استخر بادی کودک کم عمق اینتکس

intex 58433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 140 CM
  • عرض: 140 CM
  • ارتفاع: 10 CM
191,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی کودک کم عمق اینتکس یک محصول استثنایی و از تولیدات برند اینتکس برای کودکان بوده که از ظاهری و ساختار متفاوت برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی برای خود و فرزندتان آن را راه اندازی کرده و در روز های گرم سال نهایت لذت را ببرید. این استخر بادی کودک از عمق بسیار کمی برخوردار بوده اما تمامی دیواره آن در واقع آبپاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. به همین دلیل بوده که با ایستادن و یا نشستن در بخش داخلی محصول می توانید از لذت داشتن یک فواره بادی 4 ضلعی تفریحات آبی متفاوتی را تجربه کنید.

استخر بادی کودک کم عمق اینتکس

استخر بادی کودک کم عمق اینتکس

امکان برخورداری از بهترین موقعیت ها و شرایط با داشتن استخر بادی مد نظر مهیا می شود و کودکان می توانند به همراه دوستان خود از آن لذت ببرند. محیط داخل این محصول جادار است و در نتیجه به راحتی می توان از آن استفاده کرد. بدنه برای بازی کودکان در فصل تابستان سازگار بوده است و امکان استفاده از آن در محیط هایی مانند باغ و حیاط وجود دارد. استخر بادی کودک کم عمق اینتکس دارای طرح خرس پو می باشد که مورد علاقه کودکان است. بنابراین می توان محصول را برای تمامی آن ها خریداری کرد و سبب اشتیاق آن ها به تفریحات آبی شد. برای خرید استخر بادی کودک کم عمق اینتکس می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

بهترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی ارزان قیمت استخر بادی کودک با عمق کم 

خرید استخر بادی کودک نیز به نوبه خود دقت بالایی می طلبد و برای موفقیت در این کار لازم است خریدار فاکتورهایی را در نظر داشته باشد. این کالا از لحاظ اندازه، رنگ، مدل، جنس و کیفیت بسیار متنوع تولید می گردد. تشخیص اینکه کدام مدل استخر گزینه بهتری برای کودک شما است، تحت تاثیر عواملی مانند فضای آبی مورد نظر، سن و سال کودک، وضعیت جسمانی کودک، علاقه مندی های او و مواردی از این قبیل است. از همه مهمتر، لازم است که به استاندارد بودن استخر توجه شود؛ به این معنی که استخر مورد نظر تقارن کافی داشته و نوعی استخر نگهدارنده باشد و لبه های بلند و فضای کافی برای نشستن داشته باشد. در انتخاب استخر بادی کودک با عمق کم یا باید به قدر کافی مهارت داشت و یا آنکه برای داشتن خریدی معتبر باید به یک مرکز خرید معتبر مراجعه نمود. 

استخر بادی کودک

استخر بادی کودک

معتبر ترین مرکز خرید استخر بادی برای کودک

بسیاری از ما یا اطلاعات کافی پیرامون استخر بادی کودک نداریم و یا آنکه اطلاعات ما جزو اطلاعات مبتدی به شمار می آید. این امر نشان می دهد که انتخاب یک مرکز خرید در چگونگی انتخاب آنها بسیار تاثیر گذار می باشد. 

در مراکز خرید معتبر استخر ضمن آنکه تنوع بالایی از انواع استخر بادی را می توانید شاهد باشید، راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان فروش در معتبرترین مرکز خرید استخر بادی تمامی اطلاعات مربوط به این استخرها اعم از کیفیت، جنس و موارد مشابه را در اختیار مشتری قرار می دهند. در این صورت انتخاب آنها آسان‌ تر خواهد بود. همین امکان از طریق مراکز فروش اینترنتی آنها نیز وجود دارد. در این مراکز همچنین می توان انتخاب استخر بادی را با توجه به سن و نیاز کودک انجام داد. از طرفی، به سبب بالا بودن تنوع محصولات، قدرت انتخاب خواهید داشت و اگر رنگ یا مدل خاصی از استخر را برای کودک خود در نظر گرفته باشید، دسترسی به آن ممکن خواهد بود. 

استخر کم عمق

استخر کم عمق

قیمت گذاری استخر بادی

از مهمترین فاکتورهای حائز اهمیت برای مشتریان و خریداران، قیمت استخر بادی کودک کم عمق می باشد. امروزه با قیمت های متفاوتی از این کالا در بازار های مرتبط رو به رو هستیم. برای تهیه این استخرها با قیمت های واقعی نیز نیازمند معتبرترین مرکز خرید استخر بادی خواهید بود. در مراکز معتبر، فروش اجناس به صورت مستقیم و بی واسطه صورت می پذیرد؛ از این رو قیمت ها بسیار منصفانه تر تعیین می شوند. 

