بازوبند شنا طرح عروسکی اینتکس

intex 56662

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
22%
92,000
72,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا طرح عروسکی اینتکس یکی از محصولات خلاقانه این شرکت می باشد که برای کودکان تولید شده و در سال جدید روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل داشتن طراحی زیبا و طرحی که برگرفته از ماهی و چرخنگ عروسکی در رنگ های آبی، نارنجی و زرد بوده که فوق العاده چشم نواز شده است. این بازوبند شنا برای کودکانی که نمی توانند خودشان به تنهایی شنا کنند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود و همچنین این بازوبند ساخته شده از جنس  PVC طرح چرم فوق العاده با طراحی زیبا بوده که هر کدام از این طرح های کارتونی از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد که بسیار سرگرم کننده و زیبا در  آب می باشد. این بازوبند بادی کودک دارای 2 محفظه باد بوده که ایمنی این محصول را هرچه بیشتر می کند و کودکان را برای خرید این بازوبند راغب تر می نماید. این محصول یکی از زیبا ترین و جذاب ترین بازوبند های بادی کودکان بوده که بر روی آب از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 این بازوبند طرح کارتونی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی برای آموزش شنا و یادگیری آن بسیار کاربردی می باشد که ساخته شده از جنس وینیل مقاوم با ضخامت چند لایه و از طرح عروسکی بسیار محبوب بوده و مورد توجه همه کودکان قرار می گیرد. این محصول بادی کودک در هنگام استفاده کودکان حس امنیت و لذت فوق العاده ای را در آب ایجاد می نماید که می تواند برای آن ها بسیار سرگرم کننده باشد و همچنین این بازوبند می تواند به والدین نیز کمک بسزایی نماید و برای کنترل و امنیت کودکانشان بسیار کاربردی و جذاب باشد که بزرگسالان می توانند علاوه بر حفاظت از کودک از غرق شدن، به آنها اجازه دهند تا کودک برای یاد گیری شنا و کنترل خود در آب تلاش نماید و به طور کامل شنا کند. این محصول دارای رنگ بدنه شاد و دلنشین بوده که روی آب کاملا مشخص می باشد. این بازوبند شنا قابل استفاده کودکان 3 تا 6 سال بوده و در صورت استفاده صحیح و درست محصول با دوامی برای آن ها خواهد بود. برای خرید بازوبند شنا طرح عروسکی اینتکس با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 1 تا 3 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو طرح چشم نواز
 رنگ : زرد
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...