استخر فریمی اینتکس مدل 28272 ابعاد 3*2*75

intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 3 M
  • عرض: 2 M
  • ارتفاع: 75 CM
19%
11,600,000
9,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر فریمی پیش ساخته اینتکس مدل 28272 با بهترین سایز و کیفیت دارای طراحی زیبا و جدید مناسب برای استخر توپ و استخر پرورش ماهی و استخر آب بازی برای بزرگسالان و کودکان است.

استخر های پیش ساخته و فریمی اینتکس محصولی بی نظیر و فوق العاده کاربردی از شرکت اینتکس می باشد که ساخته شده از شبکه های الیافی با روکش pvc می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
استخرهای فریمی از مزیت های فوق العاده بالایی برخوردار است که از جمله این مزایا می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. شما به راحتی میتوانید این استخر ها را در محل مورد نظر خود نصب کرده و بعد از پایان فصل و یا مدت زمان مورد نظر می توانید آن را تخلیه نموده و بعد از تمیز کردن جمع آوری نموده و در یک محل ایمن نگهداری نمایید.
استخر پیش ساخته و فریمی اینتکس با کد 28272 از پرفروش ترین استخر های فریمی می باشد . دلیل اصلی این میزان فروش سایز و ابعاد بسیار مناسب آن می باشد.3 متر طول و 2 متر عرض درواقع 6 متر مربع فضا را برای شما پوشش می دهد.
پایه های فلزی و فریم های فلزی مستحکم در این استخر به خوبی تعبیه شده و کار نگهداری دیواره ها را به عهده دارند. برای نصب این پایه ها و استخر فریمی شما نیاز به هیچگونه ابزار و یا تخصصی ندارید و در کمتر از مدت زمان 15 دقیقه می توانید این استخر ها را به صورت کامل نصب نمایید.
نکته ای که در نصب استخر ها باید رعایت کنید این است که این استخر ها را نباید در سطح شیب دار نصب نمود.به این علت که بعد از آبگیری ، جریان آب به سمت شیب جاری شده و باعث می شود استخر شما از حالت استاندارد خارج شده و باعث وارد آمدن آسیب جدی و خسارت به آن شود.پس در نتیجه دقت کنید که محل مورد نظر شما می بایست یک سطح کاملا صاف باشد تا به مشکل برخورد نکنید.
نکته ی دوم این است که جهت حفظ طول عمر استخر بهتر است از یک کف پوش مناسب برای سطح زیر آن استفاده نمایید تا سطح زیرین استخر تماس مستقیم با سطح زمین نداشته باشد.این کف پوش می تواند شامل ، فوم ، ورق های یونولیت ، موکت و یا پلاستیک های حباب دار بصورت چند لایه باشد.
علاوه بر استخر بازی کودک و بزرگسال از استخر های فریمی می توان جهت تمرینات آب درمانی نیز استفاده کرد. شما می توانید این استخر ها را حتی در اتاق خواب و یا تراس منزل و حتی پشت بام نصب نمایید.
یکی دیگر از کاربرد های استخر های فریمی استفاده از آن بعنوان استخر و یا حوضچه های پرورش ماهی می باشد.از لحاظ اقتصادی و راحتی نصب و جابجا کردن استخر در هر زمان و شرایط می توان با خرید این محصول کمترین هزینه را پرداخت کرده و بالاترین کارایی و کیفیت را دریافت نمایید.
در صورت داشتن سوال در خصوص استخر های فریمی و پیش ساخته می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


استخر فریمی اینتکس مدل 28272 ابعاد 3*2*75 محصولی جدید و کاربردی از شرکت اینتکس با کیفیت ساخت بسیار مناسب و عالی در برابر قیمت مقرون به صرفه که برای انجام تفریحات آبی خانگی تولید و عرضه شده و همچنین مناسب برای تمامی سنین بوده و بزرگسالان به همراه کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. این استخر مناسب برای بازی و تفریحات آبی بوده و بزرگتر ها نیز می توانند در آن ریلکس کرده و در روز های گرم تابستان خود را خنک کنند. بدنه این استخر بسیار انعطاف پذیر و مقاوم بوده و با توجه به جنس مرغوب خود عایق بسیار عالی برای رطوبت و آب می باشد و در بدنه این استخر دریچه ای به منظور تخلیه آب نیز قرار گرفته که شما عزیزان می توانید از پمپ تصفیه آب، جهت تصفیه سازی آب موجود در استخر نیز استفاده کنید. این استخر پیش ساخته دارای جنس بدنه ای از نوع پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای ساختار بدنه چند لایه و مقام می باشد.

استخر فریمی اینتکس مدل 28272 ابعاد 3*2*75

این بدنه با وجود داشتن ضخامت و استحکام بالا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت و به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جاجایی خواهد بود. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ و ضد پوسیدگی راه اندازی می شود که این پایه ها وزن کمی داشته و اما از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن دریچه تخلیه آب و همچنین داشتن دو دریچه آب مخصوص نصب پمپ تصفیه نیز اشاره نمود. این استخر پیش ساخته آبی رنگ اینتکس کاربردی و جذاب دارای برچسب تعمیرات در بسته بندی خود بوده که درصورت آسیب های جزئی میتوان از آن استفاده کرد. جهت خرید این محصول می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
3 M
عرض
2 M
ارتفاع
75 CM
نوع جنس
PVC سه لایه
پمپ تسویه آب
ندارد
نوع پمپ تسویه آب
ندارد
توان پمپ تسویه آب
ندارد
حجم آب
3834 L
نردبان
ندارد
زیرانداز
ندارد
روانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
20.7 KG
زمان نصب
30 دقیقه
وحید پوریعقوب

ابعاد مناسب . جنس اصلی . ارسال سریع . نصب آسان
همه چیز عالی

294 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

با تشکر از خرید شما دوست عزیز
افتخار ما صداقت ما و انتخاب ما توسط شماست.

287 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...