استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57149

intex 57149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 295 CM
  • عرض: 191 CM
  • ارتفاع: 130 CM
9%
4,600,000
4,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر یا پارک بادی آبی طرح آبنباتی اینتکس از نمایندگی saeedintex دارای طراحی شاد کودکانه می باشد این  استخر دارای سرسره بادی و دوش آب می باشد که جذابیت آن را دو چندان می کند.

پارک بادی طرح آبنبات اینتکس در میان محصولات اینتکس بعنوان استخر CANDY یا پارک بادی CANDY یک محصول کاملا شناخته شده می باشد.
در صورتیکه قصد دارید یک پارک بادی مناسب برای کودک خود تهیه کنید ،بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای شما همین محصول خواهد بود.استخر یا پارک آبنبات اینتکس ساخته شده از جنس وینیل می باشد.این مواد به گونه ای است که سازگار با پوست بدن بوده و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست یا بدن بوجود نمی آورد.ساختار آن بسیار مقاوم بوده و مناسب برای تحمل وزن 80 کیلوگرم طراحی شده.استخر بادی CANDY دارای 2 عدد آبنبات بصورت مجزا بوده که کودکان می توانند براحتی با آن تفریح کنند و لذت ببرند.
پارک بادی مدل آبنبات دارای دو حوضچه استخر می باشد.که عمق آن حدود 20 سانتیمتر می باشد.این 2 حوضچه توسط یک سرسره بادی به هم متصل میشوند.در قسمت بالای این سرسره بادی یک تاج حلالی شکل تعبیه شده که در مرکز آن یک فواره تعبیه شده که آب را بصورت دوش آب سرازیر میکند.کودکان با سر خوردن از این سرسره و خیس شدن توسط این فواره یک بازی مهیج را تجربه می کنند.رنگی اینتکس وجود دارد که جز متعلقات استخر می باشد.جهت غعالسازی این فواره،یک اتصال وجود دارد که می بایست آن را به شیلنگ آب متصل نمایید و فشار آب را به اندازه لازم تنظیم نمایید.
درون این بسته بندی 6 عدد توپ رنگی اینتکس نیز وجود دارد.در قسمت کناره های پارک بادی یک حالت نواری شکل وجود دارد که توپ ها را میتوان از روی آن بصورت خیلی زیبا به درون حوضچه ها هدایت کرد.
در قسمت کف این پارک بادی دریچه تخلیه آب وجود دارد که براحتی می توانید آب موجود در استخر را تخلیه نمایید. طراحی فوق العاده و تنوع رنگ این محصول جز بهترین و زیباترین کارهای موجود می باشد.
جهت استفاده از این محصول 2 نکته ضروریت دارد.
نکته اول :حتما و حتما قبل از استفاده از محصول برای زیر آن از یک کف پوش مناسب و یا زیر انداز جهت پیشگیری از آسیب دیدن قسمت کف محصول استفاده نمایید.
نکته دوم: جهت باد زدن محصول حتما از پمپ بادهای شرکت اینتکس که مخصوص همین محصولات بادی می باشد استفاده نمایید.به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه برای باد کردن این محصولات استفاده ننمایید.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57149 یکی از بهترین محصولات برای سرگرم کردن کودکانتان بوده که شرکت های مختلفی به تولید این نوع محصولات بادی میپردازند که شرکت اینتکس یکی از برترین و معروف ترین تولید کنندهای این محصولات است و تا کنون محصولات بسیاری را در این زمینه تولید کرده و این محصول نیز یکی از بهترین ساخته های اینتکس می باشد که به دلیل داشتن ویژگی های خاص و جدید فروش بالایی را تجربه کرده و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرگرمی کودکان شما عزیزان باشد. این محصول با داشتن بدنه ای با طراحی خاص و همچنین جنس مخصوص به کار رفته در آن، باعث مقاومت بالای آن در مقابل هرگونه ضربه و فشار خواهد بود.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57149

لازم به ذکر است در قسمت بالای سرسره بادی موجود در داخل این استخر بادی، یک تاج حلالی شکل نیز تعبیه شده که در مرکز آن یک فواره طراحی شده که آب را سرازیر می کند. همچنین درون این استخر 6 عدد توپ رنگی نیز وجود داشته که این توپ ها را میتوان بصورت خیلی زیبا به درون حوضچه هدایت کرد. در قسمت کف این استخر نیز دریچه تخلیه آب وجود دارد که به راحتی می توانید آب موجود در استخر را تخلیه نمایید. جنس بدنه این کالا نیز از نوع پلاستیک PVC  یا همان وینیل با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار خوبی نیز برای ایجاد مقاومت بالا برخوردار می باشد. طراحی فوق العاده و تنوع رنگ این محصول جز بهترین و زیباترین کارهای موجود بوده که جهت سفارش آن می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و این کالا را به همراه ضمانت نامه معتبر دریافت کنید.

