استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26702 ابعاد 305*76

intex 26702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 305 CM
  • ارتفاع: 76 CM
9,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  آماده  یا  استخر  پریزم  فریم  مارک  اینتکس  مدل  28702  یک  استخر  پیش  ساخته  بسیار  زیبا  و  مقاوم  ارزانی  است  که  با  کمترین  قیمت  توسط  نمایندگی  سعید  اینتکس  به  سراسر  کشور  ارسال  خواهد  شد.


استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26702 ابعاد 305*76 به شکل گرد طراحی و ساخته شده که بدنه آن از دو قسمت اصلی تشکیل شده و همچنین بدنه اصلی و فریم های نگهدارنده بدنه که هنگام نصب به یکدیگر متصل شده و در صورت نبود هر کدام امکان نصب و راه اندازی این استخر وجود نخواهد داشت. این استخر از دو دریچه مخصوص برای تخلیه و ورود آب برخوردار است که به وسیله این دو دریچه می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به این استخر وصل کرده و به راحتی از آن استفاده نمود. لبه های این استخر نیز به صورتی طراحی شده تا انواع لوازم های جانبی مانند چراغ و یا سایه بان بر روی آن قابل نصب باشد. شایان ذکر است طراحی داخل بدنه این محصول نیز به صورت کاشی دار و جدید بوده که هنگام پر نمودن آب به درون آن ظاهر بسیار زیبایی را به خود می گیرد.

استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26702 ابعاد 305*76

از ویژگی های دیگر طراحی و ساخت این استخر پیش ساخته می توان به داشتن فریم های مجزا برای وصل کردن قطعات بدنه به هم اشاره نمود. نصب و راه اندازی این استخر آماده به دو روش روکار و توکار انجام شده و می توان حتی با حفر زمین اقدام به نصب استخر در داخل زمین به عنوان استخر پیش ساخته ثابت کرد اما معمولا این مدل از استخر ها را به شکل روکار و به راحتی روی زمین نصب می کنند تا زیبایی بیشتر و امکان جمع کردن و جا به جا کردن راحت تر را نیز فراهم کند. لازم به ذکر است برای این محصول یک درپوش نیز در نظر گرفته شده که برای مراقبت و نگهداری بهتر از این استخر به کار می رود و همچنین برای افرادی که خودشان قصد نصب این استخر را دارند یک بسته مخصوص آموزشی در داخل بسته بندی استخر قرار داده شده که شامل یک دفترچه راهنما می باشد. اگر شما قصد خرید این استخر پیش ساخته کاربردی و جذاب را دارید می توانید هم اکنون از طریق شرکت اینتکس اقدام کنید.

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
305 CM
ارتفاع
76 CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
دارد
نوع پمپ تسویه آب
فیلتر کاغذی
توان پمپ تسویه آب
1250 لیتر در ساعت
حجم آب
4485 L
نردبان
ندارد
روانداز
ندارد
زیرانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
19.5 KG
مدت زمان باد شدن
30 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...