استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305

bestway 57266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14%
3,950,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305 یکی دیگر از باداوم ترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی بوده که در سال جدید میلادی توسط کارخانه بست وی طراحی و با بسته بندی جدید و کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار شده است. استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305 ازسری محصولاتی است که می توان آن را با خیالی آسوده در محیط های شخصی مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه کم وزن می باشد و قابلیت حمل آسان دارد. همچنین می توان آن را در مدت زمان کم و به راحتی نصب و راه اندازی نمود و از داشتن آن بهره مند شد. استخر ایزی ست مد نظر دارای قطر 305 سانتی متر می باشد که برای استفاده نیازی به محیطی بزرگ ندارد. بر روی بدنه دریچه های مختلف قرار گرفته است که هر کدام به منظور خاصی می باشد. یکی از آن ها برای تخلیه آب داخل بدنه بوده است.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305 جدید ترین محصول بست وی است که با بدنه ای سازگار در اختیار افراد می باشد. بدنه برای جلوگیری از آسیب دارای سه لایه مقاوم می باشد که در برابر ساییدگی و برخورد دچار آسیب نمی شود. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده از آن در محیط های مختلف اقدام کرد. با توجه موارد یاد شده اگر شما نیز قصد خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305 و یا سایر نمونه های استخر ایزی ست خانوادگی را دارید می توانید به صفحه این گروه از محصولات در وب سایت سعید اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس رفته تا محصول مورد نظر خود را با گارانتی رسمی و مناسبت ترین قیمت خریداری نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب3638 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن9.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما


استخر پیش ساخته ایزی ست با اندازه بزرگ در اختیار تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی قرار دارد که می توانند به راحتی چنین فضایی را در محیط های شخصی خود برقرار سازند. استخر پیش ساخته ایزی ست دارای مقاوم ترین بدنه نسبت به عوامل مختلف است و تا به امروز قادر به کسب رضایت عده زیادی از علاقه مندان شده است. در نتیجه می توان با اطمینان کامل آن را خریداری کرد و از داشتن موقعیت مناسب لذت برد. استخر پیش ساخته مد نظر از نوع ایزی ست است که در پی نحوه راه اندازی آن مزیت های متعددی قرار گرفته است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و برای استفاده در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. این محصول را با مطالعه مطالب زیر خریداری کنید تا نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305

بهترین گزینه برای آبتنی

در منزل هایی که دارای حیاط بزرگ می باشد و محیط هایی که افراد برای سرگرمی به آن مراجعه می کنند همواره می توان از داشتن استخر ایزی ست لذت برد. چرا که محصول با آب پر می شود و نیاز به قرار گیری در فضای باز است. از این رو می توان به راحتی آن را در چنین محیط هایی نصب و راه اندازی کرد و نسبت به استفاده کردن از آن در فصول گرم سال اقدام نمود. این محصول را می توان با خیالی آسوده و در کم ترین زمان در محیطی نصب کرد و سپس در صورت نیاز و تمایل نسبت به جمع آوری آن اقدام نمود. به این ترتیب افراد قادر به داشتن این امکانات در هر جایی هستند و می توانند در مسافرت نیز آن را با خود به همراه داشته باشند. محیط به دست آمده به وسیله استخر ایزی ست بزرگ و جادار است و در نتیجه افراد به همراه دوستان و یا اعضای خانواده خود قادر به بهره مندی از محیط آبی خواهند بود. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده این محصول را تهیه کرد و نسبت به استفاده کردن از آن در طولانی مدت نیز اقدام نمود. این استخر ایزی ست حاوی امکانات کامل است که افراد در داخل آن احساس رضایت داشته باشند و از قرار گیری در محیط آبی لذت کافی را ببرند. به همین خاطر است که نسبت به خرید  آن اقدام می کنند.

امکان اتصال پمپ تصفیه به بدنه

بر روی بدنه محل مناسب برای نصب پمپ تصفیه آب وجود دارد به طوری که می توان به راحتی آب داخل محصول را تمیز و عاری از عوامل مختلف نمود. برای این اتصال بدنه دارای دو دریچه است که شلنگ های موجود در پمپ تصفیه به آن متصل می شوند. وجود این امکان سبب شده است که محیط برای استفاده مداوم مناسب گردد و همچنین بتوان از این محصول جهت ایجاد استخر پرورش ماهی استفادهد کرد. به همین خاطر بهترین گزینه برای کسانی است که قصد چنین کاری را دارند و تمایل به داشتن مقاوم ترین بدنه برای کسب و کار خود می باشند. در صورت نبود پمپ تصفیه آب دریچه های موجود بر روی بدنه به وسیله درپوش مسدود می شوند و از ایجاد هر گونه درز برای نشت آب به بیرون از محیط جلوگیری می کنند. با توجه به این موارد شما قادر به خرید استخر ایزی ست می باشید و می توانید برای استفاده از آن در محیط های مختلف اقدام نمایید.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی 76*305

خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی

در زمان خرید محصولات اورجینال همواره بهتر است که به نمایندگی مجاز آن محصول مراجعه کرد تا در نتیجه آن را با کیفیت بالا خریداری نمود و در صورت اورجینال بودن نیز اطمینان کامل را کسب نمود. این استخر ایزی ست نیز از آن جایی که در گروه محصولات اصل و اورجینال می باشد تنها در سعید اینتکس به فروش می رسد و می توان نسبت به خرید آن با قیمت مناسب اقدام کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...