قیمت استخر بادی با عمق کم مستقیماً با توجه به کیفیت آن مشخص می شود. به عبارت دیگر، هزینه های صرف شده برای تولید این کالا جزو کلیدی ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت هستند. اما، نحوه فروش آنها نیز مهم می باشد. این مرکز به عنوان معتبر ترین مرکز خرید استخر بادی، بهترین شرایط را برای مشتریان خود رقم می زند. جدیدترین، متنوع ترین و ارزانترین استخرهای بادی را از طریق همین سایت و به صورت غیر حضوری می توانید خریداری کنید. برای داشتن بهترین خرید نیز می توانید از اطلاعات درج شده در سایت و یا راهنمایی‌ های کارشناسان فروش ما بهره مند شوید.

استخر بادی کودک کم عمق اینتکس یکی از خاص ترین استخر های بادی است که از دیواره بسیار کوتاه برخوردار می باشد. این استخر بادی برای داشتن امکان آبتنی مناسب است و به این منظور طراحی و تولید شده است. سرانجام افراد می توانند در داخل این محیط بهترین موقعیت را به دست آورند و از وجود آن بهره مند باشند. در نتیجه برای فصول گرم سال مورد مناسبی است که در فضای باز راه اندازی شده و مورد استفاده کودکان قرار می گیرد. ساختار این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که کم جا و کم وزن است و می توان به راحتی آن را با خود به همراه داشت. همچنین می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن بهره مند شد. این استخر بادی در بسته بندی مناسب قرار دارد تا افراد بتوانند بدون آسیب دیدن بدنه آن را به نقاط مختلف حمل و نقل و جا به جا نمایند. از این رو برای بردن به مسافرت شرایط خوبی مهیا می شود و مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه در زمان حمل و نقل فضای کمی را اشغال می کند و در بخش های کوچک نیز جای می گیرد.

خرید استخر بادی کودک کم عمق اینتکس

ساختار محصول

استخر بادی مد نظر از دیواره های بسیار کوتاه تشکیل شده است و ساختاری خمیده و موزون دارد. به این صورت مورد محبوبیت قرار می گیرد و می توان آن را برای استفاده در نظر داشت. در داخل دیواره های محصول آبپاش بادی وجود دارد که منحصر به فرد است. در زمان بازی در داخل استخر بادی آبپاش می تواند فضای آبتنی کودکان را مهیا سازد و به نوعی برای آن ها جذاب باشد. کودکان به همراه اسباب بازی خود قادر به قرار گیری در چنین محیطی می باشند و در نتیجه سرگرمی مورد علاقه خود را خواهند کرد. آبتنی و آب بازی برای هر رده سنی مناسب می باشد که والدین موقعیت داشتن آن را برای فرزندان خود مهیا می سازند. در فصول گرم سال که هوا مطلوب و گرم است چنین ساختاری برای ایجاد موقعیت هوای خنک در نظر گرفته می شود و والدین می توانند کودکان را در داخل آن قرار دهند و موجب رضایت خاطر آن ها شوند. استخر بادی کودک در بخش کف دارای طراحی فانتزی می باشد و طرح انیمیشن پو را دارا است. به همین خاطر محبوبیت زیادی دارد و می تواند در نظر کودکان جذاب و منحصر به فرد باشد. 

باد کردن بدنه

به منظور راحتی راه اندازی استخر بادی بر روی بدنه دریچه های مختلف برای باد شدن وجود دارد که به سرعت راه اندازی آن را انجام می دهد. از این رو مشکلی از بابت راه اندازی محصول وجود دارد و افراد به راحتی این کار را انجام می دهند. پمپ باد بر روی دریچه باد قرار می گیرد و قادر به ایجاد مسیر ورود باد به بدنه می شود. از این رو نازل مناسب برای این کار به بدنه متصل می شود و کار خود را به راحتی آغاز می نماید. به این ترتیب محصول برای استفاده کودکان آماده می گردد.

استخر بادی کودک کم عمق اینتکس

بسته بندی برای حمل و نقل

این محصول در زمانی که خالی از باد است ابعاد و حجم کمی دارد و در واقع به آسانی در محیط های کوچک نیز جای می گیرد. از این رو فضای کمی را اشغال می کند و علاقه مندان در کنار سایر وسایل خود قادر به داشتن این محصول می باشند. به همین خاطر بدنه در بسته بندی قرار می گیرد تا بدون آسیب به آن به محل مورد نظر برده شود.

خرید

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
140 CM
عرض
140 CM
ارتفاع
10 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.2 KG
ظرفیت
115 L
مناسب برای
6 ماه به بالا
دریچه تخلیه آب.
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...