اسنورکل شنا اینتکس سفید intex 55929

intex 55929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
16%
650,000
548,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل اینتکس سفید intex 55929 از مقاوم ترین بدنه تشکیل شده است که در واقع پلاستیک فشرده می باشد و بدنه ای شفاف و سفید رنگ را ایجاد کرده است. این محصول اصل و اورجینال امکان حضور در عمق آب را مهیا می کند و در نتیجه می تواند برای داشتن تفریحات آبی و امکان تنفس در این محیط ها مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایلی است که علاقه به داشتن آن وجود دارد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. اسنورکل ساخت شرکت معتبر اینتکس است که محصولات شنا را ایجاد می کند تا افراد با خرید هر یک از این موارد به راحتی تفریحات آبی خود را داشته باشند و از آن بهره مند شوند. این محصول به این صورت ساخته شده است که بخشی از آن در داخل دهان فرد قرار می گیرد و لوله تنفسی به سمت بالا قرار می گیرد. 

نیمی از لوله تنفسی در خارج از آب قرار می گیرد و امکان حرکت دادن هوا به داخل دهان افراد از سطح آب را مهیا می کند. از این رو محصولی دلخواه و منحصر به فرد است که با رنگ سفید برای آن دسته از افراد استفاده می شود که به این رنگ تمایل دارند. محصول مورد نظر در گروه وسایل و لوازم شنا و تفریحات آبی قرار گرفته است تا کسانی که تمایل به داشتن آن دارند به راحتی بتوانند محصول را از فروشگاه های مورد نظر سفارش دهند و خرید آن را نهایی کنند. اسنورکل اینتکس با بدنه مقاوم و استحکام زیاد دارای طول عمر بالا می باشد که برای تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی در عمق آب لازم و ضروری است. چنانچه در گروه افراد علاقه مند به داشتن اسنورکل اینتکس سفید intex 55929 می باشید به فروشگاه بزرگ سعید اینتکس مراجعه نمایید و محصول را از دسته بندی مربوط به لوازم شنا سفارش دهید.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...