بازوبند بادی طرح دار بست وی bestway 32033

Bestway 32033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 25 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
27%
220,000
162,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی طرح دار بست وی bestway 32033 سری جدید محصولات بادی مناسب کودکان است که می تواند ایمنی و آرامش آن ها در زمان قرار گیری در محیط های آبی را شامل شود. در نتیجه بهترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. تمام کودکانی که در رده سنی 3 تا 6 سال می باشند قادر به استفاده از این محصول را دارند که در نتیجه به آن ها در انجام تفریحات آبی در محیط های آبی کمک می کند. با داشتن این محصول افراد بر روی سطح آب قرار می گیرند و تعادل لازم را به خود می گیرند. در نتیجه واژگون نشده و وارد آب نخواهند شد. از این رو در سنین کم که قادر به محافظت از خود نیستند می توان از بازوبند بادی استفاده کرد و از وجود آن بهره کافی را برد. بازوبند بادی طرح دار بست وی bestway 32033 سبک و قابل حمل است که بر روی بازوی کودکان به راحتی قرار می گیرد و مانع از آسیب دیدن در محیط های آبی می شود.

بازوبند بادی طرح دار بست وی bestway 32033 | سعید اینتکس

همچنین به همراه داشتن محصول در مسافرت و گردش نیز آسان خواهد شد و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. داشتن بازوبند بادی در بین وسایل مورد نیاز برای مسافرت به مکان هایی که دارای آب های آرام می باشند لازم و ضروری است. در نتیجه در گروه محصولات تفریحی آبی قرار دارد و کمک می کند لحظات خوبی نصیب کودکان در رده سنی گفته شده شود. این بازوبند بادی طرح دار است و بر روی آن طرح های چاپی اما ساده قرار دارد. رنگ بدنه آن نیز شاد می باشد که مورد محبوبیت کودکان قرار می گیرد و آن ها را به خود جذب می کند. با این وجود است که فروش محصول بالا است و افراد به راحتی قادر به خرید آن از طریق نمایندگی سعید اینتکس در سراسر کشور خواهند بود.

خرید بازوبند بادی طرح دار بست وی bestway 32033 | سعید اینتکس

برند
INTEX
طول
25 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...