بازوبند بادی کودک طرح جوجه بست وی

Bestway 32115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
26%
217,000
162,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک طرح جوجه بست وی محصولی برای استفاده کودکان است و برای آن ها ایجاد ایمنی می کند. کسانی که در محیط های آّبی مشغول سرگرمی و تفریح هستند می توانند به وسیله این محصول اوقات خوشی را برای فرزندان خود تهیه کنند و آن ها را برای تفریحات آبی مختلف آماده سازند. این محصول بی نظیر بر روی بدنه خود طرح محبوب جوجه را دارد که برای کودکان بسیار جذاب و منحصر به فرد است. به همین خاطر به سرعت به سمت خرید محصول کشیده می شوند و محصول را برای استفاده در موقعیت های آبی در نظر می گیرند. این بازو بند بادی برای شنا است و همچنین می تواند افراد را برای داشتن تعادل بر روی سطح آب آماده سازد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده از این نمونه از محصولات استقبال کرد و نسبت به خرید آن نیز اقدام نمود.

 بازوبند بادی دارای دریچه برای باد شدن است که به پمپ باد متصل می شود. پمپ باد مورد نیاز برای راه اندازی این محصول بادی دستی بوده است و توسط پمپ های بسیار ساده نیز راه اندازی خواهد شد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد و برای فرزندان خود محصول را سفارش داد. به دلیل سبک بودن بدنه افراد می توانند آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند. همچنین می توانند به راحتی آن را بر روی بازوهای خود قرار دهند و دچار مشکل نشوند. خرید بازوبند بادی کودک طرح جوجه بست وی برای شنا از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

برند
Bestway
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...