استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129

intex 57129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • طول: 203 CM
  • عرض: 173 CM
  • ارتفاع: 89 CM
1,396,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مجموعه بادی بازی اینتکس مدل 57129 اسباب بازی سرگرم کننده ای برای دلبندان شماست که توسط نمایندگی سعید اینتکس به سراسر کشور ارسال می شود.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس با کد 57129 بعنوان پارک بادی طرح قارچ در میان محصولات بادی اینتکس نامگذاری شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.پارک بادی طرح قارچ دارای سرسره ، قارچ و سطل ماهیگیری ،2 عدد ماهی و یک حلقه اردک و تمساح و آب نما می باشد.تنوع رنگ و طرح این محصول به زیبایی آن افزوده است.در روی دماغه تمساح یک فواره تعبیه شده که آب را به زیبایی تمام به درون پارک قارچی سرازیر می نماید.جهت فعال کردن این آب نما یا فواره کافیست اتصال آن را به شیلنگ آب وصل نموده و فشار آب را به اندازه مناسب تنظیم نمایید.توجه داشته باشید که فشار آب اگر زیاد باشد می تواند به اتصالات فواره آسیب وارد نماید.2 عدد ماهی درون این استخر در نظر گرفته شده که بصورت شناور روی آب معلق می ماند و کودک شما میتواند با آن خود را سرگرم نمایند. درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که برای تعمیرات سطحی و موقت کاربرد دارد.
هنگام استفاده از محصولات بادی رعایت 2 نکته ضرورت دارد.نکته اول این است که برای باد کردن این محصول حتما می بایست از پمپ باد های مخصوص همین محصولات استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای متفرقه استفاده ننمایید.نکته دوم این است که جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب دیدن بدنه لازم است از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب برای این محصولات استفاده نمایید.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 محصول بسیار جذاب با طراحی عالی بوده که با خرید آن بدون شک فرزند شما یک تفریح هیجان بخش را تجربه خواهد کرد. این محصول را شرکت نامدار و معتبر اینتکس تولید و طراحی کرده و نسبت به قیمتی که داشته، ارزش خرید آن بسیار بالاست. همانطور که مشاهده می کنید این کالا از سری مجموعه بازی های بادی برای سنین کودکان و خردسالان دو سال به بالا بوده که به منظور تفریحات آبی در منزل و فضای باز در فصول گرم سال  تولید و عرضه شده، این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های سرگرمی برای تفریحات آبی کودکان بوده که دارای سرسره بادی سرخود و همچنین عروسک های بادی طرح حیوان است که به بدنه اصلی متصل می باشند.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 بدنه این استخر بادی مجهز در برابر آب هایی با دمای مختلف و همچنین برخورد مستقیم نور آفتاب مقاوم بوده و به همین دلیل امکان استفاده در مکان و موقعیت های مختلف از جمله فضای باز را نیز به مصرف کنندگان می دهد. البته یکی دیگر از ویژگی های جنس بدنه این استخر بادی انعطاف و راحتی بالای آن هنگام جمع و باز شدن آسوده می باشد که این انعطاف باعث شده تا در حجم بسیار کمی بتوان محصول را جمع آوری کرده به راحتی در هر مکان و جایگاهی حمل و جابجا نمود. همانطور که به آن اشاره شد این کالا محصولیست که علاوه بر وزن کم خود دارای حجم بسیار مناسبی در حالت جمع شده نیز بوده تا امکان استفاده از آن در مکان مورد نظر شما وجود داشته باشد. لازم به ذکر است راه اندازی این کالا نیز بسیار ساده است بطوریکه می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی که قابل از فروشگاه اینتکس است، به سرعت استخر بادی را راه اندازی و از آن استفاده کنید. جهت خرید این کالا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 از وسایل و محصولات بسیار دوست داشتنی بادی می باشد که برای کودکان طراحی شده است ، این محصول زیبا و دوست داشتنی توسط اینتکس تولید شده است که می تواند برای کودکان یک وسیله ای بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد تا با استفاده از آن بتوانند به آب تنی و تفریحات آبی بپردازند . در ادامه مطلب نیز با نقد و بررسی کامل استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 با ویژگی های دیگر محصول ، جنس استفاده شده در تولید آن و ... آشنا خواهید شد .

