استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

Intex 58474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 122 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 25 CM
371,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس محصولی است که هم از نظر کیفیت بدنه و هم از نظر نوع راه اندازی ساختاری فوق العاده را در اختیار مشتریان قرار داده است. همان طور که می دانید نمونه های استخر های بادی کودک عمدتا نیاز به یک عدد پمپ باد برای راه اندازی دارند اما این مدل شما را از صرف هزینه اضافی برای خرید پمپ و هم چنین زمان بیشتر برای باد کردن محصول بی نیاز کرده است. این استخر ساختاری تلقی دارد که از نوع پلاستیک تلقی منعطف طراحی و تولید شده و ویژگی مهم این محصول از نظر جنس و کیفیت به شمار خواهد رفت.

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این استخر مناسب برای کودکان زیر 5 سال می باشد که با توجه به ابعادی که دارد قطعا فضای زیادی را هم اشغال نخواهد کرد و خانواده ها بدون نگرانی از این نظر هم می توانند شرایطی را برای بازی و تفریح کودک خود به بهترین شکل ممکن فراهم سازند. هم چنین باید اشاره کنیم که این استخر در یک باکس بسته بندی کوچک عرضه شده که حمل و نقل این محصول را هم راحت تر کرده است. در کنار این موارد باید عنوان کنیم که طرح موجود بر روی این استخر نیز در ترغیب افراد برای خرید نیز بسیار اثرگذار خواهد بود. حال با توجه به این موارد هم اکنون می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس با قیمت ارزان بزنید.

شیوه طراحی و ساخت

اولین بخش از نقد و بررسی این استخر تلقی را به بررسی نوع ساخت و شیوه طراحی این استخر اختصاص داده ایم که با در نظر گرفتن این ویژگی ها شما بتوانید خرید و ثبت سفارش این محصول را انجام دهید. در همین رابطه در بخش ابتدایی باید عنوان کنیم که استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس ساختاری گرد دارد که از این نظر ویژگی خوب این محصول نیز به شمار رفته و کودک فضای بزرگی را در اختیار دارد که به بازی و تفریح بپردازد. یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر بحث طرح های موجود بر روی این استخر می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به صورت شفاف تولید شده و بر روی بخش بیرونی این محصول طرح انواع دایناسورها و همین طور درختان به چشم می خورد که یک جلوه نوستالژی و جذاب را برای کودک شما فراهم خواهد کرد.

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که بخش های داخلی استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس نیز به صورت ساده و بدون طرح شکل گرفته است که این مورد هم یکی دیگر از ویژگی های طراحی این محصول به شمار می رود. بخش کف این استخر نیز به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و تولید شده است. این موارد نشان از زیبایی و جذابیت ظاهری این محصول دارد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده و راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنند. با در نظر گرفتن این ویژگی ها حال در بخش های بعدی بیشتر در خصوص جنس و کیفیت این محصول با شما صحبت خواهیم کرد.

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

جنس و کیفیت محصول

در مورد جنس و کیفیت این استخر نیز باید به یک سری موارد مهم دیگر نیز اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر بادی کودک به صورت تلقی شکل گرفته است. در واقع این جنس به صورت پلاستیک تلقی منعطف بوده و دارای انعطاف پذیری فوق العاده ای هم می باشد به این صورت که در هنگام راه اندازی و استفاده از این استخر نیز به سادگی آسیب نخواهد دید. هم چنین این مزیت در اختیار کودک شماست که بتواند با برخورد به این محصول هم هیچ گونه آسیبی ندیده و محصول هم در خطر نباشد. هم چنین بخش کف این استخر هم از نوع PVC طراحی شده است که از این نظر هم خیال شما راحت خواهد بود.

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

نحوه آسان راه اندازی

شما برای راه اندازی این استخر کار سختی در پیش نخواهید داشت. در اولین قدم شما باید سعی کنید تا به سادگی این محصول را از داخل باکس خود خارج کنید. در مرحله دوم نیز باید اقدام به باز کردن بدنه اصلی استخر کنید. این کار بسیار ساده می باشد به این صورت که دیگر شما نیاز به تهیه و خرید پمپ باد نخواهید داشت. در واقع این محصول پس از باز شدن به صورت کامل راه اندازی شده و شما تنها کافی است آن را بر روی زمین و یک سطح صاف قرار داده و داخل آن را با آب پر کنید. به ساده ترین شکل ممکن این کارها باعث می شود که این استخر راه اندازی شده و بتوانید از آن بهره مند شوید. 

استخر تلقی کودک طرح دار اینتکس

خرید و ثبت سفارش محصول

با توجه به توضیحاتی که در این بخش عنوان کردیم ، حال شما این مزیت را در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس بزنید. قیمت ارزان این محصول در کنار خدمات پس از فروش این کالا باعث می شود تا شما با خیالی راحت بتوانید سفارش خود را نهایی کرده و در سراسر کشور محصول را در اسرع وقت دریافت نمایید.

برند
INTEX
طول
122 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
-
وزن بسته بندی
1 KG
ظرفیت
288 L
مناسب برای
1 تا 5 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...