بازوبند شنا بادی کودک طرح پو

intex 56663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 20 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
23%
349,000
269,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا بادی کودک طرح پو نمونه از جذاب ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات برای تفریحات آبی کودکان بوده و همچنین برای شنا و آموزش کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این بازوبند شنا دارای دو محفظه برای باد کردن است که در صورت سوراخ شدن محصول به هیچ عنوان ایمنی خود را از دست نداده و توسط محفطه باد دیگری کودکان را روی آب نگه می دارد. همانطور که گفته شد این محصول برای آموزش شنا مخصوصا برای کودکانی که از آب می ترسند، بسیار مناسب می باشد و بسیار لذت بخش نیز بوده و حس امنیت و راحتی را برای آن ها به وجود می آورد تا هم شنا یاد بگیرند و هم ترس از آب برای آن ها از بین برود. 

بازوبند شنا بادی کودک طرح پو

این بازوبند کودک از جنس پی وی سی درجه یک با لایه های ضخیم ساخته شده و از رویه طرح چرم بهره می برد و همانطور که مشاهده می کنید در قسمت رویه از طرح های انیمیشن های کودکانه و متنوع برخوردار می باشد. این محصول مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال بوده که از وزن 200 گرمی بسیار ناچیز و سبک نیز بهره می برد که بر روی آب از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول بادی در هنگام استفاده کودکان حس امنیت و لذت فوق العاده ای را در آب برای آن ها ایجاد می کند که می تواند برای آن ها بسیار سرگرم کننده و همچینن جذاب باشد. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد این بازوبند شنا با طراحی کودکانه دارای رنگ بدنه شاد و دلنشینی بوده که روی آب کاملا چشمگیر و زیبا می باشد. شما می توانید با خرید پمپ بادی مخصوص محصولات بادی از طریق فروشگاه اینتکس این محصول را راه اندازی کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. جهت خرید این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
20 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
15 - 18 KG
مناسب برای
1 - 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...