بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور

Intex 56664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 23 CM
  • عرض: 20 CM
  • جنس: وینیل
17%
210,000
175,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور از سری محصولاتی است که قطعا افرادی که قصد دارند تا به فرزند خود شنا کردن را بیاموزند یا همراه با خود کودک را هم به استخر ببرند نیز می توانند از این محصول جدید و جذاب استفاده کرده و لذت ببرند. در همین راستا قطعا ذکر ویژگی های این محصول از مهم ترین مواردی است که باید به آن اشاره کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با آگاهی از خصوصیات این کالا بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور

در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور محصولی با طرح سه بعدی می باشد که اگر به تصاویر آن دقت کنید می توانید مشاهده کنید که طرح دایناسور موجود بر روی هر بازوبند به صورت خاص قرار گرفته است که این عامل باعث شده تا این محصول کاملا منحصر به فرد باشد. قطعا کودک شما نیز با دیدن این محصول می تواند لذت در اختیار داشتن یک محصول مهیج را به بهترین شکل ممکن تجربه کند.

دیگر ویژگی خوبی که بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور دارا می باشد بحث بهره مندی از جنس و کیفیت فوق العاده این بازوبند خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و عرضه شده که این نکته سبب شده تا این محصول به سادگی آسیب نبیند و بتوانید با خیالی راحت از این محصول برای حفظ تعادل فرزند خود بر روی آب استفاده کنید.

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح دایناسور

در کنار این موارد راه اندازی ساده این بازوبند هم نکته مهم دیگری است که باید به آن اشاره کنیم. بر روی هر بازوبند شما می توانید دریچه باد را مشاهده کنید که با باز کردن این دریچه و سپس به وسیله یک عدد پمپ باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن این کالا را راه اندازی کرده و از ان بهره مند شوید. این محصول هم اکنون با قیمت ارزان و ضمانت نامه کتبی قابل ثبت سفارش از سایت فروشگاه سعید اینتکس می باشد.

برند
INTEX
طول
23 CM
عرض
20 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...