استخر پیش ساخته سایز کوچک طرح دار bestway 5612g

bestway 5612g

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته سایز کوچک طرح دار bestway 5612g یکی از باکیفیت ترین استخر پیش ساخته تولید شده برای شنا و تفریحات آبی بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول با ابعاد و اندازه ای که داشته میتواند پاسخگوی تمام نیازهای مصرف کنندگان از جمله تفریحات آبی، شنا، پرورش ماهی و همچنین کشاورزی باشد. این استخر پیش ساخته به عنوان بهترین جایگزین استخر بتنی و ساخت استخر به بازار عرضه شده تا با استفاده از آن نیازی بهصرف هزینه های زیاد نداشته باشید. از طرفی دیگر در زمان شما کاملا صرفه جویی شده و پس از اولین بار نصب آن توسط نصاب شرکت سازنده می توانید، خود اقدام به انجام این کار کنید. چند ویژگی و نکات مهم در تولید و خرید این استخر وجود داشته که شامل: طراحی و ساخت، جنس و ابعاد و همچنین ظرفیت آب آن می باشد.

 لازم به ذکر است بدنه این استخر بادی طراحی بسیار منحصر به فرد و جذاب داشته که مطابق با سلیقه تمامی کودکان می باشد چرا که از طراحی بدنه کارتونی و دوست داشتنی بهره برده که همین موضوع سبب شده تا تمامی افراد و به ویژه کودکان علاقه زیادی به داشتن این استخر پیش ساخته نشان دهند. همانطور که می دانید جنس بدنه و یا مواد اولیه سازنده این استخر بادی از بهترین نوع پی وی سی بوده که دوام فوق العاده ای داشته و در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان دچار افت کیفیت و یا مشکلی نخواهد شد. در آخر باید گفت که برای خریداستخر پیش ساخته سایز کوچک طرح دار bestway 5612g می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارشکرد و در مدت زمان بسیار کم درب منزل تحویل گرفت. 

نوعگرد
ظرقیت آب3221 لیتر
قطر274 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...