استخر فریمی اینتکس مدل 28273 ابعاد 4.50*2.20*84

intex 28273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 450 CM
  • عرض: 220 CM
  • ارتفاع: CM
10%
17,700,000
16,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  فریمی  اینتکس  کد  28273  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  با  ارسال  فوری  و  ارزان  به  سراسر  کشور


استخر فریمی اینتکس مدل 28273 ابعاد 4.50*2.20*84 نمونه ای از بزرگترین استخرهای پیش ساخته مستطیلی شکل با طراحی بدنه ساده و آبی رنگ بوده که از کیفیت و ساختار بسیار مناسبی نسبت به قیمت مقرون بصرفه خود برخوردار می باشد. این کالا یکی از پر کاربرد ترین استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس است که نسبت به بسیاری از استخر های آماده دیگر مناسب ترین و کاربردی ترین ویژگی ها را داشته می تواند علاوه بر موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز بسیار کاربردی باشد. شایان ذکر است طراحی و ساخت این استخر بصورت مستطیلی شکل بوده و از دو قسمت بدنه اصلی و همچنین از پایه های نگهدارنده بهره مند می باشد که نبود هر یک از این قسمت های نام برده شده باعث می شود تا نصب استخر غیر ممکن و دچار مشکل شود. طراحی داخل بدنه استخر نیز به شکل کاشی وار است تا هنگام جاری نمودن آب درون استخر، جلوه زیبایی به آن دهد.

استخر فریمی اینتکس مدل 28273 ابعاد 4.50*2.20*84

این استخر پیش ساخته دارای جنس بدنه پی وی سی با الیاف شمعی است که دارای رویه برزنتی بوده که توسط شرکت اینتکس و با بالا ترین مقاومت و استحکام طراحی و تولید شده و به دلیل داشتن ویژگی جا به جایی و انعطاف پذیری بالا می تواند در ابعاد کوچکی جمع آوری شود و از محل به محلی دیگر جا به جا و نصب گردد. این محصول قابل استفاده در فضا باز و بسته است که از این رو در مقابل شرایط مختلف مقاومت خوبی نشان داده به طور مثال در صورت تابش مستقیم گرما و نور خورشید، دمای آب سرد و گرم دچار پوسیدگی نمی شود و به دلیل داشتن پایه های ضد زنگ دچار واژگونی و خرابی نخواهد شد. برای خرید این استخر پیش ساخته مستطیلی طرح جدید کافی است به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان  ارسال شود.

برند
INTEX
طول
450 CM
عرض
220 CM
ارتفاع
CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
ندارد
نوع پمپ تسویه آب
ندارد
توان پمپ تسویه آب
ندارد
حجم آب
7127 L
نردبان
ندارد
زیرانداز
ندارد
روانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
39.2 KG
زمان نصب
30 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...