اسنور کل شنا اورجینال intex 55962

intex 55962

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,349,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اسنور کل شنا اورجینال intex 55962 شرایط را برای حضور در عمق آب مهیا می کند و می تواند بهترین موقعیت و کاربرد را از خود نشان دهد. بدنه محصول از مقاوم ترین مواد اولیه تشکیل شده است تا با استفاده مکرر دچار آسیب و خرابی نشود و بتوان از وجود آن بهره کافی را برد. این محصول شامل دو بخش اساسی است که یکی عینک شنا می باشد و دیگری لوله تنفسی برای حضور در عمق آب بوده است. به وسیله این دو محصول شناگران قادر به حضور و تنفس در عمق آب می باشند به طوری که دچار مشکل نمی شوند و می توانند ساعات طولانی در این موقعیت حضور داشته باشند. اسنور کل برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه بوده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و از وجود محصول لذت برد. این وسیله کاربردی با رنگ مشکی توجه افراد را به خود جلب کرده است و جزو محبوب ترین و پر فروش ترین وسایل تفریحی در محیط های آبی می باشد. 

به همین خاطر است که می توان آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. با فشار و ضربه به محصول مورد نظر شاهد مقاومت و دوام این محصول خواهید بود که قادر به ایجاد بهترین موقعیت و شرایط برای استفاده کنندگان است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد. عینک شنا به منظور جلوگیری از آسیب به چشم در محیط های آبی ساخته شده است و همچنین لوله تنفسی می تواند برای افراد مورد استفاده قرار گیرد تا هوا برای تنفس در عمق آب نیز وجود داشته باشد. ترکیبات مواد اولیه این محصول مقاومت بالایی از خود نشان داده است و می توان از وجود آن بهره مند شد. چنانچه تمایل به خرید اسنور کل شنا اورجینال intex 55962 دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
وزن 1.43 کیلوگرم
رده سنی بالاتر از 14 سال
تولید برنداینتکس
 جنس بدنه پلاستیک
 سایر ویژگی ها مناسب برای غواصی
 طراحی شیک و زیبا
 کیفیت ساخت عالی
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...