استخر و پارک بادی بست وی 53069

Bestway 53069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 265 CM
  • عرض: 265 CM
  • ارتفاع: 104 CM
11%
3,900,000
3,490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

پارک بادی بست وی 53069 محصولی فانتزی و کامل برای رفع نیاز کودکان به تفریحات آبی است و می تواند بهترین گزینه برای داشتن اوقات خوش در روز های گرم تابستان باشد. استخر و پارک بادی برای گذراندن لحظات خوش و طولانی مدت مناسب می باشد که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. محصول دارای بدنه ای بزرگ و جادار است که کودکان به همراه دوستان خود قادر به قرار گیری در داخل آن می باشند. به علاوه محصول دارای بخش های مناسبی است که ساعت های زیادی قادر به سرگرم کردن کودکان می باشد. پارک بادی بست وی برند و اورجینال است و می تواند دارای طول عمر و سازگاری باشد.

پارک بادی بست وی 53069

محصول برای استفاده در فضای باز ساخته شده است و قادر به قرار گیری بر روی سطوح مختلف می باشد. به همین خاطر است که افراد آن را در فضا های باز مانند باغ و ویلا و یا حیاط های بزرگ راه اندازی و نصب می کنند و می توانند فضایی دلخواه ایجاد سازند. پارک بادی بست وی را می توان با داشتن عروسک بادی و سرسره بادی سفارش داد. چرا که این دو بخش محبوب ترین بخش محصولات بادی است که برای کودکان ایجاد جذابیت می کند. به همین خاطر است که به سمت خرید آن جذب می شوند و نسبت به داشتن آن اقدام می کنند. علاقه مندان در صورت تمایل می توانند از نمایندگی سعید اینتکس محصول مورد نظر را سفارش دهند و آن را با قیمت مناسب خریداری کنند.

برند
Bestway
طول
265 CM
عرض
265 CM
ارتفاع
104 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.27 MM
وزن بسته بندی
-
ظرفیت
208 L
مناسب برای
1 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف باد شونده
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...