با شروع فصل تابستان و گرمای هوا ، بدون شک تفریحاتی مانند تفریحات آبی مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب می نماید. در ولقع هیچ تفریحی به اندازه ی یک آبتنی مهیج شما را از کلافگی ناشی از گرما نمی تواند آسوده کند.

شنا کردن چه تاثیری بر سلامت مغز و روح شما دارد؟
با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا شما می توانید با توجه به محل زندگی خود از استخر های پیش ساخته استفاده کرده و در محیطی امن و به دور از استرس از تفریح خود لذت ببرید.
استخر های پیش ساخته اینتکس اصلی دارای تنوع سایز و شکل و ارتفاع می باشند که با توجه به شرایط شما ، می توانید یک گزینه ی مناسب برای خود در نظر گرفته و اقدام به خرید نمایید.
در نظر داشته باشید استخر های پیش ساخته در هر مکان قابل نصب هستند و تنها شرط لازم برای استفاده این است که سطح مورد نظر شما می بایست صاف بوده و فاقد شیب باشد.نصب استخر روی سطح شیب دار باعث می شود استخر شما در جهت شیب منحرف شود  و باعث کج شدن استخر شود.

خرید استخر پیش ساخته مدل 28272 اینتکس l خرید آنلاین محصولات intex
فضاهای مناسبی مانند بالکن ، تراس ، پشت بام ، حیاط و یا حتی در منزل ، همه و همه برای نصب و استفاده از استخر مناسب می باشند.
نمایندگی سعید اینتکس در کرج و استان البرز به عنوان بزرگترین فروشگاه لوازم بادی اینتکس در کشور مفتخر است که کالاهای 100% اصلی و با کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهد و در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی، تجربیات خود را توسط کارشناسان فروش به شما ارائه دهد.

Bo&Co Apartments - Apartments in Sitges (Catalonia, Spain)
استخر های پیش ساخته اینتکس بصورت برزنت 3 لایه بوده و مقاوم ترین نوع استخر پیش ساخته می باشد که دارای خواصی مانند ضد جلبک زدگی و یا ایجاد نم و یا ترک و نشتی و یا مشکلات دیگر می باشد.
استخر های پیش ساخته اینتکس براحتی قابل حمل و جابجایی می باشند و شما می توانید در پایان فصل آن را جمع آوری کرده و در محیطی ایمن نگهداری کنید تا فصل بعدی مجددا بتوانید از آن استفاده نمایید. در صورت رعایت شرایط استاندارد بطور معمول طول عمر اینگونه استخر ها بالای 10 سال می باشد. پس در نظر داشته باشید که شما در حال بررسی جهت خرید یک کالای کاملا با کیفیت هستید.
استخر ها همگی دارای شیر تخلیه آب در قسمت کف محصول هستند و در صورت لزوم می توانید از آب لاستخر برای مصارف دیگر مثل آبیاری باغچه و یا شستشو استفاده کنید و درواقع با این عمل می توانید از حدر رفتن آب جلوگیری کنید.