استخر پیش ساخته 7 متری جدید اینتکس intex 26364

intex 26364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 7.32 CM
  • عرض: 3.66 CM
  • ارتفاع: 1.32 CM
5%
142,000,000
135,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر پیش ساخته 7 متری جدید اینتکس intex 26364 دومین سایز بزرگ استخرهای پیش ساخته کمپانی معروف و معتبر اینتکس می باشد که پس از استخر ده متری این شرکت ، بزرگ ترین استخر این کمپانی خواهد بود. در واقع این استخر 7 متری به گونه ای تولید شده است که شما می توانید با خیالی راحت به صورت دسته جمعی و خانوادگی از آن بهره مند شده و با آسودگی خاطر دست به استفاده از این محصول و امکانات آن بزنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر امکانات کاملی را هم از خود به جای گذاشته است به این صورت که شما در داخل بسته بندی این محصول می توانید نردبان ، زیرانداز ، درپوش و پمپ تصفیه آب شنی را هم مشاهده کنید که نشان از تکمیل بودن امکانات این استخر دارد.

علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این استخر راه اندازی آسان و در عین حال زمان بری دارد به این صورت که در داخل بسته بندی این استخر یک عدد دفترچه راهنما وجود دارد که با توجه به آن شما می توانید به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر به قدری ضخیم است که تنها با ورود مستقیم چاقو و تبر ممکن است آسیب ببیند که این نکته هم یکی دیگر از نقاط قوت این کالا به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر از سایت اینتکس در کرج برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

برند
INTEX
طول
7.32 CM
عرض
3.66 CM
ارتفاع
1.32 CM
جنس
وینیل
پمپ تصفیه آب
دارد
نوع پمپ تصفیه آب
فیلتر شنی
توان پمپ تصفیه آب
.
حجم آب
31.805 L
نردبان
دارد
روانداز
دارد
زیرانداز
دارد
رابط تخلیه و آبیاری
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
92 KG
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...