بازوبند بادی کودک بست وی bestway 32033

Bestway 32033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
117,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی کودک بست وی bestway 32033 از اندازه ای کوچک برخوردار است تا کودکان در سنین 3 تا 6 سال قادر به بهره مندی از این محصول باشند. این کودکان از حساسیت زیادی برخوردار می باشند که در محیط های آبی باید به آن توجه شود. همچنین اغلب آن ها در چنین فضایی ایمنی لازم را ندارند و نمی توانند در محیط به راحتی قرار گیرند. در نتیجه والدین برای ایجاد تفریحات آبی و موقعیت مناسب برای آن ها می توانند بازوبند بادی را خریداری کرده و موقعیت را بهتر و منحصر به فرد سازند. با داشتن این محصول ایمنی لازم و کافی برای کودکان ایجاد می شود و می توانند بر روی سطح آب تعادل داشته و به داخل آن وارد نشوند. در واقع استفاده از بازوبند بادی این امکان را ایجاد کرده است که بتوان بدون نیاز به کمک کودکان را در محیط های آبی قرار داد تا تفریحات آبی انجام داده و از شرایط لذت ببرند.

بازوبند بادی کودک بست وی bestway 32033 | سعید اینتکس

بازوبند بادی کودک بست وی bestway 32033 بدنه ای از جنس وینیل طرح دار دارد که کمک می کند افراد حالت بی وزنی داشته باشند و بر روی سطح اب قرار گیرند. این شرایط برای داشتن ایمنی لازم و ضروری است و به وسیله آن می توان آبتنی و آب بازی های زیادی را انجام داد.محصول مورد نظر طرح های چاپی بر روی خود دارد و رنگبندی آن شاد می باشد. در نتیجه کودکان به راحتی مجذوب آن می گردند و می توانند نسبت به خرید محصول اقدام نمایند. با داشتن بدنه ضد حساسیت در این محصول سازگاری زیادی ایجاد شده است و از آن جایی که محصول طول عمر بالایی دارد می تواند در طی زمان طولانی و بدون مشکل برای علاقه مندان بهترین و منحصر به فرد ترین شرایط را ایجاد سازد. خرید بازوبند بادی کودک بست وی bestway 32033 با قیمت مناسب تنها از فروشگاه مرکزی سعید اینتکس صورت می گیرد.

خرید بازوبند بادی کودک بست وی مدل bestway 32033 | سعید اینتکس

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...