بازوبند بادی کودک دریایی بست وی

Bestway 32043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
26%
217,000
162,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند بادی کودک دریایی بست وی محصولی فانتزی برای استفاده رده سنی کودک است که با بهترین متریال ساخته شده است که کودکان می توانند راحت ترین حالت ممکن را به وسیله این محصول داشته باشند. این بازوبند بادی برای آموزش شنا و قرار گیری در محیط های آبی مد نظر قرار می گیرد و بهترین اوقات را ایجاد می سازد. به این ترتیب کودکان به داخل آب نفوذ نمی کنند و فرو نخواهند رفت. در نتیجه در محیط آبی تعادل مد نظر خود را خواهند داشت. این در حالی است که بازوبند بادی دریایی از طراحی فانتزی نیز تشکیل شده است که مورد پسند علاقه مندان قرار می گیرد و می تواند برای آن ها منحصر به فرد باشد. از این رو خرید آن را انجام می دهند. بر روی بدنه محصول طرح های دریایی از موجودات داخل آب چاپ شده است.

 این چاپ با رنگبندی متنوع و شاد بوده است که در نتیجه می توان در طی مدت زمان طولانی در محیط های آبی از وجود آن بهره مند شد و به استفاده کردن از آن اقدام کرد. بازوبند بادی بدنه ای سبک و قابل حمل دارد که بر روی بازوی کودکان به راحتی قرار می گیرد و حالت شناور و معلق به آن ها می بخشد. در نتیجه این حالت برای مدت زمان طولانی حفظ می شود و می توان نسبت به داشتن آن برای ایجاد ایمنی لازم اقدام کرد. چنانچه تمایل و قصد خرید بازوبند بادی کودک دریایی بست وی را دارید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

برند
Bestway
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...