بازوبند شنا اینتکس مدل 58642

Intex 58642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
30%
200,000
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا اینتکس مدل 58642 یکی از بازو بند های بسیار زیبا و جذاب بوده که برای استفاده تمامی کودکان کاملا مناسب است. این کالا از جمله محصولات کمک آموزشی شنا و از محصولات بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد که کاربرد و کارایی بسیار بالایی در آموزش شنا داشته و باعث یادگیری هر چه سریع تر و همچنین کمک در حفظ تعادل جهت ماندن روی آب و جلوگیری از ترس کودکان از فرو رفتن در داخل آب میگردد چرا که این محصول ایمنی کافی و لازم را ایجاد کرده باعث ایجاد امنیت و از بین رفتن حس ترس کودکانتان هنگام شنا خواهد شد. بازو بند شنا نارنجی رنگ اینتکس تشکیل شده از دو مخزن هوا بوده که هر یک بصورت جداگانه باد می شوند و شکل ظاهری آن به صورت تقریبا مثلثی شکل است که بازو کودک در میان این دو مخزن قرار می گیرد. این نوع بازو بند بادی اینتکس در رده سنی 3 تا 6 سال تولید شده و قابل استفاده است که حتی سایز بزرگ آن برای سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بازوبند شنا اینتکس مدل 58642

رنگ نارنجی این محصول باعث وضوح کامل و چشمگیر آن در داخل آب شده که در صورت رخداد هر گونه حادثه از دور قابل رویت و شناسایی می باشد. لازم به ذکر است جنس این بازو بند بادی از پی وی سی درجه یک طرح چرم بوده و بسیار مقاوم و با طول عمر بالا می باشد که البته از مهمترین ویژگی های این کالا می توان به جنس و کیفیت آن اشاره کرد که مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده و به سادگی دچار مشکلی نخواهد شد. این بازو بند، بدنه ای منعطف داشته و به سادگی جمع شده و در اندازه کوچکی بسته بندی می شود و جابجایی آن به هیچ عنوان کار مشکلی نخواهد بود. برای تهیه این محصول می توانید آن را از نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
مناسب برای
3-6 سال
تحمل وزن
18-30 KG
وزن بسته بندی
0.1 KG
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...