استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 333 CM
  • عرض: 229 CM
  • ارتفاع: 112 CM
10%
4,850,000
4,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی و یا پارک بادی اینتکس طرح تمساح مدل 57135 یکی دیگر از محصولات بادی ارزان سعیداینتکس است که دارای اسباب بازی های بادی و فواره های آب است و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می شود.

استخر بادی سرسره دار یا پارک بادی طرح تمساح یکی دیگر از پر طرفدار ترین محصولات بادی اینتکس می باشد که با کد 57135 در میان محصولات اینتکس معرفی می شود.
پارک بادی تمساح در میان پارک های بادی اینتکس از تنوع طرح و رنگ بالایی به نسبت به بقیه پارک های بادی برخوردار است.از متعلقات پارک بادی تمساح می توان به داشتن سرسره،آبنما یا فواره،یک عدد تمساح و 2 عدد حلقه بادی و 6عدد توپ رنگی اشاره کرد.جنس بدنه پارک بادی تمساح ساخته شده از ونیل با ضخامت نسبتا زیاد می باشد و سازگار با پوست بدن بوده و هیچگونه حساسیتی را برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.پارک بادی تمساح با 3متر و 33 سانت طول بزرگترین پارک بادی اینتکس محسوب می شود.
در قسمت تاج پارک بادی تمساح یک فواره تعبیه شده که آب را با زیبایی و ظرافت خاصی به درون استخر سرازیر می نماید.جهت فعالسازی این فواره کافیست اتصال آن را به شیلنگ آب متصل کرده و فشار آب را تنظیم نمایید.بدیهی است در صورتیکه فشار آب بیشتر از حد استاندارد باشد،می تواند به اتصالات فواره آسیب وارد نماید.
درون بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورتی که محصول دچار آسیب شد می توان از آن برای تعمیرات موقت استفاده کرد.
جهت حفظ ایمنی و افزایش طول عمر محصول رعایت 2 نکته الزامی می باشد.نکته اول اینکه حتما جهت استفاده از محصول برای سطح زیر آن از یک زیر انداز و یا کف پوش مناسب استفاده نمایید تا از آسیب دیدن محصول پیشگیری نمایید.نکته دوم حجم باد محصول است که برای باد کردن آن حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید.پیشنهاد می شود هیچگاه از کمپرسورهای باد غیر استاندارد(بعلت فشار باد زیاد) برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید زیرا می تواند آسیب جدی به محصولات وارد نماید.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135 محصولی تولید شده با بهترین کیفیت ممکن و خلاقانه ترین نوع ساخت و طراحی می باشد که دارای ابعاد و وزن مناسبی بوده تا بتوان آن را به سادگی در هر محل و جایگاهی نصب کرده و مورد استفاده قرار داد و همچنین این استخر بادی با طراحی فوق العاده و زیبای خود ابزار مناسبی برای دور کردن گوشی، تبلت و ابزارهای دیجیتالی از کودکان بالای دو سال است که راحتی و امنیت خاطر را برای والدین فراهم می آورد. همانطور که در تصویر مشخص است این کالا دارای سرسره، آب نما یا همان فواره، یک عدد عروسک تمساح و 2 عدد حلقه بادی و چند عدد توپ رنگی بوده تا موجب افزایش رضایت مندی کودکان از این استخر بادی کودک طرح تمساح باشد و همچنین در قسمت تاج این استخر بادی بزرگ یک فواره تعبیه شده که آب را با زیبایی و ظرافت خاصی به درون استخر سرازیر می نماید که شما جهت فعال سازی این فواره تنها کافیست آن را به شیلنگ آب متصل کرده و فشار آب را تنظیم نمایید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135

