اسنورکل اینتکس رنگی کودک

intex 55922

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: پلاستیک
  • مناسب برای: 3-10 سال
218,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل اینتکس رنگی کودک یکی از محصولات سال جدید میلادی شرکت اینتکس بوده و با طراحی بسیار خوب و دوست داشتنی که دارد بدون شک در نگاه اول نظر هر شخصی را به سوی خود جلب خواهد کرد. بخش اصلی بدنه لوله تنفس طبیعی ساخته شده از پلاستیک با کیفیت و با طول عمر بالا بوده و انعطاف بسیار خوبی دارد که برای استفاده در رده سنی بالای هشت سال کاملا مناسب است. بدنه لوله تنفس یا این اسنورکل در چهار رنگ مختلف طراحی گردیده و مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته شده است. در رابطه با کارایی این محصول باید گفت که این اسنورکل به شما اجازه می دهد تا بدون اینکه سر خود را از داخل آب بیرون بیاورید در داخل آب به تنفس ادامه دهید.

اسنورکل اینتکس رنگی کودک

به وسیله این اسنورکل شما می توانید برای مدت طولانی و بدون نیاز به وسیله شناوری بر سطح آب به راحتی شنا کنید و همچنین این وسیله ایمنی شما را در زمان شنا بر روی سطح آب بالا می برد. لازم به ذکر است مانند دیگر تجهیزات غواصی اسنورکل ها نیز از مواد مختلفی ساخته می شوند ولی اسنورکل اینتکس نارنجی رنگ امروز از یک لوله پلاستیکی به همراه یک قطعه دهانی با جنس سیلیکون ساخته شده است. قسمت پائینی این محصول دارای یک قطعه لوله سیلیکونی متصل به یک قطعه دهانی است که به لوله پلاستیکی اصلی متصل شده است. این محصول دارای بدنه ای به رنگ نارنجی بوده که بسیار شیک و زیباست. اگر شما قصد خرید این اسنورکل با کیفیت و عالی را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این کالا را خریداری نمایید.

برند
INTEX
جنس
پلاستیک
مناسب برای
3-10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...