این مطلب صرفا جهت اطلاع مشتریان عزیز بوده و برای آگاهی بیشتر و خرید با کیفیت از محصولات بادی می باشد.

ابتدا  به اطلاع می رساند اینتکس یک برند امریکایی می باشد و در کشور چین تولید  می شود ،لذا این اطلاع را خدمت شما به عرض می رسانیم که کمپانی intex  هیچگونه نمایندگی رسمی در کشور ایران را دارا نمی باشد . پس فریب جملاتی  مانند : تنها نمایندگی رسمی اینتکس و یا اولین نمایندگی اینتکس و یا  نمایندگی اصلی اینتکس و یا نمایندگی مرکزی اینتکس و یا ... را نخورید . چون  طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و شرایط تحریم ،همچین جملاتی غیر  منطقی،غیر اصولی و فاقد اعتبار می باشند.

دومین نکته این است که طبق  بازخورد مشتریان دیده شده که برخی فروشندگان لوازم بادی اینتکس هنگام فروش  محصول با تبلیغ و یا ترفندهایی سعی بر فروش محصول دارندکه این جملات و یا  تبلیغات هیچگونه پایه و اساسی نداشته و زمانی که مشتری و یا خریدار به مشکل  برخورد می کند ، فروشنده با ترفندهایی براحتی از تعهدات خود که قبلا بیان  کرده بود سر باز می زند.

تنها راه کاری که برای کمتر شدن این مشکل  وجود دارد این است که خریدار هنگام خرید ، آگاهانه اقدام کند و فریب این  ترفندها را نخورد و از فروشنده مستند خریداری نماید و یا اینکه تعهد کتبی  دریافت نماید.

از جمله این موارد می توان به شرایط گارانتی محصولات بادی اشاره نمود.

بعنوان  مثال هنگام خرید ، فروشنده اعلام می دارد که محصول دارای مهلت تست می باشد  ، در صورتیکه شما کافیست در زمان تست با فروشنده تماس تماس برقرار کنید و  بگویید که محصول ایراد فنی دارد،فروشنده به راحتی سعی بر این دارد که شما  را متقاعد کند که شما کالا را بصورت غیر اصولی استفاده کردید و به کالا  آسیب زده اید . در صورتی که در فروشگاه سعید اینتکس کالای شما به هر دلیل  آسیب ببیند ، شما بصورت رایگان از فروشگاه سعید اینتکس در کرج خدمات دریافت  می نمایید.

نمونه ای دیگر را اگر بعنوان مثال بخواهیم بیان کنیم  ،زمانی که شما یک قایق بادی را خریداری می نمایید ، فروشنده اعلام می کند  که محصول دارای گارانتی پمپ باد می باشد.دقت کنید،نکته دقیقا همین جا است .  وقتی شما یک قایق به قیمت چند میلیون تومان خریداری می نمایید ، آیا منطقی  است که صرفا فقط یک پمپ باد که قیمتی کمتر از صد هزار تومان دارد را  فروشنده برای شما گارانتی کند؟؟!! پس بدنه ی قایق چه می شود؟ پس گارانتی  واقعی زمانی برای مشتری با ارزش میشود و منطقی می باشد که شامل بدنه ی خود  قایق شود،و نه متعلقات آن.که این مورد باز هم در فروشگاه سعید اینتکس لحاظ  شده و جز قوانین این فروشگاه می باشد.

نمونه ی دیگر این گارانتی های دروغین را می توان برای تخت های بادی در نظر گرفتکه دارای پمپ باد های برقی می باشند.

طبق  بازخورد و اعلام مشتریان باز هم مشاهده شده که فروشنده تخت بادی را به  مشتری فروخته و اعلام کرده که دارای گارانتی پمپ باد می باشد.در صورتی که  خیلی واضح و مشخص است که گارانتی زمانی واقعی و مطلوب واقع میشود که شامل  بدنه ی اصلی تخت خواب شود و نه صرفا شامل یک قسمت کوچک از محصول و نکته ی  جالب تر اینجاست زمانی که شما از ناحیه پمپ باد به مشکل برخورد می  کنید،فروشنده باز هم با ترفندهای خاص خود اعلام می نماید که جهت استفاده  غیر اصولی و یا عدم استفاده از محافظ برق و یا در اثر برخورد ضربه،پمپ باد  محصول دچار صدمه شده و شامل گارانتی نمی شود.

اینها قسمتی از نمونه  های گارانتی های دروغین هنگام فروش محصولات بادی می باشد که جهت اطلاع شما  مشتریان بیان شده تا در هنگام خرید مطلع باشید که چه مشکلاتی می تواند در  آینده پیش روی شما باشد.

از همه مهمتر این است که زمانی که شما یک  محصول را با گارانتی خریداری می نمایید ،حداقل موضوع این است که یک کارت  بعنوان کارت گارانتی توسط فروشنده مهر گردد و به شما تقدیم شود که در آن  حتما باید شرایط گارانتی قید شود.اما به راحتی می توانید این قضیه را شاهد  باشید که هیچگونه کارتی به عنوان کارت گارانتی برای شما ثبت نمی شود و  فروشنده فقط بصورت شفاهی اقدام به بیان کلماتی مثل : گارانتی ، تعویض ، تست  ، خدمات ، ضمانت و ... می نماید.

پس توصیه می شود لطفا هرگاه از  محلی محصولی را خریداری می نمایید که دارای گارانتی است،حتما از خود  فروشنده کارتی را بعنوان کارت گارانتی دریافت نمایید که دارای شرایط  گارانتی باشد و حتما توسط فروشگاه مهر شود ، تا در صورت بروز مشکل بتوانید  مدرکی را مستند به فروشنده نشان دهید و طبق آن شرایط خدمات رایگان دریافت  نمایید.

فروشگاه سعید اینتکس در کرج با افتخار کلیه ی لوازم بادی  اینتکس را گارانتی می نماید و هنگام مراجعه این کارت گارانتی را مهر شده به  مشتریان عزیز ارائه می نماید و کلیه نکاتی که در شرایط گارانتی اعلام شده  راصادقانه و به صورت رایگان انجام تعهد می نماید.

این کارت گارانتی  تنها و تنها در اختیار فروشگاه سعید اینتکس بوده و هیچ فروشنده دیگری در  سراسر کشور دارای همچین کارتی نمی باشد . ضمن اینکه کلیه امور مربوط به  خدمات و تعمیرات رایگان در خود فروشگاه سعید اینتکس در بخش واحد تعمیرات  انجام می شود و از همین جهت مسئولیت گارانتی مستقیما بعهده فروشگاه سعید  اینتکس می باشد.