اسنورکل شنا اینتکس مدل 55924

intex 55924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس دریچه داخل: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
15%
700,000
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی اسنورکل شنا اینتکس مدل 55924 که یک اسنورکل شنا ارزان و اسنورکل شنا بزرگسال می باشد. قیمت اسنورکل شنا و خرید اسنورکل اینتکس را میتوانید از سایت رسمی سعید اینتکس انجام دهید. توجه داشته باشید که این مدل از اسنورکل شنا یکی از جدیدترین مدل های تولید شده می باشد.

یک وسیله ی کوچک برای تفریحات بزرگ

آیا تا به حال شده به سفر آبی یا به یک استخر بزرگ رفته باشید و بعد از بازگشت از آنجا با خودتان بگویید کاش این کار را کرده بودم؟ کاش میتوانستم فلان تفریح را انجام؟ کاش وسیله ای داشتم تا برای مدت طولانی سرم را زیر آب نگه می داشتم؟ گاهی ما آدمها محدودیت هایی داریم که نمیتوانیم نهایت لذت را از سفر ببریم. در هر جایی که باشید و بخواهید از آب برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید به وسیله ای نیاز دارید که استفاده از آن را برایتان لذت بخش تر کند.

می توانید یک شناگر حرفه ای باشید می توانید یک غواص باشید میتوانید شناگر آماتور باشید اما بخواهید در سطح دریا یا یک محوطه ی آبی زیر آب ها را تماشا کنید. تصور کنید رفته اید به یک تفریح دریایی و مشغول شنا در زیر آب هستید و درست در زمانی که دارید از دیدن یک جانور دریایی زیر آب لذت میبرید نیاز دارید نفس بگیرید و مجدد سمت منظره ی زیبای خودتان برگردید، اما می بینید آن صحنه ی جذاب را از دست دادید. میدانید چطور می توانید در تجربه ی بعدی از فرصت های اینچنینی نهایت استفاده را ببرید؟ باید بگویم اسنورکل شنا یک وسیله عالی برای این کار است. یک وسیله کوچک برای تفریحات بزرگ . اسنورکل شنا، برای تمرین شنا در سطح. برای غواصی در سطح. برای ماندن روی آب در استخر ها و همینطور در دریاها کاربرد دارد و می تواند وسیله ای عالی برای استفاده همه ی سنین باشد. 

شنا کردن با اسنورکل شنا

شنا کردن با اسنورکل شنا

همه چیز در مورد اسنورکل شنا

اسنورکل یک وسیله مورد استفاده در سطح آب است که ساده ترین نوع آن شکل یک لوله تنفسی است. این وسیله به شما کمک می کند بدون اینکه سر خود را از آب خارج کنید از هوای خارج آب تنفس کنید. این وسیله در رشته هایی مانند ماهیگیری با نیزه، شنای موزون، هاکی زیر آب، راگبی زیر آب و... کاربرد دارد. اندازه طول لوله اسنورکل برای کاربران عادی بین 35 تا 38 سانتی متر و حجم لوله ی بین 150 تا 230 سانتی متر مکعب (بنابر ظرفیت ریه شما) است. در رشته هایی مانند شنای موزون بین 43 تا 48 سانتی متر است. برای شنای عمیق تر نمی توان لوله های بزرگتری در نظر گرفت زیرا هر چه بیشتر ما به عمق آب وارد شویم فشار آب اطراف ما بیشتر می شود و ریه های ما قابلیت غلبه بر این فشار را ندارد و نمی تواند با دریافت هوای خارج آب باد کند. 

اسنورکل هایی که به شکل لوله تنفسی هستند در دو مدل جانبی و روبرو تولید می شوند. در نوع جانبی روی اسنورکل ها گیره ای تعبیه شده که از طریق آن به کناره ی ماسک یا عینک شنا متصل می شود. در مدل روبرو نیز از طریق یک بند دور سر شناگر بسته می شود. در انتهای پایین لوله یک دهنی قرار دارد. شکل دهنی طوری ساخته شده که وقتی در دهان قرار میگیرد اطراف جداره ی داخل دهان در حالت بسته بودن جاگیر می شود.

شنا کردن با اسنورکل

شنا کردن با اسنورکل

در خرید اسنورکل شنا به چه نکاتی دقت کنیم؟

اصالت اسنورکل

کارخانه های تولید اسنورکل شنا در دنیا تلاش می کنند بین قیمت و کیفیت توازن ایجاد کنند تا شما در هنگام خرید به بهترین گزینه مورد نظرتان برسید. وقتی اسم اصالت کالا می آید خرید از نمایندگی ها می تواند این اصالت را برای شما تضمین و خیالتان را بابت خرید محصول راحت کند. برند اینتکس یک محصول با کیفیت و اصیل است که می توانید از نمایندگی سعید اینتکس آن را تهیه کنید.

