساختار یک قلعه را بسیار طبیعی تر و جذاب تر جلوه دهد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این محصول نیز طرح گل و گیاه و چمن نقش بسته است که باعث شیک تر شدن طراحی این کالا گردیده است. هم چنین یک عدد گل به صورت بسیار زیبا در بخش پایینی این استخر نیز قرار دارد که کودک با این بخش هم می تواند سرگرم شده و به بازی و تفریح بپردازد. تمامی این موارد نشان از خلاقیت در تولید و عرضه این استخر بسیار زیبا خواهد داشت.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه

جنس و کیفیت بدنه

یکی دیگر از مسائلی که بسیار مهم می باشد بحث جنس و کیفیت این استخر بادی است زیرا با توجه به بادی بودن بدنه اصلی این محصول و سنینی که از این محصول استفاده می کنند ، باید حتما محصولی را خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. در همین راستا باید اشاره کنیم که این محصول نیز با بدنه ای از جنس PVC طرح چرم تولید و عرضه شده است که همانند اکثر محصولات بادی بوده و کیفیت بسیار بالایی را از خود به جای گذاشته است. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم از همین جنس طراحی و تولید شده اند و با ضخامت بسیار عالی در اختیار شما قرار گرفته اند.

شیوه صحیح راه اندازی و استفاده از محصول

در کنار بحث زیبایی و همین طور کیفیت این محصول ، شما باید شیوه صحیح راه اندازی این محصول و هم چنین نکاتی که باید در هنگام استفاده از این محصول در نظر بگیرید را هم بدانید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای دریچه باد بر روی بخش اصلی بدنه خود می باشد. شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. هم چنین در هنگام راه اندازی رعایت این نکته که بیش از اندازه این کالا را باد نکنید نیز بسیار مهم خواهد بود. پس از باد کردن و ریختن آب در داخل این استخر نیز ، حال شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن محصول را در اختیار فرزند خود قرار دهید. عدم ضربه زدن به این استخر ، عدم نزدیک کردن اجسام داغ و نوک تیز ، عدم پریدن بر روی این استخر و هم چنین صحیح راه اندازی کردن این محصول از نکات مهمی است که باعث خواهد شد که این استخر سالیان سال برای شما قابل استفاده باشد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح قلعه

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر زیبا برای شما از طریق فروشگاه سعید اینتکس فراهم می باشد. در همین رابطه نیز شما می توانید مشاهده کنید که این کالا همراه با یک عدد کارت گارانتی معتبر به دست شما خواهد رسید. از این نظر نیز خیال شما راحت خواهد بود. پس از ثبت سفارش این کالا در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور محصول به دست شما عزیزان خواهد رسید.

برند
INTEX
طول
122 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
112 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1 . 1 KG
ظرفیت
35 L
مناسب برای
1 تا 3 سال
دریچه تخلیه آب.
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...