بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو

Intex 56644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
46%
82,000
45,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو محصولی مهیج برای سنین کودکان می باشد که با توجه به طراحی خاصی که دارد باعث شده تا استفاده از آن با توجه به طراحی مهیج و کیفیت عالی بدنه ، برای کودکان ضروری باشد. قطعا کودکانی که قصد رفتن به استخر و یا تفریحات آبی را دارند قطعا باید ایمنی مناسب را هم در اختیار داشته باشند تا از هرگونه خطری در امان باشند. با توجه به این نکته حال در این مطبی قصد داریم تا ویژگی های این بازوبند شنا را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل خرید این محصول را انجام دهید.

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو

در ابتدا باید عنوان کنیم که از نظر طراحی شما می توانید مشاهده کنید که هر دو بازوبند طرح های مختلفی دارند که این عامل باعث جذاب تر شدن این محصول شده است. طرح موجود بر روی هر بازوبند نیز برگرفته شده از انیمیشن محبوب پو می باشد که قطعا از جذابیت های خاصی برای کودکان برخوردار خواهد بود. علاوه بر این ها باید به کیفیت عالی و جنس این محصول هم اشاره کنیم.

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو دارای بدنه ای از جنس PVC می باشد که این جنس در میان محصولات بادی بسیار رایج بوده و ضخامت ایده آلی را هم از خود به جای گذاشته است. هم چنین راه اندازی این بازوبند نیز به ساده ترین شکل ممکن قابل انجام خواهد بود. شما بر روی هر بازوبند دو عدد محفظه باد را می توانید مشاهده کنید که به وسیله یک عدد پمپ باد در عرض چند دقیقه به سادگی این محصول راه اندازی شده و قابلیت استفاده برای کودک را فراهم می کند.

بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو

هم چنین بازوبند شنا کودک اینتکس طرح پو مناسب برای استفاده کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد و با توجه به بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به راحتی می توانید آن را حمل و نقل نمایید. با در نظر گرفتن تمامی این شرایط هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس همراه با ارائه کارت گارانتی برای تمام مشتریان در سراسر کشور فراهم خواهد بود.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 90 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح انیمیشن پو
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...