استخر طلقی اینتکس مدل 58458

intex 58458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 183 cm
  • ارتفاع: 38 CM
  • جنس: پلی وینیل کلراید
746,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس طرح عروسکی طلقی مدل  58458 تنها استخری است که نیاز به باد ندارد و در چند دقیقه می توانید آن را نصب نمایید.  

محصولات مرتبط

استخر طلقی اینتکس با کد 58458 یکی از مناسب ترین استخر های شرکت اینتکس می باشد که بدون نیاز به باد زدن راه اندازی و نصب می گردد.جنس بدنه آن از وینیل سخت ساخته شده که قابلیت آن را دارد که بصورت محکم در حالت ایستاده قرار گیرد و خم نشود.به عبارتی بدنه این استخر مانند یک طلق سفت میماند به همین علت به آن استخر طلقی می گویند.استخر های طلقی نیازی به باد ندارند و کافیست استخر را باز کرده و سطح کف آن را صاف نمایید.بعد از اینکه استخر شروع به آبگیری کرد مشاهده می کنید که دیواره های استخر بصورت محکم در حالت ایستاده قرار خواهند گرفت و شکل و فرم استخر به حالت کامل بدست می آید.
رنگ دیواره ی داخلی استخر سفید ساده بوده،رنگ قسمت کف استخر آبی نسبتا پر رنگ و رنگ بیرونی استخر بصورت چند رنگ می باشد.طراحی بیرونی استخر شامل حیوانات دریایی و گیاهان دریایی می باشد و بسیار تنوع شاد و لذت بخشی را برای کودکان دارد. استخر طلقی اینتکس با قطر 183 سانتیمتر و 38 سانتیمتر ارتفاع قابلیت این را دارد که 3 کودک بالای 3 سال را به راحتی در خود جای دهد. توجه داشته باشید جهت حفظ ایمنی و افزایش طول عمر محصول حتما سعی کنید از یک زیرانداز و یا کف پوش مناسب برای زیر استخر استفاده نمایید.


استخر طلقی اینتکس مدل 58458 دارای طراحی و ساخت بسیار جذاب و جدیدی بوده و همانطور که در تصاویر ملاحظه می کنید به صورت گرد می باشد و البته می توان گفت اغلب استخر های تلقی به صورت گرد طراحی شده اند، زیرا این گونه از طراحی سبب افزایش دوام و کیفیت این استخر شده و این محصول می توانند بهتر وزن آب را تحمل کرده و در برابر آسیب دیدگی نیز مقاوم باشد. این کالا دارای بدنه شفاف است که بخش بیرونی آن با طراحی چاپی پری و موجودات دریایی شده تا این چنین کودکان نیز از استفاده استخر تلقی نهایت لذت را ببرند. 

استخر طلقی اینتکس مدل 58458لازم به ذکر است برای تولید این استخر تلقی، همانطور که از عنوان محصول مشخص است از پلاستیک تلقی منعطف استفاده شده که دوام بسیار خوبی داشته و ضخامت استفاده شده در لایه ها کاملا استاندارد است که در مقایسه با ضخامت بدنه استخر های بادی بسیار بالاتر می باشد و البته بخش کفی این استخر برخلاف دیواره ها از پی وی سی ضخیم استفاده شده که انعطاف پذیری بیشتری داشته و همچنین در برابر فشار آب و وزن کودکان بسیار مقاوم و بادوام تر بوده و به سادگی آسیبی نخواهد دید. لازم به ذکر است راه اندازی استخر تلقی فوق یکی از ساده ترین روش های راه اندازی در میان انواع استخر های پرتابل و قابل حمل شرکت اینتکس است، زیرا برای راه اندازی نیازی به باد کردن بدنه نخواهید داشت چرا که این استخر به صورت تلقی بوده و ساختار بادی ندارد و از این رو شما تنها با باز کردن و پهن کردن آن بر روی زمین می توانید استخر خود را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید. هم اکنون می توانید با توجه به تمام این خصوصیات ذکر شده، این استخر تلقی را به همراه کیفیت عالی و قیمتی مناسب را از طریق نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر طلقی اینتکس مدل 58458 یکی دیگر از استخر های جدید و متفاوت کارخانه اینتکس بوده که با جنس بدنه متفاوت و طراحی بدنه زیبا به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با جنس بدنه طلقی موجب افزایش طول عمر ان شده که رضایت مشتریان را در پی دارد. این محصول با طراحی بدنه جذاب و منطبق به سلیقه کودکان بوده و از جمله موارد مورد استفاده دخترانه می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید استخر طلقی اینتکس مدل 58458 را برای فرزند خود دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

