استخر پیش ساخته 6 متری بست وی

bestway 5611R

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
55,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی به همراه پمپ تصفیه با طراحی زیبا و منحصر بفرد به همراه وسایل جانبی از جمله درپوش برای زمانی که از استخر استفاده نمی کنید و زیر انداز برای زیر استخر و همچنین نردبان محکم و زیبا برای ورود و خروج از استخر و پمپ تصفیه فیلتری که یکی از بهترین پمپ های تصفیه بوده بر روی این استخر می باشد. این استخر پیش ساخته ساختاری بیضی شکل داشته که یکی از جدید ترین استخر های تولید شده برای تفریحات آبی و همچنین شنا بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره مند می باشد. این نوع استخر در واقع قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار داشته و در واقع شما می توانید در صورت نیاز به نصب استخر در محل دیگر آن را جمع کرده و به راحتی توسط یک وسیله نقلیه جا به جا کنید. طراحی جدید موجود بر روی این محصول به گونه ای بوده که شما می توانید یک کالا زیبا و جذاب را مشاهده کنید که قطعا این جذابیت باعث شده تا مشتریان بتوانند در هنگام خرید با تهیه این محصول از آن بهره مند شوند.

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی

اگر بخواهیم در خصوص کیفیت این محصول با شما صحبت کنیم باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول از جنس پی وی سی سه لایه شکل گرفته که با توجه به وجود ساختاری کمربندی شکل در بخش رویه این محصول خیال مشتریان از بابت استحکام این استخر هم راحت شده است و همچنین در کنار این کالا یک سری پایه های آلومینیومی نیز وجود داشته که با نصب آن ها می توانید ساختار کلی این محصول را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی و تشکیل دهید. لازم به ذکر است لایه های داخلی این کالا آبی رنگ و بصورت برزنتی بوده و همچنین از لایه های برزنتی طرح سنگ برای قسمت بیرونی استفاده شده که همین ویژگی طول عمر و استحکام این محصول را افزایش داده است. با توجه به تمام مواردی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم شما حال این مزیت را در اختیار خواهید داشت که خرید این استخر پیش ساخته جذاب را از طریق سایت فروشگاه اینتکس انجام داده و به بهترین شکل ممکن یک محصول کامل و ایده ال را برای استفاده شخصی و یا صنعتی در اختیار داشته باشید.

نوعبیضی
ظرفیت آب20241 لیتر
طول610 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - برچسب تعمیرات

 

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی از سری محصولات جدید و منحصر به فردی است که با بدنه خاص طراحی و تولید شده است. دیواره های محصول در طراحی چوبی بوده اند که به این ترتیب می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. به دلیل وجود کیفیت بالا در بدنه افراد قادر به استفاده از آن در طی سال های زیاد می باشند و می توانند آن را جایگزین استخر های بتنی نمایند. چرا که استخر های بتنی استخر های دائمی هستند که در محیطی نصب و راه اندازی می شوند و می توان از داشتن آن لذت برد. به دلیل مقاومت بالا در بدنه این محصول در مکان های مختلف قابل اجرا و استفاده می باشد و می توان از آن به عنوان یک محیط دائمی و کاربردی استفاده کرد. افراد می توانند از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره ببرند و لذت ببرند. چرا که دارای طول عمر بالا می باشد که در نتیجه افراد در موقعیت های مختلف قادر به استفاده از آن خواهند بود. استخر پیش ساخته مد نظر پایه های محکمی دارد که می تواند استحکام لازم برای تحمل وزن آب داخل بدنه را داشته باشد. به منظور خرید این محصول اطلاعات تکمیلی از آن در ادامه ذکر شده است که به بررسی ان می پردازیم.

پایه های یو شکل

این استخر پیش ساخته دارای پایه های محکم می باشد که اسکلت اصلی بدنه را تشکیل داده اند. این محصول را می توان با چنین پایه ای به عنوان یک محصول کاربردی و منحصر به فرد درنظر داشت که مقاومت لازم در برابر تمامی عوامل را دارد. پایه های استخر پیش ساخت نیز به حالت یو شکل طراحی شده است که به نوبه خود در میزان مقاومت و استحکام بدنه نقش مهمی ایفا می کند. به همین خاطر است که افراد با مشاهده این پایه ها قادر به خرید آن می باشند و می توانند اطمینان کامل نسبت به استفاده از محصول در طی سال های زیاد را داشته باشند. پایه های یو شکل بخش کف را نیز در بر می گیرد و می تواند مقاومت کلی محصول را شامل شود. به همین خاطر است که با چنین مزیت هایی در این استخر پیش ساخته ایجاد شده است که علاقه مندان به راحتی می توانند خرید آن را انجام دهند.

طراحی زیبای بدنه

دیواره ها که از جنس برزنتی می باشد از طراحی تیره و چوبی شکل تشکیل شده است که می توان آن را مشابه با استخر های چوبی در محیط قرار داد. زیبایی دیواره ها در استفاده محصول نیز نقش دارد و می توان آن را در محیط هایی مانند باغ و ویلا نصب و راه اندازی کرد. در این محیط ها بدنه محصول زیبایی و جذابیت خاصی ایجاد می کند و می تواند برای بهره مندی از تفریحات آبی در محیط های شخصی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو پر استفاده و کاربردی خواهد بود.

امکانات محصول

برای داشتن این استخر پیش ساخته می توان به امکانات موجود در آن نیز اشاره کرد. برای داشتن آبی تمیز و پاکیزه در داخل بدنه پمپ تصفیه آب در محصول وجود دارد که می تواند به طور مداوم کار کند و آب داخل بدنه را تمیز نماید. همچنین وجود نردبان در میزان راحتی استفاده از محصول نقش دارد و افراد قادر به عبور و مرور راحت به داخل استخر می باشند. استخر دارای برچسب تعمیرات نیز می باشد که در صورت بروز آسیب و سوراخ شدن به کار می آید و می تواند سبب ترمیم بدنه شود.

خرید استخر پیش ساخته 6 متری بست وی

جهت خرید و سفارش استخر پیش ساخته 6 متری بست وی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.    

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...