استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

Intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 190 CM
  • عرض: 178 CM
  • ارتفاع: 61 CM
12%
2,990,000
2,660,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس استخری خاص از نظر طراحی و ساختار است که همین نوع طراحی و ساختاری که دارد باعث شده تا این محصول هم برای سنین کودکان و هم برای والدین آن ها یک استخر جذاب به شمار رود. این نکته بسیار مهم می باشد که شما یک کالای منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید که با استفاده از آن بتوانید یک محیط تفریحی مناسب را برای فرزند خود خلق کنید. این استخر هر آن چه که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

در همین رابطه در ابتدا باید اشاره کنیم که استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس همان طور که در تصاویر محصول قابل رویت است یک استخر با طراحی شش ضلعی می باشد که از این نظر نسبت به بسیاری از مدل های دیگر استخر بادی متمایز و خاص تر می باشد. هم چنین مسئله مهم دیگری که می توان در خصوص این استخر به آن اشاره کنیم بحث در خصوص طراحی موجود بر روی این محصول است.

شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی این محصول طرح چندین ماهی بسیار زیبا نقش بسته است که در واقع شرایط اقیانوس و دریا را خلق کرده است که این مورد قطعا می تواند برای کودکان بسیار مهیج و جذاب باشد. هم چنین شفاف بودن بدنه این استخر نیز این جذابیت و زیبایی را دو چندان کرده است. در کنار این نکته باید به جنس بدنه و کیفیت بالای این استخر هم اشاره کنیم.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس از بدنه ای با جنس PVC طراحی و تولید گردیده و ساختار بخش های داخلی این محصول را در جهت راه اندازی کامل این محصول باد تشکیل داده است. این جنس بدنه با توجه به ضخامت بالایی که دارد نشان از کیفیت عالی این استخر دارد که قطعا به سادگی نیز آسیب نخواهد دید. البته این نکته بسیار مهم می باشد که در صورت آسیب دیدن این استخر نیز فروشگاه سعید اینتکس ضمانت نامه کتنی به شما ارائه می دهد که محصول را به بهترین شکل ممکن ترمیم نموده و صحیح و سالم مجدد در اختیار شما قرار خواهد داد.


استخر بادی شش ضلعی طرح جدید اینتکس از سری محصولات بادی پرطرفدار به شمار می آید که بصورت کاملا شیک و با کیفیت، خود را جزوء محصولات پرفروش نمایندگی اینتکس جای داده است. در ابتدا برای عنوان شکل ظاهری این استخر بادی، همانطور که ملاحضه می کنید به صورت کاملا تخصصی و مطابق با استانداردهای جهانی با بهترین عملکرد ممکن به شکل هندسی و شش ضلعی، با اشکال فانتزی بر روی بدنه آن از طرح های انیمیشنی استفاده شده تا کودکان در هنگام استفاده احساس لذت و شادی را همراه با دوستان خود تجربه نماید. لازم به ذکر است که این محصول بادی فاقد پمپ باد می باشد و لازم است با تهیه و خرید یک پمپ باد لوازم بادی از فروشگاه اینتکس با کمترین قیمت و بهترین کارایی، اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید و همچنین جنس بدنه این استخر برای ایجاد عملکرد بهتر از PVC طرح چرم تهیه شده که شرکت اینتکس برای مقاومت و استحکام بیشتر در بخش دیواره های محصول را از پی وی سی طرح چرم و بخش کف محصول را از پی وی سی ضخیم و چند لایه تولید کرده است که خیال شما را از بابت دوام و طول عمر کالا، بطور کلی راحت خواهد کرد.

ابعاد و ظرفیت در نظر گرفت شده برای این محصول، به گونه ای در نظر گرفته شده تا قابل استفاده برای چندین کودک به طور همزمان مناسب باشد و همچنین بتوانید از آن علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز بهره بگیرید و بتوانید یک محصول کاربردی و کامل را در اختیار داشته باشید تا در تمام فصول سال بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. این استخر بادی را می توانید با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس خریداری کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوع طراحی و ساخت محصول

یکی از خصوصیات خوبی که در رابطه با استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس باید خدمت شما عنوان کنیم ، بحث نوع طراحی و ساختاری صورت گرفته در این محصول است. شما باید توجه داشته باشید که این استخر ساختاری شش ضلعی دارد که از این نظر قطعا می توان آن را جزو محصولات خاص بازار در نظر گرفت. در واقع در کمتر محصولی این طراحی دیده می شود و همین نوع طراحی باعث شده تا ساختار این محصول نسبت به دیگر استخرها بسیار متفاوت باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول با ساختاری سه لایه هم شکل گرفته که دقیقا سه لایه هم اندازه و یکسان بر روی هم قرار گرفته ، بخش اصلی بدنه این محصول را طراحی کرده اند.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

ویژگی های جذاب استخر

در بخش قبلی در خصوص طراحی و ساختار این استخر با شما صحبت کردیم. در این بخش نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول بر روی بدنه اصلی خود دارای یک سری طرح و نقش می باشد که این طراحی باعث شده تا جلوه فوق العاده ای را در اختیار داشته باشید. هم چنین شما باید در نظر داشته باشید که بخش کف این استخر نیز به صورت بادی شکل گرفته است که این بادی بودن باعث شده تا فضایی نرم و راحت در اختیار شما قرار گرفته باشد و بتوانید با خیالی راحت دست به خرید این محصول برای کودکان سنین 3 تا 9 سال بزنید. البته طراحی این کالا به گونه ای است که افراد بزرگسال هم حتی می توانند از آن استفاده کنند.

شیوه صحیح مراقبت از محصول

در خصوص نحوه مراقبت از این کالا باید اشاره کنیم که این محصول را شما باید در ابتدا به درستی باد کرده و بیش از اندازه و یا کمتر از حد استاندارد ان را باد نکنید. هم چنین این مسئله بسیار مهم است که هرگونه وسیله نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید. در کنار این موارد شما می توانید از پریدن و تکیه دادن به این استخر هم جلوگیری کنید تا به هیچ عنوان این محصول در معرض آسیب نباشد. هم چنین باید سعی کنید تا این استخر را بر روی یک سطح کاملا صاف قرار داده و آن را نصب کنید تا بدون نگرانی این محصول در اختیار شما قرار داشته باشد.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس

خرید و ثبت سفارش

مسئله مهم دیگری که باید در خصوص این استخر عنوان کنیم بحث درباره نحوه خرید این استخر است. اگر ویژگی های عنوان شده در این مطلب به صورت کامل باعث شده تا نیازهای شما برطرف شود ، ما پیشنهاد داریم که این محصول فوق العاده را از طریق سایت سعید اینتکس همراه با کارت گارانتی معتبر سفارش داده و یک کالای جذاب و دیدنی را با قیمت بسیار ایده آل خریداری نمایید. خدمات پس از فروش فروشگاه نیز شامل این محصول می شود.

برند
INTEX
طول
190 CM
عرض
178 CM
ارتفاع
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
4.55 KG
ظرفیت
772 L
مناسب برای
زیر 8 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...