کیفیت و جنس اسنورکل

در خرید اسنورکل شنا مثل هر وسیله دیگری به کیفیت و جنس کالا دقت کنید. بخصوص محصولاتی که برای استفاده در آب ساخته می شوند بسیار حساس هستند. در صورتی که از استانداردهای لازم برخوردار نباشند نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر جسمی نیز به شما ضرر میزند. در نمایندگی سعید اینتکس محصولات برند و میتونید با خیال راحت خریداری کنید.

رنگ و رده سنی استفاده اسنورکل

به طور کلی سلیقه و احساس خاصی در بین هر کدام از گروههای: کودکان دختر، کودکان پسر، زنان و مردان وجود دارد که می تواند شما را در انتخاب بهترین رنگ اسنورکل شنا بخصوص وقتی برای کس دیگری خرید می کنید راهنمایی کند. در نمایندگی سعید اینتکس با تنوع رنگی فراوان می توانید هدیه ای مناسب برای عزیزانتان داشته باشید.

شما می توانید علاوه بر محصول اسنورکل شنا، تمامی محصولات بادی و سرگرمی خودتان را از این فروشگاه تهیه کنید. نمایندگی سعید اینتکس با تجربه ی 18 ساله، وارد کننده برند اینتکس در محصولاتی مانند استخر بادی، تخت بادی، قایق بادی، جکوزی بادی، لوازم شنا، لوازم غواصی و بسیاری دیگر از محصولات سرگرمی برای شماست.


خرید اسنورکل شنا ارزان

بیشترین تخفیف، اسنورکل شنا ارزان یک ابزار کم هزینه است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و با هزینه کمتر از سایر تجهیزات شنا، از لذت بردن از شنا لذت ببرید. این ابزار شامل دو قسمت اصلی است: لوله تنفس (توبه) و میله خروجی هوا (بالت).

لوله تنفس یا توبه، بخشی است که شما آن را در دهان خود قرار می‌دهید و از طریق آن هوا را استنشاق می‌کنید. این لوله از موادی مانند پلاستیک یا سیلیکون ساخته می‌شود که از جنس‌هایی با کیفیت و مقاوم هستند. برخی از لوله‌های تنفس ارزان قابل تنظیم بوده و به شما امکان تنظیم طول آن براساس اندازه دهان و صورت شما را می‌دهد.

میله خروجی هوا یا بالت، بخشی است که در آب قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد هوایی که در توبه استنشاق کرده‌اید را از طریق آن خارج کنید. بالت‌ها معمولاً از موادی مانند پلاستیک ساخته می‌شوند و دارای سوراخ‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهد هوا به طور مستقیم و بدون نیاز به خروج از آب، از بالت خارج شود.

اسنورکل شنا ارزان از نظر کیفیت و عملکرد مطلوبی برخوردار است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به پرواز زیر آب یا بالا آمدن به سطح آب برای تنفس، تنفس آزاد


انتخاب اسنورکل شنا ارزان با کیفیت مناسب می‌تواند کمک کند تا لذت بردن از شنا با هزینه کمتری ممکن شود. در ادامه، راهنمایی برای انتخاب اسنورکل شنا ارزان را ارائه می‌دهیم:

1. کیفیت ساخت: در هنگام انتخاب اسنورکل شنا ارزان، به کیفیت ساخت آن توجه کنید. مطمئن شوید که از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. این ابزار باید مقاوم در برابر آب و فشار آب باشد تا در طول زمان دوام داشته باشد.

2. اندازه و طراحی: توجه کنید که اندازه و طراحی اسنورکل شنا ارزان به شکلی باشد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید. اندازه آن باید مناسب دهان و صورت شما باشد و طراحی آن باید به شکلی باشد که همراهی مطلوب و راحتی را در هنگام شنا فراهم کند.

3. قابلیت تنظیم: برخی از اسنورکل‌های شنا ارزان قابلیت تنظیم طول دارند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد طول توبه را براساس اندازه دهان و صورت خود تنظیم کنید. بنابراین، توجه کنید که اسنورکلی که انتخاب می‌کنید، این قابلیت را داشته باشد.

4. آسانی تمیز کردن: مطمئن شوید که اسنورکل شنا ارزان قابلیت آسانی تمیز کردن دارد. این امر بسیار مهم است زیرا اسنورکل‌هایی که به راحتی تمیز نمی‌شوند، ممکن است باعث تجمع باکتری‌ها یا بوی نامطبوع شوند.

5. نظرات کاربران: قبل از خرید، نظرات و تجربیات کاربران دیگر را درباره اسنورکل شنا ارزان مورد نظرتان بررسی کنید. این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب صحیح کمک کنند و ایده‌ای از کیفیت و عملکرد آن را به شما بدهند.

به عنوان یک اسنورکل شنا ارزان، این موارد را در نظر بگیرید و با مقایسه و بررسی امکانات و قیمت‌ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. توصیه می‌شود از فروشگاه‌های معتبر و معتبر مانند سعید اینتکس برای خرید اسنورکل شنا ارزان استفاده کنید.

برند
INTEX
جنس دریچه داخل
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...