استخر و پارک بادی اینتکس که در تصویر مشاهده می کنید دارای تمامی امکانات برای داشتن انواع تفریحات آبی می باشد که مورد علاقه کودکان واقع می شود. برای داشتن این استخر بادی می بایست محیطی بزرگ و جادار داشت تا با این وجود بتوان از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. استخر و پارک بادی رنگارنگ و شاد طراحی شده است تا متناسب با روحیه کودکان باشد و بتواند نیاز آن ها برای داشتن بازی و سرگرمی را پاسخ بدهد. به این ترتیب می توان گفت که افراد می توانند با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. تمامی بخش های ایجاد شده در این محصول از مزیت های زیاد برخوردار می باشد که مورد توجه قرار می گیرد و افراد را به خود جذب می کند. از این رو تمامی کودکان با مشاهده محصول تمایل به استفاده کردن از آن پیدا می کنند و می توانند با رغبت بیش تر خرید آن را انجام دهند. استخر و پارک بادی اینتکس دارای کیفیت بالا بوده است که در مقایسه با قیمت خرید آن بسیار بالا بوده است. از این رو استفاده کنندگان در موقعیت های مختلف تنها رضایت را دارا می باشند.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57149

بخش های بادی و مهیج

در ساختار استخر بادی مد نظر بخش های بادی و مهیجی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد و موقعیت را برای تفریحات مهیج برقرار ساخت. این محصول دارای سرسره بادی می باشد و عروسک های بادی نیز بر روی آن واقع شده است. دو بخش تشکیل دهنده این محصول می باشند و در واقع سرسره بادی نیز در مابین آن ها واقع شده است. درنتیجه بخش مهیجی برای کودکان است و می تواند سبب تفریحات آبی آن ها شود. افراد می توانند استخر بادی را از اب پر کنند و یا در داخل آن توپ های رنگی به کار ببرند. استخر بادی مد نظر دارای سازگاری برای بازی و تفریح با هر یک از بخش های محصول می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. کسانی که به دنبال محیطی بی نقص و حرفه ای برای بازی فرزندان خود می باشند می توانند این استخر و پارک بادی را مورد استفاده قرار دهند و برای آن ها اوقات خوشایندی را ایجاد سازند. بنابراین می توان با خیالی آسوده ازداشتن آن لذت برد.

قابل اجرا در محیط های باز

استخر و پارک بادی دارای بدنه ای بزرگ می باشد که امکان استفاده از آن در محیط های باز وجود دارد. چرا که هم ابعاد بزرگ و جادار دارد و هم با آب پر می شود. در زمان بازی های مهیج کودکان آب به بیرون از بدنه نیز می ریزد که در نتیجه استفاده از آن در محیط های بسته وجود نخواهد داشت. در محیط های باز نصب و راه اندازی این محصول راحت و آسان می باشد که در نتیجه در کم ترین زمان انجام می شود و افراد نسبت به داشتن آن رغبت دارند. از این رو در فضاهای مختلف به نصب و راه اندازی آن اقدام می کنند.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57149

وجود آبپاش در محصول

در بخش سایبان این محصول به منظور ایجاد لذت بیش تر برای استفاده کنندگان در فصول گرم سال آبپاش نیز قرار گرفته است تا در نتیجه بتوان لذت زیادی را برای علاقه مندان ایجاد کرد و از داشتن آن لذت برد. آبپاش می تواند برای آبتنی کودکان مناسب باشد و بهترین موقعیت را ایجاد سازد که در واقع محبوبیت زیادی دارد.

خرید استخر و پارک بادی

خرید استخر و پارک بادی اینتکس با قیمت ارزان از سایت سعید اینتکس صورت می گیرد.

برند
INTEX
طول
295 CM
عرض
191 CM
ارتفاع
130 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
7.5 KG
ظرفیت استخر بزرگ
206 L
ظرفیت استخر کوچک
168 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
آرمان کریمی

خوب و سرگرم کننده و بزرگ هم هست

190 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مبارکتون باشه آرمان عزیز

184 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...