استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس intex 28200

intex 28200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 305 CM
  • ارتفاع: 76 CM
15%
9,600,000
8,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس intex 28200 از سری محصولات جدید و کاربردی است که در فضای باز قابلیت استفاده دارد و می توان به صورت یک استخر پیش ساخته تفریحی خانوادگی از آن لذت برد. این محصول بی نظیر ساختاری منسجم و استوار است و از بدنه ای تشکیل شده است که سازگاری های زیادی را از خود نشان می دهد. در نتیجه در تمامی بخش های این محصول کیفیت و کارایی نشان داده شده است و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. بدنه گرد محصول مناسب افرادی است که چنین ساختاری را می پسندند و استحکام آن نیز به گونه ای می باشد که می توان از بدنه استاندارد و ایمن آن لذت برد. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین استخر پیش ساخته فریمی با بدنه گرد می باشد. بخش پایه که در واقع اسکلت اصلی محصول است از مقاومت زیادی برخوردار می باشد و دارای قابلیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی است. به همین خاطر است که می تواند حجم آب داخل بدنه به علاوه وزن افراد استفاده کننده از آن را به خوبی تحمل کند. در زیر پایه محصول پلاستیک قرار دارد تا مانع از حرکت آن بر روی سطوح لغزنده و صاف شود. در نتیجه طراحی به روز و شیک این استخر پیش ساخته و داشتن قابلیت های مختلف سبب ایجاد راحتی و آسایش در افراد می شود و می تواند برای آن ها بهترین موقعیت ممکن را ایجاد سازد. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس intex 28200 دارند همواره می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند و محصول را سفارش دهند. چرا که این استخر پیش ساخته برند و اصل است و تنها با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توان خرید آن را ثبت نمود.

فیلم محصول - استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر


با سلام و احترام،

به سایت سعید اینتکس خوش آمدید! در اینجا قصد داریم در مورد فیلم محصول - استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

این استخر پیش ساخته از برند معتبر و محبوب اینتکس است که به شما اجازه می‌دهد به آسانی و در کمترین زمان ممکن یک استخر کیفی و سالم را در فضای خانگی خود ایجاد کنید. با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر، این استخر ابعاد مناسبی دارد که به شما و خانواده‌تان امکان استفاده راحت و لذت بخش از آب در تابستان را می‌دهد.

مزایای استفاده از استخر پیش ساخته اینتکس عبارتند از:
- ساختار فریمی مستحکم و پایدار که توسط یکی از خریداران به شما ارسال شده است. این فریم برای تحمل وزن آب و عملکرد بهتر استخر طراحی شده است.
- نصب آسان و سریع بدون نیاز به ابزارهای خاص. شما به راحتی می‌توانید استخر را مونتاژ کرده و آب را به آن اضافه کنید.
- استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساختار استخر که طول عمر بیشتری را تضمین می‌کند.
- قابلیت تهویه مناسب در استخر که به خنک نگه داشتن آب در طول روز کمک می‌کند.
- بهره‌برداری آسان از استخر با استفاده از سیستم تصفیه آب و تجهیزات جانبی مانند پمپ‌های آب و فیلترها.

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر فرصتی عالی برای شما و خانواده‌تان است تا در فضای خصوصی خود لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده را در کنار آب بسپارید. با خرید و نصب این استخر، تابستانی متفاوت و خاطره‌انگیز در خانه خود را تجربه کنید.

با تشکر از شما که به سایت سعید اینتکس سر زدید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست بیشتر، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما در خدمت شما هستیم.



باعث خوشحالی ماست که مایلید به توضیحات بیشتر در مورد فیلم محصول - استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر بپردازیم.

این استخر پیش ساخته از جنس PVC مقاوم و با کیفیت تولید شده است که از طریق جوشکاری قوی و محکم به هم متصل شده است. این جنس PVC به استحکام و طول عمر بیشتر استخر کمک می کند و در عین حال از نشت آب جلوگیری می کند.

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر دارای ظاهری زیبا و جذاب است و به راحتی با سایر المان‌های دکوراسیون محیطی هماهنگ می‌شود. در ضمن، به علت ابعاد مناسب، به راحتی در فضاهای کوچک نیز قرار می‌گیرد و از فضای خانه شما استفاده بهینه می‌کند.

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر به شما امکان می‌دهد به صورت روزانه و همچنین در تعطیلات تابستانی به سرعت و با راحتی به استفاده از آب و ایجاد محیطی سرسبز و شاداب بپردازید. همچنین، به دلیل وجود فریم مستحکم و پایدار، این استخر قادر است وزن آب را به خوبی تحمل کند و شما را در طول استفاده از آن از نگرانی‌های احتمالی مربوط به سلامت و استحکام استخر مصون نگه دارد.

توجه داشته باشید که استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر شامل استخر بدون تجهیزات جانبی مانند پمپ و فیلتر نمی‌شود. این تجهیزات به صورت جداگانه در دسترس هستند و شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس نیاز خود تهیه نمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس با قطر 305 سانتیمتر و ارتفاع 76 سانتیمتر یک گزینه عالی برای سرگرمی و تفریح خانواده شماست. با نصب این استخر در فضای خود، لحظاتی شاد و پر از خاطره را تجربه کنید.

" افتخار ما صداقت ما و انتخاب ما توسط شماست "


با احترام،
تیم سعید اینتکس

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
305 CM
ارتفاع
76 CM
جنس
وینیل
پمپ تصفیه آب
ندارد
نوع پمپ تصفیه آب
ندارد
توان پمپ تصفیه آب
.
حجم آب
4.485 L
نردبان
ندارد
روانداز
ندارد
زیرانداز
ندارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
وزن بسته بندی
17.4 KG
سایر ویژگی ها
.
حسین علیپور

از نظر من که خیلی خوب

380 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مبارکتون باشه حسین جان

380 روز پیش ارسال پاسخ
شهرام

خیلی عالی

376 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...