استخر برزنتی آماده اینتکس مدل 28120 ابعاد 305*76

intex 28120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 305 CM
  • ارتفاع: 76 CM
14%
5,500,000
4,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته طرح ایزی ست مدل 28120 برند intex محصولی بسیار مقاوم برای کودکان و بزرگسالان و حتی برای استخر پرورش ماهی می باشد.

استخر ایزی ست اینتکس کد 28120 یکی از مرغوب ترین و ضخیم ترین استخر های شرکت intex بوده که دارای ظاهری زیبا و مقاومت بسیار بالایی است.
استخر ایزی ست ساخته شده از جنس برزنت است و دیواره های آن از داخل بصورت سرامیکی طراحی شده است.به همین دلیل هنگامی که استخر را پر از آب می کنید یک نمای فوق العاده برای شما دارد.
لبه ی بالای استخر ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و قابلیت باد شدن دارد. جهت نصب استخر ابتدا می بایست استخر را روی سطح زمین پهن کرده سپس چروک های کف استخر را به سمت طرفین هدایت کنید و بعد از این کار یک شیلنگ آب به درون استخر هدایت کنید تا کم کم اقدام به آب گیری کند.در همین حین نیز می بایست لبه ی بالای استخر را توسط پمپ باد ، باد کنید . در نظر داشته باشید هنگامی که استخر در حال پر شدن است ، سطح آب بالا می آید و دیواره های استخر به خوبی شکل خواهند گرفت.
توجه داشته باشید که استخر را باید تا زیر حلقه آب گیری نمایید.
جهت حفظ نکات ایمنی حتما سعی نمایید از یک زیر انداز مناسب برای سطح زیر استخر استفاده نمایید تا مانع از اسیب دیدن قسمت کف استخر گردد.
و توجه کنید که سطح مورد نظر شما فاقد شیب باشد ، چون اگر سطح مورد نظر دارای شیب باشد ، پس از آب گیری استخر شما بصورت کج خواهد ایستاد و باعث جاری شدن جریان آب خواهد شد.


استخر برزنتی آماده اینتکس مدل 28120 ابعاد 305*76 از سری محصولات شرکت اینتکس، محصولی جدید و با طراحی فوق العاده با کیفیت که ارتفاع آن برابر با 76 سانتی متر بوده و برای شنا کردن کاملا مناسب و ایده آل می باشد. لازم به ذکر است این استخر یکی از بهترین استخر هایی است که جایگزین خوبی برا انواع سنتی خود بوده و به صورت اتوماتیک بعد از باد کردن لبه ها و پر شدن درون آن از آب آماده استفاده شما عزیزان می باشد. همانطور که مشاهده می کنید بدنه این کالا گرد بوده و قطر قسمت پایینی آن از بالایی آن بیشتر بوده و همچنین بخش بالایی استخر نیز به صورت بادی است. بخش های اصلی بدنه به صورت کامل از رنگ آبی ساخته شده که  قسمت داخلی آن نیز از طرح کاشی های بسیار شکیل و مقاوم ساخته شده و با انعکاس نور در زمان پر بودن استخر از آب، زیبایی بسیاری را به همراه خواهد داشت. در جهت حفظ نکات ایمنی برای این استخر ایزی ست سعی نمایید از یک زیر انداز مناسب برای سطح زیرین استخر استفاده نمایید تا مانع از آسیب دیدن قسمت کفی استخر گردد.

استخر برزنتی آماده اینتکس مدل 28120 ابعاد 305*76

بدنه این استخر ایزی ست در بهترین مدل و از لایه های پی وی سی ساخته شده تا در برابر تابش مستقیم نور خورشید و همچنین عدم پوسیدگی بسیار مقاوم باشد و به علاوه در صورت برخورد اتفاقی اشیاء و اجسام تیز نیز صدمه ای نبیند. شایان ذکر است این استخر با رعایت تمامی این موارد تولید شده و بخش اصلی بدنه آن از پی وی سی ضخیم و مستحکم بهره می برد و بخش کفی آن نیز لایه های بیشتر و مستحکم تری داشته و همچنین برای استحکام بیشتر و پایداری بهتر بدنه از زیر انداز مخصوصی بهره می برد که در صورت پهن کردن آن بر روی زمین، پیش از راه اندازی به افزایش طول عمر محصول شما کمک خواهد کرد. جهت سفارش این کالا به همراه برچسب تعمیرات جهت ترمیم و تعمیر محصول، می توانید با نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
305 CM
ارتفاع
76 CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
ندارد
نوع پمپ تسویه آب
ندارد
توان پمپ تسویه آب
ندارد
حجم آب
3853 L
نردبان
ندارد
زیرانداز
ندارد
روانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
وزن بسته بندی
8.5 KG
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...