این کالا محصولی فوق العاده برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بوده که از کیفیت فوق العاده مطلوبی بهره مند می باشد و این استخر بادی از رنگ بندی خوبی نیز ساخته شده تا برای کودک چشم نواز و بسیار جذاب باشد. این استخر بازی وسیله ای است تا کودکان بیشتر با تفریحات آبی آشنا شوند و علاوه بر لذت بردن ترس آن ها نیز کم و هیجان بیشتری داشته باشند. لازم به ذکر است جنس بدنه این استخر به صورت کامل از PVC است و طول عمر بالایی داشته تا بر اثر ضربه و فشار های فیزیکی ایجاد شده بر روی آن از جانب کودکان مقاوت بیشتری داشته باشد. این محصول را می توانید از شرکت اینتکس سفارش داده و در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما در اسرع وقت تماس بگیرید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135 بهترین محیط برای تفریحات کودکان است و مجموعه ای کامل برای این گونه سرگرمی ها می باشد. تفریحات آبی مهیج به وسیله داشتن این محصول رقم می خورد و برای علاقه مندان بهترین موقعیت ایجاد می شود. به این ترتیب کسانی که به دنبال یک محیط ایمن و استاندارد برای فرزندان خود می باشند می توانند از این استخر و پارک بادی بهره مند شوند. محصول مورد نظر را می توان با خیالی آسوده سفارش دارد و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. این محصول از با کیفیت ترین بدنه تشکیل شده است که سازگاری زیاد دارد و از طول عمر بالا برخوردار می باشد. به همین خاطر است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است و از موقعیت خوب بهره مند است. این استخر بادی شرایط آبتنی و آب بازی را مهیا می سازد که در نتیجه افراد در مدت زمان طولانی قادر به سرگرم کردن فرزندان خود می باشند. با خرید این محصول محیطی مجهز به بخش های مورد علاقه کودکان ایجاد می شود و تشکیل بهترین فضا را می دهد.این محصول را در محیط های بزرگ و باز راه اندازی کنید تا از مزیت های آن لذت ببرید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135

وجود سرسره بادی و آبپاش

همان طور که اشاره شد استخر و پارک بادی مد نظر دارای تمامی امکانات برای داشتن تفریحات آبی برای کودکان می باشد و از بخش های زیادی تشکیل شده است که مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین دارای سرسره بادی و آبپاش بادی نیز می باشد که در نتیجه بهترین اوقات برای کودکان رقم می خورد. این محصول بی نظیر با بدنه ای مقاوم دارای سرسره بادی بوده است تا تفریح مورد علاقه کودکان ایجاد شود و بتوانند تایم طولانی در داخل این مجموعه حضور داشته باشند. سرسره بادی فضا را مهیج می سازد و می تواند سبب جنب و جوش بیش تر کودکان شود. همچنین می تواند در محیط آبی تفریحات گروهی را نیز ایجاد سازد تا افراد بهترین شرایط را به دست آورند. سرسره بادی در بخش بالایی خود دارای قسمتی خمیده می باشد که در داخل آن آبپاش قرار گرفته است. این بخش بهترین تفریح یعنی آبتنی را برای کودکان رقم می زند و می تواند اوقات خوشی را ایجاد سازد. این قسمت در داخل خود دارای مخزن آب می باشد تا کارکرد درستی داشته باشد و بتوان از داشتن آن لذت برد. 

وجود عروسک های بادی در محیط

محیطی که به وسیله داشتن این محصول ایجاد می شود تمامی امکانات لازم برای گذراندن اوقات فراغت برای کودکان را دارد و از بهترین موقعیت برخوردار می باشد. به طوری که می توانند در تایم طولانی بهترین تفریحات را داشته باشند. این محصول بادی در بخش های کناری خود دارای عروسک بادی نیز می باشد که به نوبه خود ایجاد سرگرمی می کند. کودکان می توانند به همراه دوستان خود و به صورت دست جمعی از این محیط استفاده کنند و برخی از آن ها از عروسک بادی بهره مند باشند و برخی دیگر مشغول آبتنی و سرسره بازی باشند. به این ترتیب موقعیت خوبی نصیب آن ها خواهد شد.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57135

نصب در محیط باز

به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وسیع که امکانات تفریحات آبی مهیج را در داخل خود جای داده است می بایست محصول را در محیط باز و بزرگ راه اندازی نمود. چرا که بتوان بخش های مختلف بدنه را به راحتی مورد استفاده قرار داد و فضایی جادار برای نصب محصول نیز وجود داشته باشد. به همین خاطر نیاز به حضور در محیط های باز است تا فضایی مهیج برای تفریحات آبی کودکان ایجاد گردد.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس

با توجه به موارد گفته شده این محصول کامل را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید.

برند
INTEX
طول
333 CM
عرض
229 CM
ارتفاع
112 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
8 KG
ظرفیت
290 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...