استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26720 ابعاد 427*107

intex 26720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 427 CM
  • عرض: 427 CM
  • ارتفاع: 107 CM
3%
19,700,000
19,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر  پریزم  فریمی  اینتکس  مدل  26720  یک  استخر  آماده  یا  استخر  پیش  ساخته  بسیار  مقاوم  و  ارزانی  است  که  توسط  شرکت  سعید  اینتکس  در  ایران  پخش  و  توزیع  می  شود.

استخر فریمی اینتکس سری پریزم با کد 26720 به شکل دایره بوده و ساخته شده از مواد پی وی سی ضخیم بهمراه الیاف می باشد که اصطلاحا به آن برزنتی گفته می شود.
ساختار بدنه بسیار مستحکم بوده و براحتی توسط پایه های فلزی روی سطح زمین نصب می شود. از لحاظ ضخامت و قدرت تحمل وزن این محصول می توان به این نکته توجه کرد که حدودا 13000 لیتر آب را در خود جای می دهد و علاوه بر آن بین 8 تا 10 نفر می توانند براحتی در فضای داخلی استخر تفریح نمایند.
 در اصل ساختار این استخر به گونه ای است که نیاز به گودبرداری نبوده و شما براحتی می توانید آن را روی سطح زمین نصب نمایید و بعد از پایان فصل مورد نظر می توانید استخر را جمع آوری کرده و برای فصل بعدی مجددا نصب نمایید. راحتی حمل و نصب و جابجایی از مزیت های این سری استخر ها می باشد.
همراه با محصول یکسری وسایل جانبی درون بسته بندی قرار دارد که برای استفاده بسیار مفید و کارامد هستند. از جمله این وسایل نردبان است که به علت ارتفاع استخر شما حتما می بایست از از استفاده نمایید تا هنگام ورود و خروج به استخر دچار مشکل نشوید.
روانداز و زیرانداز از دیگر وسایل جانبی استخر می باشد که درون بسته بندی موجود است. هر کدام کارایی خاص خود را دارد و مخصوصا روانداز که باعث میشود مانع از ورود اشیا خارجی به آب گردد. شما بعد از هر بار استفاده از استخر می توانید روانداز را روی استخر خود قرار دهید و از ورود اجسام و الودگی ها جلوگیری نمایید.
فیلتر و پمپ تصفیه آب نیز در بسته بندی کالا موجود است و جهت تصفیه آب می توانید به خوبی از آن بهره ببرید.


استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26720 ابعاد 427*107 از نمونه استخر های پیش ساخته با ساختار گرد از شرکت اینتکس بوده که برخلاف مدل های مشابه خود دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد که آن را بسیار شیک تر و جذاب تر کرده است. این محصول در واقع نوعی استخر آماده است که تنها با خرید آن، می توانید محصول را در کمتر از چند ساعت نصب و راه اندازی نمایید و به همین دلیل بسیاری از دوستداران انواع استخر های خانگی از این استخر پیش ساخته استفاده می کنند. از ویژگی ها و مزایای دیگر استخر پیش ساخته گر می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد که نیازی به حفاری و کندن زمین نخواهد داشت که از این رو شما می توانید استخر را به راحتی و در هر مکانی راه اندازی و استفاده کنید. لازم به ذکر است جنس پایه های این استخر از فلز آلومینیوم بوده که کاملا مقاوم در برابر رطوبت و آب می باشد و همچنین بدنه استخر نیز از پارچه ضخیم برزنتی ساخته شده است.

استخر پریزم فریم اینتکس مدل 26720 ابعاد 427*107

از لحاظ ضخامت و قدرت تحمل وزن این محصول می توان به این نکته توجه کرد که حدودا 13 هزار لیتر آب را در خود جای می دهد و علاوه بر آن بین 8 تا 10 نفر نیز می توانند به راحتی در فضای داخلی استخر تفریح نمایند. لازم به ذکر است راحتی در حمل، نصب و جابجایی از دیگر مزیت های این سری از استخر ها می باشد. در بسته بندی این محصول یکسری وسایل جانبی درون آن قرار دارد که برای استفاده بسیار مفید و کارامد هستند که از جمله این وسایل نردبان بوده که به علت ارتفاعی که استخر داشته شما می بایست از این نردبان استفاده کنید تا هنگام ورود و خروج به داخل استخر دچار مشکل نشوید و همچنین فیلتر و پمپ تصفیه آب نیز در بسته بندی محصول موجود بوده و جهت تصفیه آب می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. جهت خرید این کالا از طریق فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

برند
INTEX
طول
427 CM
عرض
427 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
پمپ تسویه آب
دارد
نوع پمپ تسویه آب
فیلتر کاغذی
توان پمپ تسویه آب
3785 لیتر در ساعت
حجم آب
12706 L
نردبان
دارد
زیرانداز
دارد
روانداز
دارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
61.7 KG
مدت زمان باد شدن
45 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...