استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر

bestway 93502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • طول: 112 CM
  • عرض: 97 CM
  • ارتفاع: 137 CM
646,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر از جمله زیباترین و باداوم ترین انواع استخر بادی برای رده سنی بالاتر از دو سال بوده که کارخانه بست وی با ظاهری فانتزی و کیفیت بالا وقیمت مناسب طراحی و توسط فروشگاه سعید اینتکس به بازار عرضه می شود. طراحی و شکل این محصول به قرمز می باشد که هر کودکی را با اولین نگاه جذب خود می کند و حتما عاشق این استخر توپ بادی خواهد شد. این محصول به شکل یک هلی کوپتر ساخته شده است و برای طبیعی کردن و واقعی کردن این محصول یک بالگرد در انتها و بالای این محصول ساخته شده است. همچنین یک زرافه، فیل و ابر بر روی آن چاپ شده است و از رنگ بندی های این محصول می توان به قرمز، آبی، زرد و سفید را نام برد. 

استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپترقابل ذکر می باشد که این محصول بادی را به غیر از خانه می توان در حیاط های خانه قرار داده و سقف این هلی کوپتر به مانند یک آفتابگیر عمل می کند. با خرید این محصول فرزند شما به جز یک استخر بادی، یک هلی کوپتر بادی را نیز خواهد داشت. جنس بدنه این کالا از pvc طرح چرم می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بالایی است پی وی سی ها با نام های دیگری چون وینیل یا لاستیک نیز شناخته می شوند . قدرت کشسانی بسیار عالی این جنس موجب شده است تا از آن برای ساخت استخر های بادی استفاده شود . تمامی بخش های این استخر از پی وی سی ضخیم و با ضخامت 0.24 میلی متر ساخته شده است. استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر یک محصول باکیفیت بوده که قابل استفاده به عنوان استخر بادی آبی کودک نیز بوده تا کودک شما بتواند لذت ببرد. برای خرید استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر و سایر نمونه های استخر بادی کودک می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر از سری محصولات جذاب بست وی است که از بدنه ای بادی و توخالی تشکیل شده است. این محصول را می توان برای فرزندان خود سفارش داد و موجب اشتیاق و شادی آن ها در اوقات فراغت آن ها شد. این استخر توپ بادی ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و رنگبندی زیبا و جذاب نیز شامل آن می شود. به طوری که در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و جزو برند اول استخر بادی می باشد. با وجود استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید این استخر بادی افراد می توانند با خیالی آسوده آن را در طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار دهند و از سازگاری های موجود در محصول لذت ببرند. استخر توپ بادی بست وی مدلی جذاب و فانتزی دارد که در نتیجه می توان به راحتی آن را متناسب با روحیه کودکان در نظر گرفت. استخر توپ مهیج ترین محیط برای تخلیه انرژی کودکان می باشد و می تواند سبب مشغول شدن آن ها در طی مدت زمان طولانی شود. به این ترتیب از مقاومت بالایی برخوردار است تا در زمان پرش و جامپینگ افراد بدنه آسیب نبیند.

خرید استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر

قابلیت استفاده در منزل

برخی از محصولات بادی تنها برای استفاده در محیط های باز طراحی و تولید می شود و نمی توان آن ها را در منزل مورد استفاده قرار داد. این قابلیت به دلیل طراحی ساختار محصول ایجاد می شود و برخی آیتم ها را شامل می شود. اولین آیتم و مهم ترین آن طراحی ساختاری بدنه است که در زمانی که مورد استفاده در محیط های باز قرار بگیرد دارای دیواره های محکم تر و بلند تر خواهد بود و ایمنی کودکان را ایجاد می سازد. اما در مواردی که محصول مورد استفاده در منزل قرار بگیرد بدنه سازگاری کافی برای قرار گیری در محیط بیرون را خواهد داشت. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده این استخر توپ بادی را در منزل مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این موارد محصول دارای محیطی برای استفاده از توپ های بادی زیاد می باشد که در فضای بیرون از خانه مشکل پراکنده شدن توپ ها وجود دارد. با این شرایط کودکان در تمامی فصول سال قادر به استفاده از این استخر توپ در منزل می باشند و محدودیت نخواهد داشت. محصول مورد نظر را می توان با خود در زمان رفتن به محیط های دیگر نیز به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد.

دارای درب و پنجره بادی

بدنه استخر توپ بادی و توخالی است و تمامی بخش های تشکیل دهنده آن نیز به این صورت می باشند. به همین خاطر است که درب و پنجره آن نیز به شکل بادی طراحی شده است. بادی بودن این بخش ها برای عبور کودکان و ورود و خروج به بدنه مناسب بوده است و نوعی سازگاری پیدا کرده است. سازگاری ایجاد شده به معنای آن است که در صورت افتادن کودکان و برخورد به بخش دیواره ها و درب و پنجره محصول آسیبی به آن ها وارد نمی شود و دچار احساس درد نخواهند شد. همچنین می توان به راحتی محیط خارج از محصول را مشاهده کرد و از فضای بیرون نیز لذت برد. والدین می توانند در زمان حضور کودکان در داخل استخر توپ آن ها را نظاره کنند و خود نیز مشغول فعالیت های دیگر باشند. ورود و خروج به داخل بدنه محصول نیز با وجود درب و پنجره بادی بهتر و آسان تر خواهد شد.

استخر توپ بادی بست وی مدل هلی کوپتر

خرید استخر توپ بادی

افراد علاقه مند به داشتن استخر توپ بادی می توانند در هر بازه زمانی به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایند و محصول را خریداری کنند.

برند
bestway
طول
112 CM
عرض
97 CM
ارتفاع
137 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
24 MM
وزن بسته بندی
2.7 KG
ظرفیت
-
دریچه تخلیه آب
-
کف باد شونده
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...