استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150

intex 57150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 221 CM
  • عرض: 188 CM
  • ارتفاع: 86 CM
15%
1,746,000
1,498,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر و پارک بادی طرح اسب آبی اینتکس.مناسب برای استفاده 2 کودک بالای 3 سال سن.

محصولات مرتبط

استخر بادی سرسره دار اینتکس با کد 57150 بعنوان استخر بادی طرح اسب آبی در بین محصولات اینتکس نامگذاری شده و دارای ابعاد مناسب و تنوع شکل ظاهری منحصر بفرد برای خود میباشد. استخر اسب آبی کاملا مناسب برای استفاده 2 الی 3 کودک بالای 3 سال میباشد.ساخته شده از جنس وینیل میباشد و قابل استفاده در هر مکان و شرایط را دارا میباشد. درون استخر طرح اسب آبی یک سرسره تعبیه شده که برای لذت بردن بیشتر کودکان کارایی بسزایی دارد.

در قسمت بالای استخر یک فواره وجود دارد که بصورت دوش آب عمل کرده و هیجان را برای کودکان دوچندان میکند.در نظر داشته باشید که یک اتصال برای اینکار وجود دارد که شما باید آن را به شیلنگ آب متصل نماییدتا جریان آب برقرار شود. نکته مهم اینجاست که باید فشار شیر آب را به اندازه ای تنظیم نمایید که به اتصالات فواره آسیب وارد نکند. آب خارج شده از این فواره به درون استخر ریخته میشود و کودکان از دیدن این منظره بسیار خرسند میشوند. میزان حجم آب درون استخر 237 لیتر میباشد.سطح آبگبری استخر 15 الی 20 سانتیمتر در نظر گرفته شده و این میزان ارتفاع باعث افزایش ایمنی خاطر خانواده میگردد.

ترکیب رنگ شاد و دندان های بادی برجسته از نکات منحصر بفرد این استخر میباشد. جهت استفاده بهینه از این محصول سعی کنید از زیر انداز یا کف پوش مناسب استفاده نمایید تا استخر شما دچار اسیب پذیری کمتری شود. در نظر داشته باشید نکته مهم در استفاده از لوازم بادی ،حجم مناسب باد محصولات است.برای این مورد بهتر است از پمپ باد اینتکس استفاده نمایید.و محصول را به گونه ای باد بزنید که شل و یا سفت نباشد و از انعطاف لازم برخوردار باشد.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150 محصولی بسیار زیبا و بادوام از شرکت بزرگ اینتکس بوده که با ساختاری متفاوت و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده، این محصول با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و اسباب بازی های همراه خود توانسته پاسخگوی نیاز کودکان بالای 3 سال باشد. طراحی و نوع ساخت زیبا به همراه رنگ بندی شاد این محصول، در کنار بدنه مقاوم آن از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان عزیز عنوان شده است. این کالا فوق العاده با بدنه ای از جنس پی وی سی تولید شده که ساختاری بادوام و با قابلیت تحمل وزن بالا داشته البته لازم به ذکر است این نوع جنس بدنه کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نخواهد کرد و به همین دلیل از این محصول منحصر به فرد می توانید در فضاهای باز و مسافرت نیز به راحتی استفاده نمایید، چرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوا تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. این استخر بادی دارای طراحی ساخت بیضی شکل به رنگ آبی بوده که در بخش ابتدایی آن، شما می توانید سرسره بزرگ و سفید رنگی را مشاهده کنید که برای کودکان بسیار جالب و مهیج است.استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150

