بازوبند بادی کودک برای شنا بست وی

bestway 32005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
36%
57,000
37,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی کودک برای شنا بست وی از طراحی ساده تشکیل شده است که قابلیت ها و کاربرد های زیادی را در داخل خود جای داده است. این محصول ساختاری ساده دارد که برای ایجاد تعادل کودکان بر روی سطح آب مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به ایجاد بهترین موقعیت می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده یک محصول منحصر به فرد را خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای دو رنگ می باشد که نمونه معرفی شده از رنگ سبز برخوردار می باشد. به همین خاطر است که علاقه مندان به این رنگ زیبا نسبت به خرید بازو بند بادی برای شنا بست وی اقدام می کنند.

 این محصول از دو قیمت بادی تشکیل شده است که هر یک از آن ها برای یکی از بازو های کودکان می باشد. زمانی که بازوبند بر روی بازوی کودکان قرار می گیرد می تواند آن ها را بر روی سطح آب نگهدارد و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. از این رو کسانی که به مهارت شنا آشنایی ندارند و نمی توانند در چنین محیطی به راحتی قرار گیرند می توانند بازو بند بادی را برای خود انتخاب کنند تا ساعات خوشی را در محیط های آبی به دست آورند. این محصول راحت و سبک است و به درستی کارایی خود را انجام می دهد. جهت سفارش و خرید بازوبند بادی کودک برای شنا بست وی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید تا از مزیت های آن برخوردار شوید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...