استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره

bestway 52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 153 CM
  • عرض: 153 CM
  • ارتفاع: 89 CM
1,596,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره یک محصول مهیج تولید شرکت بست وی می باشد که قطعا در عین سادگی در رنگ بندی و طرح و نقش ، توانسته امکانات ایده آلی را در اختیار کودکان قرار دهد که مسئله مهمی خواهد بود. از نظر رنگ بندی شما می توانید رنگ های سبز ، صورتی ، زرد و آبی را بر روی این محصول مشاهده کنید که سرتاسر این محصول با بهره گیری از همین چهار رنگ طراحی و تولید شده است. قطعا این رنگ های روشن در روحیه کودک شما نیز اثرگذار خواهد بود که شرکت بست وی این مسئله را نیز در نظر گرفته است. هم چنین از نظر کیفیت هم باید اشاره کنیم که این استخر ساختاری از نوع PVC دارد که نکته مهم این محصول نیز خواهد بود.

استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی کودک دارای یک سری اسباب بازی بادی نیز می باشد که باعث مهیج تر شدن این محصول نیز شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید در بخش کناری این محصول ساختاری شبیه به سرسره تعبیه شده است که برای بازی کودکان با توپ های بادی می باشد. در داخل بسته بندی این محصول نیز چندین توپ بادی هم وجود دارد. علاوه بر این ها وجود اسباب بازی های متحرکی نظیر ماه و ستاره در بخش کناری این محصول هم ویژگی جذاب و مهیج این استخر خواهد بود. با توجه به این موارد حال شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج زده و خریدی مطمئن را از سایت سعید اینتکس تجربه کنید.

استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره از سری محصولات اورجینال است که دارای بدنه ای رنگارنگ و شاد می باشد. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند از رنگبندی زیبای آن لذت ببرند و ساعات خوشی را به وسیله آن سپری کنند. استخر بادی مد نظر برای رده سنی کودک ساخته شده است و از طراحی برخوردار می باشد که متناسب با روحیه آن ها می باشد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده این رده سنی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این موارد بدنه از ابعاد بزرگ تشکیل شده است و کودکان قادر به بازی های گروهی در داخل آن می باشند. بخش های بادی و متنوع در این محصول ایجاد شده است که افراد می توانند نسبت به بازی کردن با آن ها اقدام کنند و ساعات خوشی را سپری نمایند.  با خرید این محصول لذت داشتن انواع تفریحات آبی به دست می آید که بسیار مهیج می باشد و ساعات خوشی برای کودکان رقم می خورد. استخر بادی مد نظر را می توان به همراه خود به مسافرت و گردش برد و از آن در مدت زمان طولانی بهره مند شد.

استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره

انجام انواع بازی های مهیج

این محصول به گونه ای ساخته شده است که امکان انجام انواع بازی های مهیج در آن وجود دارد. همچنین انواع بازی هایی که متناسب با روحیه و سن کودکان می باشد نیز در داخل آن انجام می شود. این خصوصیات به دلیل آن است که هم بدنه بزرگ و جادار می باشد و هم اسباب بازی های بادی در این استخر بادی ایجاد شده است. اسباب بازی هایی مانند حلقه بادی می تواند ساعات خوشی را برای کودکان رقم بزند و موقعیت منحصر به فردی را فراهم سازد. از این رو انواع بازی های مهیج و پر انرژی در این محصول انجام خواهد گرفت. بازی هایی مانند حلقه بازی به وسیله وجود حلقه های بادی در بخش کناره محصول انجام می شود. در واقع این اسباب بازی بادی سبب انجام چنین بازی شده است که بر روی دیواره محصول ایجاد شده است. بر روی دیواره قسمتی برای پرتاب حلقه ها وجود دارد که در نتیجه ساعت های زیادی کودکان را سرگرم می سازد. به همین خاطر است که با خرید استخر بادی تمامی بازی های مورد علاقه کودکان میسر می شود و در واقع بستری ایمن برای انجام چنین بازی هایی مهیا می گردد.

بخشی برای توپ بازی

ترکیب تفریحات آبی با توپ بازی مورد علاقه ترین بازی است که برای کودکان ایجاد می شود و نسبت به انجام آن اقدام می کنند. در این استخر بادی امکان انجام توپ بازی نیز مهیا شده است و افراد می توانند به راحتی این بازی را انجام دهند. در قسمتی از دیواره محصول محلی ایجاد شده است که کودکان توپ را بر روی آن قرار می دهند و مشغول می شوند. به این صورت این امکان حاصل شده است و کودکان توانایی سرگرم شدن در طی مدت زمان طولانی را دارند.

خرید استخر بادی کودک طرح ماه و ستاره

آویز بادی

علاوه بر موارد فوق در ساختار استخر بادی اویز بادی نیز ایجاد شده است که برای تفریحات مختلف کودکان مناسب می باشد. حلقه ای بر روی بدنه قرار دارد که از آن عروسک های بادی آویزان شده است. به این ترتیب این آویز های بادی می توانند سبب سرگرمی کودکان شوند و برای بازی آن ها مناسب می باشد.

خرید

وجود خصوصیات گفته شده در استخر بادی کودک سبب جلب رضایت مخاطب شده است و میزان فروش آن را بالا می برد. به همین خاطر است که محبوبیت زیادی دارد و علاقه مندان نسبت به خرید آن اقدام می کنند. خرید این محصول تنها از فروشگاه سعید اینتکس امکان پذیر می باشد.

برند
bestway
طول
153 CM
عرض
153 CM
ارتفاع
89 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
2.5 KG
ظرفیت
151 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...