استخر بادی کودک کف طرح دار

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 61 CM
  • عرض: 61 CM
  • ارتفاع: 15 CM
16%
277,000
235,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک کف طرح دار بسیار جذاب و خاص مناسب تمامی محیط ها با جذابیتی خارق العاده ساخته شده و محصولی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از طراحی ساده و سبک بهره می برد. این استخر بادی بدنه ای چند لایه داشته و ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند هر گونه فشار و دمای مختلف آب را به راحتی تحمل کند. این محصول از سبک ترین نوع استخر های بادی تولید شده بوده که می توان از آن علاوه بر استخر تفریحی آبی به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی در حمام برای استحمام فرزندان خود نیز از آن استفاده نمایید. با توجه به ابعاد و حجم ذکر شده این استخر بادی مناسب برای استفاده در داخل منازل است و شما با خرید استخر بادی کودک طرح جدید می توانید یک تفریح مهیج را برای کودکان عزیزتان مهیا کنید.

 این استخر بادی هدیه ای مناسب برای آب بازی و استحمام کودکان بوده و کف استخر بادی دارای طرح کارتونی و جذابی می باشد که از رنگ آمیزی شاد و دلنشینی بهره می برد و برای کودکان بسیار مهیج و لذت بخش بوده و همچنین این استخر بادی دارای دریچه باد مجزا در هر قسمت از لایه بوده که به صورت جداگانه راه اندازی می گردد که دارای سطح نرم و راحت نیز می باشد. راه اندازی این کالا توسط پمپ باد اینتکس امکان پذیر بوده که شما این پمپ های باد محصولات بادی را می توانید از فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه کنید. برای خرید این استخر بادی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازل ترین قیمت تهیه نمایید.

شیوه طراحی و ساخت بدنه

یکی از مهم ترین مسائلی که می توان در خصوص استخر بادی کودک کف طرح دار اشاره کنیم همین بحث در خصوص ظاهر و شیوه ساخت این محصول می باشد. ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت گرد می باشد که از این حیث شبیه به اکثر تولیدات شرکت اینتکس در حوزه استخر بادی نیز می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر به صورت دو لایه شکل گرفته است که این دو لایه بودن استخر در کنار ارتفاع کمی که دارد باعث شده تا یک محصول ایده آل برای کودکان و خردسالان به شمار رود. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که بخش کف این استخر نیز به صورت طرح دار عرضه شده که باعث شده تا از سادگی نیز خارج شود. هم چنین بخش اصلی بدنه این استخر نیز با رنگ یکدست سبز طراحی و تولید شده است که قطعا برای کودکان مهیج خواهد بود.

ابعاد و وزن محصول

در ارتباط با ابعاد این استخر باید اشاره کنیم که این محصول در قطر 61 سانتی متر و ارتفاع 15 سانتی متر تولید و عرضه شده است. این مسئله باعث شده است که این محصول عمدتا برای کودکان سنین 1 تا 3 سال مناسب باشد و اکثرا خانواده هایی که فرزند کوچکی دارند می توانند این کالا را تهیه کنند. علاوه بر این ها این محصول تنها 200 گرم وزن دارد که همین امر سبب راحتی در حمل و نقل این محصول شده است. یکی دیگر از نکات در خصوص این استخر ظرفیت آب بسیار کم این محصول می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را پر کرده و در اختیار کودک خود قرار دهید. البته امکان استفاده از این استخر به عنوان استخر توپ هم فراهم می باشد.

استخر بادی کودک کف طرح دار

مراقبت و نگهداری از استخر

با توجه به این که این محصول برای کودکان زیر سه سال طراحی و عرضه شده است ، شما باید مراقبت های لازم در خصوص حفظ سلامت این محصول را هم به کودک خود بیاموزید. در واقع این محصول را اید در ابتدا بیش از اندازه باد نکنید تا آسیب ببیند. هم چنین باید توجه کنید که کودک شما نباید وسایل نوک تیز را به بدنه اصلی این محصول فرو کند که این کار نیز باعث سوراخ شدن استخر می شود. هم چنین عدم قرار دادن وسایل سنگین بر روی این محصول نیز از دیگر خصوصیاتی است که باید رعایت شود. با رعایت همین نکات ساده سلامت این استخر را می توانید تضمین کنید.

خرید و ثبت سفارش

قطعا قیمت ارزان و ابعاد کوچکی که این استخر دارد یکی از مواردی است که می تواند گزینه خوبی برای خرید به شمار رود. در واقع شما به سادگی می توانید این محصول ارزان قیمت را تهیه کرده و کودک خردسال خود را شاد کنید. راه اندازی آسان این کالا نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از فروشگاه اینتکس ( سعید اینتکس ) برای شما فراهم می باشد.

برند
INTEX
طول
61 CM
عرض
61 CM
ارتفاع
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
0.200 KG
ظرفیت
15 L
مناسب برای
3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...