 البته در بخش انتهایی این سرسره نیز یک تشک بادی نصب شده تا کودک با شتاب بر روی سطح زمین برخورد ننماید. شایان ذکر است برای تولید بخش کناری محصول نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده و بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمام فشار وارده از نوع پی وی سی دولایه مستحکم است. در صورت بروز هر گونه نقص و مشکل این استخر دارای برچسب تعمیراتی بوده و خدمات پس از فروش کالا را نیز داشته و البته دارای ارسال سریع به تهران و تمامی شهرستان ها می باشد. استخر بادی کودکانه طرح اسب آبی محصولی باکیفیت بالا، قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز، با وزن کم و مقاومت بالا است. برای خرید این محصول جذاب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150 از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است تا بتوان به راحتی در داخل آن مشغول آبتنی و آب بازی شد. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بهترین بدنه و با کیفیت ترین بدنه می باشد تا افراد قادر به بهره مندی از آن در طی سال های زیاد باشند. بنابراین می توان با خیالی آسوده خرید استخر و پارک بادی را انجام داد و محیطی بی نظیر و شاد برای کودکان ایجاد کرد. این محصول دارای بخش های متعدد برای تخلیه انرژی کودکان است و با سازگاری بالا می تواند موقعیت خوبی را ایجاد سازد. از این رو کسانی که به دنبال یک محصول در زمینه تفریحات آبی هستند که از خصوصیات منحصر به فرد برخوردار باشد و بتواند راحتی زیادی را به آن ها ارائه کند می توانند استخر و پارک بادی اینتکس را سفارش دهند. طرح ساخت استخر و پارک بادی مد نظر به شکل اسب آبی می باشد که محبوبیت ایجاد می کند و دارای زیبایی ظاهری بوده است. همچنین از رنگ آبی برخوردار می باشد که اغلب کودکان پسر به سمت آن کشیده می شوند. این استخر و پارک بادی با برند اینتکس شناخته شده است و از مرغوبیت زیادی برخوردار است.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150

بخش های بادی برای بازی

همان طور که می دانید بدنه استخر بادی از ساختاری بادی تشکیل شده است که در داخل آن هیچ بافت خاصی وجود ندارد و تنها از باد پر شده است. این بدنه تشکیل محیطی راحتی و طبی را داده است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده در داخل آن شروع به سرگرمی کنند و از قرار گیری در داخل استخر بادی لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای بخش های متعددی است که آن را شبیه به یک پارک بادی کرده است تا کودکان با دوستان خود مشغول بازی و سرگرمی باشند. محصول مورد نظر از سرسره بادی برخوردار است که محبوب ترین بخش بادی آن به حساب می آید. این بخش منحصر به فرد را می توان با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و سبب تفریحات مهیج و پر جنب و جوش شد. سرسره بادی می تواند سبب سر خوردن افراد و افتادن در آب شود که بسیار جذاب بوده و اوقات خوشی را برای کودکان رقم می زند. شباهت محصول به اسب آبی نیز در ایجاد محبوبیت زیاد نقش دارد و افراد را راغب به خریداری محصول می نماید. اسب آبی بزرگ و جادار است و مکانی راحت برای انجام انواع تفریحات آبی می باشد.

جمع آوری آسان برای حمل

بدنه بادی و تو خالی محصول به همان صورت که به راحتی باد می شود می تواند به آسانی نیز تخلیه گردد و سرانجام بدنه به صورت تاشو در بیاید. بدنه خالی از باد فضای کمی را به خود اختصاص می دهد که در نتیجه برای به همراه داشتن آن در زمان مسافرت و گردش مشکلی به وجود نخواهد آمد. این محصول خاص از وزن کمی نیز برخوردار می باشد که در نتیجه افراد قادر به حمل و نقل آسان می باشند و توسط یک فرد جا به جا می شود.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57150

مراقبت از محصول

جهت ایجاد سلامت بیش تر در این استخر بادی و جلوگیری از صدمه رسیدن به بدنه در زمان نصب ابتدا زیر انداز مناسبی در زیر بدنه بیندازید و سپس مشغول راه اندازی محصول شوید. به این صورت بدنه از گزند آسیب و خرابی در امان می ماند و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. همچنین قادر به قرار گیری بر روی سطوح مختلف نیز خواهد بود و مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید

این گونه محصولات بادی تنها در نمایندگی معتبر سعید اینتکس که در سراسر کشور وجود دارد به فروش می رسد که از آن خریداری می شود.

برند
INTEX
طول
221 CM
عرض
188 CM
ارتفاع
86 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
4.7 KG
ظرفیت
237 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...