بازوبند شنا طرح جدید

intex 59650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
39%
84,000
51,500 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بهترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی ارزان قیمت بازوبند بادی شنا، سعید اینتکس بهترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی بازوبند بادی شنا است. سعید اینتکس با 18 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش محصولات بادی می تواند اولین انتخاب شما برای خرید محصولات بادی ارزان قیمت و با کیفیت از جمله بازوبند بادی و محصولات مرتبط باشد.

محصولات مرتبط

بازوبند شنا طرح جدید و کودکانه یکی از بازو بند های جدید و با طراحی دوست داشتنی و کودکانه بوده که طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. این بازو بند به گونه ای طراحی شده که اگر قصد آموزش شنا و یا یادگیری آن به فرزند خود را دارید می توانید به سادگی با استفاده از این کالا ایمنی فرزند خود را هنگام آبتنی و شنا تضمین کرده و به راحتی به او شنا را آموزش دهید. این محصول به دلیل داشتن رنگ و طراحی فوق العاده زیبا و چشم نواز باعث شده تا در روحیه کودک شما تاثیر مثبت داشته و در حین استفاده از آن حس خوبی را به کودک عزیزتان منتقل کند. از دیگر مزیت های این کالا پرکاربرد می توان به وزن کم و همین طور حجم کوچک آن اشاره کرد که کار را برای حمل و نقل و جا به جایی بسیار آسان کرده و علاوه بر این ها، این محصول ساخته شده از بدنه ای با جنس وینیل بوده که به سادگی آسیب نمی بیند و دارای طول عمر بالایی است. این محصول بی نظیر و با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب و ارزان خریداری نموده و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.بازوبند شنا طرح جدید

بهترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی ارزان قیمت بازوبند بادی شنا

سعید اینتکس بهترین و معتبرترین مرکز خرید اینترنتی بازوبند بادی شنا است. سعید اینتکس با 18 سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و فروش محصولات بادی می تواند اولین انتخاب شما برای خرید محصولات بادی ارزان قیمت و با کیفیت از جمله بازوبند بادی و محصولات مرتبط باشد. 

بازوبند بادی


بازوبند شنا طرح جدید یکی از محصولات محبوب شرکت اینتکس است. بازوبند بادی اینتکس به دلیل دقت در طراحی و ساخت همیشه می تواند یک انتخاب خوب باشد. 

ویژگی های بازوبند بادی طرح جدید:

جنس بدنه

جنس بدنه بازوبند شنا طرح جدید از وینیل است. وینیل یک تکنولوژی جدید برای ساخت بازوبند شنا کودک است. ساخت بازوبند بادی با این تکنولوژی، باعث می شود بازوبند بدون بوی بد و ضد حساسیت باشد.  

تعداد محفظه باد

دو محفظه باد موجود در بازوبند بادی طرح جدید، ماندن روی آب را راحت تر می کند. از طرفی در صورت خالی شدن هوای یکی از محفظه ها، محفظه دیگر کودک را روی آب شناور نگه می دارد.

گروه سنی

این بازوبند شنا کودک برای سنین 3 تا 6 سال مناسب است. البته گذشته از سن، توجه به وزن کودک هم در انتخاب این بازوبند شنا مهم است. 

تحمل وزن

بازوبند بادی طرح جدید، حداکثر 30 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. تمام کودکان زیر 30 کیلوگرم در صورتی که این بازوبند از نظر سایز برایشان مناسب باشد و به صورت نسبتاً سفت دور بازوهای آنها قرار بگیرد، می توانند از آن استفاده کنند.

سبک بودن

وزن کم این بازوبند، شنا برای کودک را راحت تر می کند و قدرت تحرک بیشتری به کودک می دهد.

ابعاد

ابعاد این بازوبند بادی شنا 19 در 19 سانتیمتر است و طوری طراحی و ساخته شده که هنگام شنا بازو و زیر بغل کودک شما را آزار نمی دهد.

شرکت سازنده

شرکت سازنده بازوبند شنا طرح جدید، شرکت معتبر اینتکس است. اینتکس یکی از بهترین شرکتهای سازنده محصولات بادی دنیا است. شرکت اینتکس با تیم تحقیقاتی قوی و استفاده از تکنولوژی روز محصولات خود را با استانداردهای بالای جهانی وارد بازار می کند.


سایر ویژگی ها


بازوبند شنا طرح جدید تعادل بالایی دارد و کودک به راحتی می تواند روی آب حرکت کند. این بازوبند بادی شنا در دو طرح وارد بازار شده. 

شما می توانید این بازوبند را هم به عنوان بازوبند شنا دخترانه، هم به عنوان بازوبند شنا پسرانه خریداری کنید.

طرح حیوانات و همچنین رنگ روشن و بازیگوشانه این بازوبند اینتکس مطمئناً نظر کودک شما را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از رنگ روشن در ساخت این بازوبند باعث می شود زمان شنا در مکانی شلوغ، حواس شما به کودک خود باشد و به راحتی او را روی آب رویت کنید.

قیمت بازوبند بادی


قیمت بازوبند بادی بسته به برند، سایز، نوع و کیفیت متفاوت است. شرکتهای مختلف بر حسب هزینه تمام شده قیمت نهایی بازوبندها را اعلام می کنند. اما این محصولات به دلیل دست به دست شدن با قیمتهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند.انتخاب یک فروشگاه خوب، قیمتها را واقعی تر و خرید شما را ارزانتر خواهد کرد. 

به دلیل واردات مستقیم این محصول توسط شرکت سعید اینتکس، قیمت همه محصولات و همچنین قیمت بازوبند بادی، ارزانترین قیمت موجود در بازار است.

فقط کافیست قبل از خرید، قیمت و کیفیت را مقایسه کرده و بعد با خیال راحت خرید کنید. 

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو طرح مختلف و جذاب
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...