استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری

intex 26788

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
13%
19,500,000
17,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری یکی از کاربردی ترین انواع استخر آماده و سیار تولید شده در کارخانه اینتکس بوده که با توجه به ابعاد بدنه فوق العاده عالی و ارتفاع مناسبی که داشته در اموری نظیر پرورش ماهی ، تفریحات آبی و خانوادگی ، کشاورزی ، ذخیره آب ، امور صنعتی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته یک گزینه ایده آل برای خرید و استفاده در چهار فصل سال بوده چرا که بدنه اصلی محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی سه لایه تولید شده تا در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر بارش باران و همچنین تماس با دماهای مختلف آب استحکام خود را حفظ کند. سازه های این استخر پیش ساخته مستطیلی که وظیفه حفظ استحکام و فرم بدنه محصول را داشته نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه انتخاب شده تا شما از طول عمر آن کاملا آسوده خاطر باشید.

 این استخر پیش ساخته برای تصفیه آب داخل مخزن و جلوگیری از جلبک زدگی آن مجهز به یک پمپ تصفیه فیلتری شده و همچنین در کنار آن یک عدد نردبان نیز داشته که در زمان رفت و آمد مورد استفاده شما قرار می گیرد. وزن بدنه این استخر پیش ساخته به نوعی بوده که حمل آن را توسط خودروی شخصی نیز میسر کرده و در زمانی کوتاه و کمتر از یک ساعت برای استفاده شما آماده خواهد بود. بدنه خارجی محصول کاملا ساده و طوسی رنگ انتخاب شده اما بخش داخل آن طرح کاشی و با رنگبندی آبی و سفید بوده که به زیبایی محصول می افزاید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته اینتکس را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی اینتکس از سراسر کشور مراجعه نمایید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب2006 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی سه لایه
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان + تسویه آب

 

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری از سری استخر هایی است که با پایه های یو ساخته شده است و با ابعاد مناسب در محیط های کوچک نیز قابل اجرا می باشد. به همین خاطر از آن برای ایجاد محیطی برای آموزش شنا استفاده می شود و همچنین می توان در داخل آن پرورش ماهی نیز ایجاد نمود. استخر پیش ساخته اینتکس بدنه ای مقاوم دارد و جزو محکم ترین استخر های پیش ساخته است که امروزه تمامی افراد تمایل به داشتن آن دارند. سازه ها به گونه ای قرار گرفته اند که ایجاد استحکام می کند و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. از این رو استخر پیش ساخته دارای بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه است که در نتیجه سازگاری لازم برای استفاده مداوم در موقعیت های مختلف را دارد. کسانی که به دنبال داشتن چنین محیطی هستند و تمایل به پرداخت هزینه کم دارند می توانند از استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری استقبال کرده و آن را خریداری کنند تا در نتیجه بهترین موقعیت و شرایط نصیب آن ها گردد. این محصول بی نظیر و کاربردی را با کسب اطلاعات بیش تر خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری

اجزای سازنده استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای کم جا در مقایسه با سایر استخر های یو شکل دارد که در محیط های کوچک نیز قابل اجرا می باشد و می توان در باغ و ویلا آن را نصب و راه اندازی نمود. این استخر پیش ساخته از دو بخش تشکیل شده است که با اتصال به هم محصول را ایجاد می کنند. بدنه اصلی که از جنس برزنت می باشد به همراه پایه ها و اسکلت بدنه که از جنس آلومینیوم می باشد بهترین و محکم ترین استخر پیش ساخته را ایجاد کرده است تا در نتیجه بتوان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و به لذت داشتن یک محیط آبی دست پیدا کرد. استخر پیش ساخته دارای پایه های محکم و یو شکل است که بدنه را از هر گونه حرکت و جا به جایی عاری می کند. علاوه بر این موارد می تواند مقاومت لازم برای بهره مندی از محصول در طی سال های زیاد را ایجاد سازد و موجب تفریحات مهیج افراد گردد. در داخل این محصول افراد زیادی جای می گیرند که همگی مشغول سرگرمی و شنا خواهند بود. بنابراین می توان با خیالی آسوده این استخر پیش ساخته را برای انواع تفریحات آبی آماده و اجرا کرد و در نهایت از داشتن آن لذت برد.

میزان گنجایش بدنه

مقدار مشخصی آب در داخل بدنه استخر پیش ساخته جای می گیرد و نمی توان بیش تر از آن را در داخل بدنه جای داد. چرا که در بخش های کناری محصول محلی ایجاد شده است که آب اضافه از آن خارج می شود و در نتیجه بدنه به میزان آب مورد نیاز می رسد. پرکردن آب داخل استخر نیز به وسیله اتصال به منبع آب صورت می گیرد که این منبع آب می تواند شلنگ آب نیز باشد. در نتیجه در مدت زمان کم این کار رخ می دهد.

خرید استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری

مزیت وجود پمپ تصفیه آب

پمپ تصفیه آب محصولی است که به بدنه استخر پیش ساخته متصل می شود و کارکرد مداوم دارد. در واقع می تواند به صورت مداوم در طی استفاده آب داخل استخر را تصفیه کند. محصول دارای دو شلنگ و دو ورودی و خروجی بوده است که به دیواره متصل می شوند. یکی از آن ها آب را از بدنه خارج کرده و به داخل پمپ تصفیه وارد می کند. در داخل پمپ تصفیه آب کار تصفیه انجام می شود و سپس از دستگاه آب تمیز و پاکیزه از طریق شلنگ دیگر وارد بدنه استخر پیش ساخته می گردد.

خرید

استخر پیش ساخته اینتکس 4 متری با قیمت ارزان در نمایندگی سعید اینتکس وجود دارد که تنها از این طریق خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...