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129

طراحی ظاهری استخر بادی سرسره دار اینتکس

طراحی کلی استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 در واقع متشکل از یک استخر بادی گرد می باشد که قطری 203 سانتی متری و ارتفاع 89 سانتی متری دارد ، این استخر در واقع عمقی20 سانتی متری دارد که می توانید داخل آن را با آب پر کنید . با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، می تواند 180 لیتر آب را در درون خود جای دهد . این حجم به راحتی و در کمترین زمان راه اندازی شده و می توانید به سرعت نیز آن را تخلیه کنید .

راه اندازی ساده و سریع محصول به شما اجازه می دهد تا به صورت مداوم از آن استفاده نمایید . با توجه به ساختار بادی این محصول ، حجم بسته بندی آن بسیار کوچک بوده و به سادگی می توانید مجموعه بازی بادی با سرسره و سایبان اینتکس را جمع آوری کرده و در محلی نگهداری کنید و حتی استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 را با خود به سفر ببرید . 

در کنار استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 وسایل و لوازم دیگری برای بازی و تفریحات آبی کودکان قرار داده شده است که با وجود آن ها این استخر بادی به یک مجموعه بازی بادی تبدیل گردیده است . از وسایل و لوازم همراه این محصول می توان به سرسره بادی آن اشاره کرد که کودکان می توانند از آن طریق به داخل استخر سر بخورند . دوام . کیفیت این سرسره نیز بسیار بالا بوده و می تواند وزن کودکان را به خوبی تحمل کند .

از دیگر لوازم همراه این مجموعه بازی بادی می توان به اردک عروسکی اشاره کرد ، اردک عروسکی نیز به صورت یک حلقه بادی طراحی شده است که می تواند علاوه بر شناور ماندن بر روی آب ، کودکان سبک وزن را نیز بر روی خود سوار کنند . کودکان می توانند با استفاده از سطل بادی که در کنار محصول قرار گرفته شده است ماهیگیری کنند . قارچ و تمساح عروسکی نیز جذابیت خاصی را به استخر بخشیده اند که هم آبپاش هستند و می توانند ایجاد سایه کنند . با توجه به ساختار متفاوتی که این محصول با استخر های بادی دارد ؛ آن را در دسته بندی قلعه بادی کودک قرار داده ایم .

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129

جنس استخر بادی سرسره دار اینتکس

برای ساخت استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 ، از موادی به نام پی وی سی استفاده شده است . شرکت تولید کننده این محصول بادی ، برند اینتکس می باشد که در ساخت بسیاری از مدل های خود از همین جنس استفاده کرده است ، پی وی سی کاملا ضد آب است و یکی از مهم ترین دلایل در تولید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 نیز همین موضوع است . این جنس به مانند پلاستیک است ، با این تفاوت که ضرری برای طبیعت و سلامت انسان نداشته و کاملا سازگار است . این جنس انعطاف پذیر بوده و طول عمر بالایی را دارد ، زیرا در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم است .

مراقبت و نگهداری استخر بادی سرسره دار اینتکس

یک محصول بادی نیازمند مراقبت و نگهداری است ، حتی اگر از بهترین جنس نیز ساخته شده باشد ، چرا که ساختار های بادی قابلیت آسیب دیدن در برابر اجسام تیز و برنده را دارند . از این رو توصیه ما به شما این است که بیشتر مراقبت محصولات بادی باشید و توصیه های مهم را به کودکان گوشزد کنید . به طور مثال استفاده از زیرانداز می تواند از بروز آسیب دیدگی کف استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 جلوگیری کند و همچنین توصیه می شود که استخر را در یک زمین تمیز و صاف راه اندازی کنید . در نظر داشته باشید این استخر بادی سرسره دار ارائه شده توسط فروشگاه سعید اینتکس دارای گارانتی نیز می باشد.

خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس

اگر شما نیز قصد خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57129 را برای روز های گرم سال و تفریحات آبی فرزند خود دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اورجینال در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

برند
intex
طول
203 CM
عرض
173 CM
ارتفاع
89 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
4.5 KG
ظرفیت
180 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...