استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

intex 57125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • طول: 221 CM
  • عرض: 185 CM
  • ارتفاع: 109 CM
7%
846,000
791,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال محصولی ایده آل و جذاب است که هم از نظر امکانات و هم از نظر نوع ساختار و طراحی توانسته یک استخر دیدنی و مناسب برای کودکان به شمار رود. هر چه به سمت فصول گرم سال میرویم ایجاد فضا برای بازی و تفریح کودکان یک دغدغه می باشد که خانواده ها همواره دوست دارند تا بتوانند این فضای مهیج را به بهترین شکل ممکن در اختیار فرزندان خود قرار دهند. این استخر بادی کودک در همین راستا قطعا می تواند یک گزینه فوق العاده برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

طراحی صورت گرفته در این استخر همان طور که از نام این محصول پیداست با ساختار وال شکل گرفته است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن این ظاهر زیبا را پس از راه اندازی این محصول مشاهده کنید. شرکت اینتکس سعی کرده تا با دقت فراوان جزئیات را هم در بحث ساختار این محصول مد نظر خود قرار دهد. در بخش های کناری و انتهایی این محصول نیز طرح باله های این حیوان نیز به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و عرضه شده است. هم چین شما می توانید فضای داخلی این محصول را هم مشاهده کنید که به صورت ساده شکل گرفته و قطعا دو کودک نیز می توانند به صورت هم زمان درون این محصول جای گرفته و به تفریح بپردازند.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

وجود دریچه تخلیه آب در این استخر نیز باعث شده تا در زمانی که قصد تخلیه این محصول را دارید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن آب داخلی این استخر را خالی نموده و از این کالا به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. وجود سایبان بادی بر روی این استخر نیز سبب شده تا در گرمای تابستان نیز فضای داخلی این استخر از تابش مستقیم نور خورشید در امان بوده و باعث اذیت و آزار کودکان نشود. با توجه به این خصوصیات هم اکنون این محصول با کیفیت و با دوام را می توانید از سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

طراحی و امکانات محصول

در نخستین بخش از نقد و بررسی استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال باید اشاره کنیم که این محصول چه امکاناتی داشته و از نظر طراحی نیز به صورت کامل آن را مورد بررسی خود قرار دهیم. در واقع این موارد مهم ترین خصوصیات این کالاست که باید به آن توجه ویژه کرد. با توجه به این مقدمه در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول دارای طرحی شبیه به یک وال می باشد که با ظرافت فوق العاده و به صورت کاملا دقیق طراحی و عرضه شده است و همین امر سبب شده تا برای سنین کودک بسیار ایده آل و خاص باشد. هم چنین این استخر بادی اینتکس از کنار هم قرار گرفتن رنگ های آبی ، سفید و مشکی شکل گرفته است که قطعا کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها باعث جذابیت دو چندان این استخر شده است.

علاوه بر این موارد باید در خصوص امکانت این استخر هم با شما صحبت کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی کودک دارای یک عدد سایبان بادی می باشد که این ناحیه باعث شده تا در فصول گرم سال به هیج عنوان نور خورشید ، کودک شما را اذیت نکند. در واقع بدون نگرانی از این حیث شما می توانید این محصول را در هر فضا و شرایطی راه اندازی نمایید. در کنار این موارد طراحی باله های این حیوان نیز در هر سه سمت این استخر از دیگر خصوصیات فوق العاده ظاهری این محصول به شمار می رود که قطعا نسبت به محصولات ساده از این حیث پیشرو خواهد بود.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

ابعاد و ظرفیت محصول

علاوه بر نکات عنوان شده در این بخش باید اشاره کنیم که این محصول در طول 211 سانتی متر ، عرض 185 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 109 سانتی متر تولید و عرضه شده است که همین ویژگی باعث شده تا مشتریان با خیال راحت بتوانند با در نظر گرفتن فضای خود و محلی که قصد راه اندازی این استخر را دارند ، دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر ظرفیت آب نیز این محصول 120 لیتر آب را درون خود جای می دهد که به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این کالا کنید. ضخامت لایه های این محصول نیز 0.28 میلی متر می باشد که نشان از کیفیت بالا و ضخامت فوق العاده این محصول دارد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

نحوه صحیح راه اندازی استخر

بحث نوع راه اندازی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود که باید به آن توجه داشته باشید. در همین رابطه شما باید برای سرعت بخشیدن در فرآیند راه اندازی این محصول و باد کردن صحیح این استخر نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. این پمپ باد را باید به صورت مجزا از سایت سعید اینتکس تهیه کنید که مدل های مختلف این محصولات نیز در دسترس شما خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که پس از تهیه پمپ نیز باید بیش از اندازه این محصول را باد نکنید. علاوه بر این ها از ضربه زدن ، جامپینگ داخل استخر ، نشستن روی لبه های استخر و همین طور وارد کردن اشیا نوک تیز به بدنه اصلی این استخر باید جلوگیری کنید. با رعایت این نکات سلامت این محصول به صورت کامل تضمین خواهد شد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح وال

خرید و ثبت سفارش

با توجه به مواردی که در این مطلب به ان ها اشاره کردیم ، امکان خرید و ثبت سفارش این استخر هم اکنون برای شما فراهم خواهد بود. فروشگاه سعید اینتکس این محصول را همراه با کارت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه کرده است که می توانید با اطمینان خاطر و قیمت بسیار ایده آل سفارش خود را انجام داده و در سراسر کشور محصول را دریافت نمایید.

برند
intex
طول
221 CM
عرض
185 CM
ارتفاع
109 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
3.2 KG
ظرفیت
130 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...