استخر طلقی اینتکس مدل 58458

طراحی ظاهری استخر طلقی

استخر طلقی های کودک نسل جدی استخر های پرتابل و کم وزن مورد استفاده کودکان بوده که به تازگی طراحی شده است. این محصول از کیفیت ساخت بادی برخوردار بوده که توانسته با تکیه به این مورد به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. طراحی ساخت محصول کاملا گرد بوده که جهت استفاده کودکان با سنی بالاتر از 3 سال توصیه می شود. همچنین لایه بیرونی این محصول دارای طرح پری دریایی می باشدو قسمت بیرونی دارای اشکال ماهی و پری دریایی و گیاهان دریایی می باشد که برای جلب نظر مساعد کودکان و توجه به سلیقه ان ها از رنگبندی متنوع و شادی در نظر گرفته شده است. با توجه به رنگ بدنه و طرح های فانتری بدنه این محصول برای کودکان دختر توصیه می شود. لازم به ذکر بوده فقط طرح های بدنه ار رنگ برخوردار بوده اما باقی فضای بدنه کاملا شفاف طراحی شده است. تفاوت اصلی این استخر طلقی با استخر های بادی تولید شده قطر کم دیواره محصول و ساختار شفاف ان عنوان می شود. توجه داشته باشید قطر کم کناره محصول ایمنی کودک را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

استخر طلقی اینتکس مدل 58458

طول عمر استخر طلقی

برای جنس بدنه استخر طلقی اینتکس مدل 58458 در پروسه تولید بدنه این استخر کودک از نوع پلاستیک طلقی منعطف می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخودار بوده و همچنین به خوبی قابلیت مهار اب موجود داخل محفظه را دارد. بخش کناره های محصول از جنس شفاف و طرح دار بوده که با حفظ استحکام و دوام بدنه به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. برای تولید کف محصول از نهایت دقت استفاده شده زیرا این بخش در تماس مستقیم و پیوسته با سطح زمین قرار داشته و تمام فشار وارده بر استخر را تحمل می کند. به همین جهت این استخر دارای کفی از نوع پی وی سی دولایه بوده تا در هنگام استفاده نرمی را کودکان احساس نموده و طول عمر محصول تضمین شود. با توجه به این طراحی استاندارد می توانید این محصول را در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا این محصول در صورت قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب تاثیری بر دوام ان ندارد. به همین جهت در تمام شرایط جوی اب و هوا در تمام نقاط کشور استفاده از این محصول توصیه می شود.

ظرفیت داخلی و ابعاد استخر طلقی

ابعاد استخر طلقی اینتکس مدل 58458 به اندازه های ( قطر : 183 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخرهای کودک فضای ایده آلی را برای کودک شما فراهم می آورد و به خوبی می تواند نیاز های بازی و سرگرمی کودک را فراهم نماید . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب می آید زیرا با توجه به وزن پایینی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید استخر های کودک و بزرگسال باید به ان توجه داشته باشید ، ظرفیت آب می باشد زیرا نقش بسزایی در فراهم کردن نیاز های شما دارد . ظرفیت آب این استخر کودک 958 لیتر می باشد که در نوبه خود قابل قبول است.

استخر طلقی اینتکس مدل 58458

استفاده و نگهداری از استخر طلقی

استخر طلقی اینتکس مدل 58458 برای راه اندازی نیاز به زمان کوتاهی داشته و امکان حمل و نقل اسانی دارد. با خارج کردن محصول از بسته بندی خود و پهن کردن ان در فضای مسطحی می توانید محصول را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی نمایید. در داخل بسته بندی استخر طلقی یک دفترچه راهنما قرار داده شده تا شما را برای استفاده اصولی راهنمایی خواهد کرد. برای مراقبت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و وارد کردن فشار و ضربه سنگین به بدنه ان اجتناب نمایید. این محصول ساختاری قابل اشتعال داشته پس از نزدیک کردن ان به حرارت و اتش جدا پرهیز کنید. در صورت بروز اسیب های جدی بدنه محصول در راستای خدمات پس از فروش فروشگاه سعید اینتکس می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

خرید استخر طلقی

استخر طلقی اینتکس مدل 58458 محصولی زیبا و بادوام بالا بوده که برای استفاده در تمامی دماهای هوا و شرایط مختلف طراحی شده است. برای خرید این استخر طلقی با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
قطر
183 cm
ارتفاع
38 CM
جنس
پلی وینیل کلراید
ضخامت جنس
؟
وزن بسته بندی
2.3 KG
ظرفیت
958 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...