استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه

intex 57138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 185 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 107 CM
1,756,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای بچه ها و یا همان پارک آبی کودک بوده که با طراحی منحصر به فرد و کاربردی و بدنه مقاوم و باکیفیت توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه، محصولی فوق العاده با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و استخر آب با کیفیت عالی، از جنس پی وی سی با کیفیت  دارای لوازم بادی کودکان، در ترکیب رنگی زرد، آبی، سفید و نارنجی تولید شده است که جذابیت محصول را چندیدن برابر کرده است و کودکان را بسیار علاقه مند به این نوع بازی ها نموده است . به همراه سرسره بادی استاندارد ویژه کودکان بزرگتر از 2 سال تا آن ها بتوانند در هنگام بازی به درون آب سر خورده و اینچنین به بازی و تفریح بپردازند. 

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعهیکی از این ویژگی های بسیار خوب محصولات بادی ، حجم بسیار کوچک محصولات بادی در هنگام بسته بندی می باشد که شما می توانید با تخلیه باد محصول بادی استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه آن را در یک سایز بسیار کوچک جمع کرده و نگهداری کنید . با این وجود شما می توانید با راه اندازی مجدد استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه یک وسیله ای شاد و دوست داشتنی را در ابعاد بزرگ برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان فراهم آورید . قاستخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه علاوه بر اینکه حجم کوچکی در هنگام بسته بندی دارد ، وزن آن نیز بسیار سبک است ، به همین علت نیز به سادگی می توانید آن را حمل کرده و در هر جایی قرار دهید. با توجه به موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه را برای فرزند خود دارید تنها کافی بوده این محصول را به صورت اینترنتی از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه جدید ترین نمونه از محصولات بادی برای تفریحات آبی کودکان می باشد که با ایجاد جذابیت زیاد برای استفاده گروهی کودکان در نظر گرفته شده است. با وجود این محصول افراد می توانند ساعات خوشی را برای فرزندان خود رقم بزنند و برای آن ها ایجاد شادی کنند. با خرید این محصول محیطی بزرگ مانند یک پارک بادی منحصر به فرد ایجاد می شود که در نتیجه می توان در داخل آن بازی های مهیج آّبی را ایجاد کرد. فراهم کردن امکان داشتن تفریحات آبی مختلف برای کودکان موجب شادی آن ها می شود و می تواند در فضای باز  و در گردش و مسافرت برای آن ها بهترین اوقات رقم بخورد. این استخر بادی به راحتی راه اندازی می شود و امکان استفاده از آن در کم ترین زمان وجود دارد. به همین خاطر است که افراد به تنهایی و بدون نیاز به آموزش برای نصب می توانند محصول بزرگ و جادار استخر بادی مد نظر را راه اندازی کرده و برای استفاده در دسترس قرار داد. محصول مورد نظر ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که سازگاری زیادی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

خرید استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه

کاربرد مفید استخر بادی

همان طور که گفته شد این استخر بادی ایجاد محیطی مهیج می کند و از بدنه ای با تمامی امکانات برخوردار می باشد که قادر به برطرف کردن نیاز کودکان به تفریحات مهیج آبی می باشد. به همین خاطر است که افراد اقدام به خرید محصول می کنند و تمایل دارند که آن را در محیط های شخصی خود احداث نمایند. با ایجاد چنین محیطی کودکان به همراه دوستان خود قادر به گذراندن اوقات خوش خواهند بود و درنتیجه فضای خوشایندی ایجاد می شود. بخش های بادی و منحصر به فرد در استخر بادی مد نظر ایجاد شده است که در بین آن ها می توان به سرسره بادی اشاره کرد. سرسره بادی می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند . سبب جنب و جوش بیش تر آن ها شود. چرا که انتهای سرسره بادی به حوضچه آب استخر منتهی می شود و می تواند سبب فرود آمدن کودکان در داخل این محیط شود. به همین خاطر مورد اهمیت قرار گرفته است و جزو بخش های مهم و پر طرفدار استخر بادی مد نظر می باشد. این بخش از محصول دارای سازگاری زیاد است و از مقاومت بالا برخوردار می باشد. به همین خاطر است که تمامی کودکان قادر به استفاده از آن هستند.

ترکیب رنگ جذاب

برای جلب توجه کودکان نسبت به این استخر بادی طراحان در ساخت این محصول از رنگ بندی جذاب و شاد استفاده کرده اند تا بتوان با خیالی آسوده آن را مورد پسند کودکان قرار داد. این رده سنی زمانی که در محیط هایی با رنگ شاد قرار می گیرند رغبت بیش تری به بازی کردن دارند و موقعیت بهتری برای گذراندن وقت زیاد به دست خواهند آورد. در نتیجه داشتن رنگبندی شاد برای روحیه کودکان مناسب خواهد بود و درنتیجه بهترین بخش طراحی این استخر بادی می باشد. هر یک از قسمت های تشکیل دهنده استخر بادی از رنگی خاص تشکیل شده است که به نوبه خود ایجاد جذابیت می کند. وجود زیبایی های مختلف و متنوع در این استخر بادی خاص طرفداران را به سمت خرید محصول جذب می کند و می تواند محصول را برای ایجاد محیطی مانند پارک بادی مناسب سازد که از امکانات متعدد نیز برخوردار می باشد.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس طرح قلعه

خرید

استخر بادی کودک مد نظر به همراه عروسک بادی در نمایندگی اینتکس موجود است و در این فروشگاه خریداری می شود. افراد با خرید از این نمایندگی قادر به داشتن محصولی با کیفیت و اورجینال خواهند بود.

برند
INTEX
طول
185 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
9.9 KG
ظرفیت
178 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...