استخر بادی کودک طرح خرس

intime YT-023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intime
  • طول: 106 CM
  • عرض: 106 CM
  • ارتفاع: 75 CM
16%
1,600,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک طرح خرس یکی دیگر از متفاوت ترین انواع استخر بادی برای بچه ها بوده که در کارخانه اینتایم و با استاندارد و دوام بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این استخر بادی ساختاری گرد داشته و برای بخش کف آن از نوع بادشو و دولایه استفاده می شود تا کودک در یک محیط نرم به بازی مشغول شده و در صورت افتادن برای روی زمین دچار آسیب نشود. این استخر بادی برخلاف سایز نمونه های موجود در بازار ارتفاع نسبتا بلندی داشته و میزان آن 75 سانتی متر است. این میزان ارتفاع موجب شده تا محدودیت سنی برای استفاده از استخر بادی مورد نظر حذف شود و یا جایگزین وان حمام بادی مورد استفاده قرار گیرد.

 بدنه اصلی این محصول از ساختاری چهار لایه برخوردار شده که هریک از این لایه از طریق یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی خواهند شد. در نظر داشته باشید وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهند کرد. از سوی دیگر با خرید یک عدد پمپ باد اینتکس در کنار این محصول می توانید بدنه آن را در زمانی کوتاه باد و برای استفاده فرزند خود مهیا سازید. تمامی این موارد موجب شده این استخر بادی برای استفاده در زمان سفر نیز یک گزینه ایده آل به شمار رود. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع طراحی و ظاهر محصول

یکی از مسائل مهمی که باید در خصوص این محصول به آن توجه ویژه کرد ، بحث ظاهری این کالاست که قطعا مهم ترین ویژگی این کالا نیز به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید اشاره کنیم که عمدتا این محصول با توجه به ارتفاع بلندی که دارد ، در میان سایر استخرهای بادی از این حیث متمایز شده است. عموما اکثر استخر ها از نظر طول و عرض ساختارها و ابعاد متفاوتی را از خود عرضه کرده اند اما این محصول با ساختاری متمایز روانه بازار شده است و همین مورد هم سبب شده تا فروش قابل قبولی را به دست اورد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول ساختاری چهار حلقه دارد که در واقع این حلقه ها به صورت گرد و بر روی هم قرار گرفته شده ساختار اصلی این محصول را تشکیل داده اند. بخش بالایی این محصول هم نقطه قوت اساسی این محصول خواهد بود.

در واقع در این بخش شما می توانید طرح خرس را مشاهده کنید که قطعا این نکته برای کودکان بسیار مهم و مهیج خواهد بود. این ناحیه به گونه ای شکل گرفته که کودکان می توانند با آن به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین مسئله مهم دیگر در خصوص این بخش این است که کودک می تواند به راحتی به این بخش نیز تکیه دهد که نقطه قوت این استخر به شمار می رود. از نظر رنگ بندی نیز این محصول ساختاری این محصول ساختاری شفاف دارد که لایه های نارنجی رنگ نیز بر روی آن دیده می شود و قطعا از این حیث نیز جذابیت های خاص خود را دارد. البته بخش طراحی خرس این محصول نیز با ظرافت فوق العاده ای شکل گرفته است.

ابعاد و اندازه استخر بادی

در بخش قبل در خصوص ظاهر زیبای این محصول با شما صحبت کردیم. حال باید به این مسئله نیز دقت کنید که این کالا از نظر اندازه نیز با قطر 106 سانتی متری شکل گرفته است. این قطر در واقع ناحیه زیرین این محصول و لایه های گرد این کالا را شامل می شود. هم چنین از نظر ارتفاع نیز این کالا دارای ارتفاع 75 سانتی متری می باشد که نسبت به سایر استخرهای بادی از ارتفاع بلندتری بهره می برد. این محصول عمدتا برای کودکان سنین 1 تا 3 سال استفاده می شود. هم چنین باکس بسته بندی این استخر نیز تنها 3 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل این محصول را بسیار ساده و آسان کرده است.

استخر بادی کودک طرح خرس

موارد استفاده از محصول

با توجه به ارتفاع بلند این محصول شما این مزیت را در اختیار دارید که کودک را به سادگی داخل این محصول قرار داده و با توجه به این که این محصول عمدتا برای کودکان 1 تا 3 سال استفاده می شود ، می توانید با یک بازوبند و یا حلقه شنا به راحتی کودک را بر روی سطح آب شناور کنید. از این محصول در زمان استحمام کودک نیز می توان به سادگی استفاده کرد. هم چنین امکان استفاده به عنوان یک استخر توپ نیز فراهم می باشد که یکی دیگر از خصوصیات و موارد استفاده این محصول می باشد.

خرید و ثبت سفارش

خصوصیات این محصول را به صورت کامل در این بخش عنوان کردیم. حال شما می توانید مشاهده با خیالی راحت خرید و ثبت سفارش این محصول زیبا را با قیمتی عالی از سایت فروشگاه سعید اینتکس به ثبت برسانید. البته این محصول از طرف فروشگاه سعید اینتکس گارانتی شده و همراه با این کالا یک عدد کارت گارانتی نیز به دست شما عزیزان می رسد که مزیت مهم خرید از فروشگاه اینتکس نیز می باشد.

برند
intime
طول
106 CM
عرض
106 CM
ارتفاع
75 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
0.3 KG
ظرفیت
-
مناسب برای
1 تا 4 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...