استخر پیش ساخته برزنتی 10 متری اینتکس Intex 26372

Intex 26372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
75,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته برزنتی 10 متری اینتکس Intex 26372 را باید بزرگ ترین و عظیم ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس نامگذاری کرد که با کیفیت عالی و بدنه ای مستحکم تولید و ارائه شده است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که از نوع طراحی و ظاهرش پیداست به صورت مستطیلی شکل بوده و در کناره های این کالا شما می توانید یک سری پایه های آلومینیومی و مستحکم را هم مشاهده کنید که باعث می شود تا با نصب و راه اندازی این پایه ها استخر شما شکل و شمایل کاملی به خود گرفته و آماده پر شدن با آب و استفاده های شخصی باشد. البته با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالایی که این محصول دارد شما می توانید مشاهده کنید که این استخر برای استفاده های دیگری نظیر پرورش ماهی و یا حتی ذخیره آب کشاورزی هم قابل استفاده بوده و می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

از نظر امکانات نیز شرکت اینتکس سعی کرده تا کامل ترین پکیج ممکن را ارائه دهد به این صورت که این استخر دارای نردبان پیش ساخته ، زیرانداز ، درپوش و همین طور پکپ تصفیه آب شنی بوده و یک محصول کامل را شما خریداری خواهید کرد. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث قدرت بالای تصفیه آب این پمپ می باشد که شما در بدترین شرایط هم در یک بازه زمانی گسترده نیاز به تعویض آب داخلی این استخر نخواهید داشت. با توجه به این توضیحات و با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس می توانید استخر پیش ساخته برزنتی 10 متری اینتکس Intex 26372 را خریداری نمود.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...