استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161

intex 57161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 244 CM
  • عرض: 198 CM
  • ارتفاع: 71 CM
5%
4,900,000
4,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  بادی  یا  پارک  بادی  اینتکس  مدل  57161  دارای  ضمانتنامه  کتبی  معتبر  با  ارسال  سریع  به  سراسر  کشور  می  باشد.  با  کمترین  قیمت  یک  اسباب  بازی  سرگرم  کننده  و  شادی  آور  را  برای  کودک  خود  از  سعید  اینتکس  تهیه  نمایید.


استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161 دارای ضمانت نامه کتبی معتبر شرکت اینتکس با کمترین قیمت بعنوان یک وسیله بادی شادی آور برای کودکان بوده و محصولی فوق خاص، زیبا و فوق العاده برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و برای کودکان و خردسالان بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. این استخر بادی از رنگ بندی بسیار خوبی ساخته شده و شخصیت های کارتون بر روی بدنه این استخر طراحی شده که باعث جلب توجه می شود و استفاده از آن را لذت بخش می نماید. این مجموعه بازی دارای حیواناتی مانند اسب دریایی، فلامینگو، سرسره آبی، تمساح و چند عدد توپ رنگی بوده که برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. لازم به ذکر است جنس بدنه این استخر بادی به صورت کامل از PVC است و طول عمر بالایی داشته و در برخی قسمت ها نیز از نوع دو لایه این جنس استفاده شده تا بر اثر ضربه، فشار وزن و فشار های فیزیکی ایجاد شده بر روی آن مقاوت و دوام بیشتری داشته باشد.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161

این استخر بادی در قسمت وسطی خود دارای یک عدد سرسره بادی زرد رنگ بوده که جنس آن نیز از وینیل بوده و کودکان می توانند به وسیله آن درون استخر بادی به بازی و شادی بپردازند. در اطراف این استخر بادی دیواره های آبی رنگ طراحی شده که باعث بالا رفتن جذابیت هرچه بیشتر این استخر بادی برای کودکان شده است. این استخر بادی جذاب وزن بسیار کمی داشته و می تواند به راحتی در مسافرت های مختلف و حتی محیط های داخلی نیز جابجا شود. برای تهیه این محصول می توانید آن را از نمایندگی اینتکس سفارش داده و این محصول بادی را درب منزل تحویل بگیرید. در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی می توانید با کاشناسان ما نیز تماس حاصل فرمایید. 

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161 مجموعه ای بادی برای بازی کودکان می باشد که از تمامی امکانات تفریحات آبی مهیج برخوردار است. با داشتن این محصول افراد می توانند ساعات خوشی را برای فرزندان خود رقم بزنند که از شرایط بی نقص برخوردار است. استخر و پارک بادی اینتکس سبب تخلیه انرژی کودکان در محیطی ایمن و استاندارد می شود و در نتیجه بازی های خوبی را برای آن ها رقم می زند. علاوه بر این موارد به دلیل داشتن بدنه استاندارد مشکلی آن ها را تهدید نمی کند و می توانند از شرایط منحصر به فرد برخوردار باشند. بخش های تشکیل دهنده این استخر و پارک بادی به گونه ای حرفه ای در جای خود قرار گرفته است که در نتیجه آن می توان فضایی مهیج را ایجاد کرد و شرایط را برای انواع بازی و سرگرمی مهیا ساخت. به همین خاطر است که با داشتن این محیط کودکان دیگر نیازی به داشتن امکانات بازی و سرگرمی ندارند و تنها با داشتن این محصول می توان لحظات شادی آوری را مهیا کرد. استخر و پارک بادی اینتکس از نظر مقاومت بدنه نیز در درجه بالایی قرار دارد تا بتوان در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت برد. برخی از ویژگی های مهم استخر و پارک بادی اینتکس درزیر دسته بندی شده است که می توانید ان را مطالعه نمایید.

استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161

داشتن اوقات شاد

مهیا کردن این مجموعه بادی برای کودکان از چند جهت حائز اهمیت می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد نماید. این استخرو پارک بادی اینتکس دارای بخش های مختلف می باشد که از جمله آن سرسره بادی بوده است. سرسره بادی را می توان به عنوان یک بخش مهیج برای کودکان در نظر گرفت. ساختار این محصول به گونه ای است که کودکان از روی سرسره بادی به سر می خورند و به بخشی که از آب پر شده است وارد می شوند. چنین شرایطی برای تمامی کودکان منحصر به فرد است و مشتاق به این گونه بازی خواهند بود. مجموعه ای که به ان استخر و پارک بادی گفته می شود قادر خواهد بود که نیاز به تفریح و سرگرمی کودکان را با داشتن عروسک های بادی مختلف برطرف سازد. این عروسک های بادی در کناره های محصول قرار گرفته اند و موجب سرگرمی کودکان می شوند. به این ترتیب هم بازی های مختلف و متنوع انجام خواهد شد و هم کودکان با دوستان خود قادر به انجام چنین بازی و سرگرمی هایی خواهند بود. 

سازگار با پوست کودکان

کودکان دارای پوست های حساس می باشند که باید در زمان استفاده از محصولات مرتبط با آن ها دقت زیادی به خرج داد. این محصول از آن جایی که برای این رده سنی بوده است دارای بدنه ای بدون ایجاد حساسیت می باشد در نتیجه با بازی و سرگرمی در داخل آن مشکلی برای آن ها ایجاد نخواهد شد. از این رو سازگار بوده است و برای استفاده توسط کودکان در طی مدت زمان طولانی ساخته شده است. به این ترتیب طول عمر بالایی نیز شامل حال آن شده است که با توجه به سازگار بودن با کودکان بیش ترین محبوبیت را دارا می باشد.

خرید استخر و پارک بادی اینتکس مدل 57161

رنگبندی شاد

همان طور که می دانید کودکان به سمت محصولاتی جذب می شوند که دارای رنگ های زیبا و جذاب می باشند. در ساخت استخر و پارک بادی اینتکس نیز رنگ های بسیار شاد و متنوع به کار رفته است تا به راحتی بتواند همان چیزی باشد که کودکان در زمان استفاده از یک محصول بادی نیاز دارند. انواع اسباب بازی های کودکان نیز با این خصوصیات ساخته شده اند.

خرید

استخر و پارک بادی اینتکس با طراحی به روز و شیک در سایت اینتکس وجود دارد که به راحتی از این طریق سفارش می شود.

برند
INTEX
طول
244 CM
عرض
198 CM
ارتفاع
71 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
6.75 KG
ظرفیت
493 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...