اسنورکل طوسی رنگ اینتکس intex 55929

intex 55929

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: سیلیکون
  • مناسب برای: 8 سال به بالا
0
339,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسنورکل مشکی رنگ اینتکس intex 55929 جزو محصولات اصل و اورجینال می باشد که برای داشتن تفریحات آبی مهیح دارای سازگاری های لازم است و می تواند به منظور داشتن موقعیت استاندارد و راحتی استفاده شود. اسنورکل امکان تنفس در زمان حضور در عمق آب را ایجاد می کند و برای راحتی افراد طراحی شده است به طوری که جهت تفریحات آبی لازم و ضروری می باشد و باید خرید آن را انجام داد. اغلب افرادی که در فصول سال به سمت داشتن تفریحات آبی کشیده می شوند تمایل دارند محصولات لازم جهت ایمنی و استاندارد های لازم را تهیه کنند. این محصول نیز جزو محصولاتی است که ایمنی افراد را رقم می زند و به وسیله آن می توان بهترین اوقات را به دست آورد. محصول مورد نظر از آن جایی که پر کاربرد و منحصر به فرد می باشد دارای سازگاری های لازم نیز بوده است که همگی به دلیل وجود کیفیت بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه به وجود آمده است.

 اسنورکل مشکی رنگ برای افرادی انتخاب می شود که به این رنگ علاقه دارند و لوازم شنا و غواصی خود را با این رنگ خریداری کرده اند. به این خاطر است که بهترین و کاربردی ترین محصول محسوب می شود و می توان به راحتی خرید آن را انجام داد. وزن کم محصول سبب به همراه داشتن آسان آن می شود و مشکلی برای افراد در صورت حمل و نقل در مسافرت و گردش به وجود نمی آورد. از این رو در کنار سایر وسایل غواصی قرار می گیرد و در زمان نیاز با یک عینک شنا مورد استفاده افراد قرار خواهد گرفت. علاقه مندان به داشتن اسنورکل مشکی رنگ اینتکس intex 55929 می توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل از نمایندگی مرکزی اینتکس که فروشگاه سعید اینتکس می باشد سفارش دهند و خرید خود را در کم ترین زمان و به راحتی ثبت نمایند.

برند
INTEX
جنس
سیلیکون
مناسب برای
8 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...