بازو بند شنا جدید طرح میکی موس

bestway 91002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
16%
259,000
219,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازو بند شنا جدید طرح میکی موس یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین بازو بند های تولید شده برای کودکان بوده که بر روی آب از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد. این بازوبند طرح کارتونی از سری لوازم تفریحی در آب برای کودکان بوده که به منظور آموزش شنا و یادگیری آن بسیار کاربردی می باشد. این بازوبند شنا با طرح انیمیشن میکی موس تولید شده توسط شرکت معتبر بست وی است که ساخته شده از جنس وینیل مقاوم با ضخامت قابل قبولی می باشد. این محصول جذاب طراحی شده برای کودکان 3 تا 6 ساله بوده و دارای طرحی جذاب که بسیار محبوب است و مورد توجه همه کودکان قرار می گیرد. این محصول بادی کودک در هنگام استفاده کودکان به آن ها حس امنیت و لذت فوق العاده ای را در آب ایجاد می نماید و می تواند برای آن ها بسیار سرگرم کننده نیز باشد. این بازوبند پر کاربرد زیبا می تواند به والدین کمک بسزایی نماید و برای کنترل و امنیت کودکانشان در داخل آب بسیار کاربردی باشد.

 لازم به ذکر است بزرگسالان می توانند علاوه بر حفاظت از کودک از غرق شدن به آن ها اجازه دهند تا آن ها برای یاد گیری شنا و کنترل خود در آب تلاش نماید و به طور کامل و بدون نگران و با استفاده از این بازوبند طرح میکی موس شنا کنند.  این محصول دارای رنگ بدنه شاد و دلنشین نیز بوده که روی آب کاملا مشخص است و جلوه بسیار جذاب و زیبایی را ایجاد می کند. در ارتباط با جنس این محصول باید به این نکته اشاره نمود که این بازوبند ساخته شده از نوع PVC بوده که فوق العاده مقاوم و با کیفیت است و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. برای خرید این بازوبند شنا می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازوبند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 111 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو طرح و رنگ مختلف
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه------------

 

بازوبند شنا جدید طرح میکی موس یکی از مهم ترین و ضروری ترین محصول بادی است که برای کودکان در زمان حضور در داخل آب ها نیاز است. از این رو می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد تا در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را مورد استفاده کودکان قرار داد. این بازو بند شنا بدنه ای بادی دارد و در دو عدد برای هر یک از بازو های کودکان تولید شده است. از این رو می توان گفت که بهترین نمونه برای ایجاد ایمنی بیش تر در کودکان در داخل آب ها می باشد. با داشتن این محصول بادی کودکان در داخل دریا نیز امنیت خود را دارا می باشند و دچار مشکل نیز نخواهند شد. به این ترتیب می توان گفت که ضروری بوده است و باید نسبت به خرید آن اقدام کرد. بازو بند می تواند موجب آموزش شنا در محیط های مختلف برای کودکان شود و امنیت آن ها را ایجاد سازد. برای ایجاد جذابیت در این محصول که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است رویه آن با طرح جذاب میکی موس ساخته شده است تا در نظر کودکان بهترین نمونه محسوب شود و به راحتی به آن جذب شده و خرید آن را انجام دهند. 

بازو بند شنا جدید طرح میکی موس

جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب

استفاده از این بازو بند بادی به منظور جلوگیری از فرو رفتن کودکان به داخل آب صورت می گیرد که می تواند برای بهره مندی از موقعیت ایمن و استاندارد مد نظر قرار گیرد. این بازو بند با ساختار بادی سبک و قابل حمل است و به راحتی بر روی بازوی کودکان قرار می گیرد. از این رو مانع از فرو رفتن آن به داخل آب می شود و به آموزش شنای کودکان در موقعیت ایمن کمک می کند. بازو بند بادی برای شنا بسیار لازم و ضروری است و ایجاد تعادل می کند. بنابراین کودکان بر روی سطح آب تعادل لازم را دارند و قادر به بهره مندی از این تعادل در طی ساعات طولانی می باشند. محصول مورد نظر با داشتن وزن کم این قابلیت ها را دارد و قابلیت های خود را در صورت سالم بودن بدنه حفظ می کند. اگر بدنه دچار آسیب شود دیگر به این حالت قرار نخواهد گرفت و مشکل ایجاد خواهد شد. با نفوذ آب به داخل بدنه و خالی شدن تدریجی باد داخل آن بازو بند شنا قابلیت استفاده شدن نخواهد داشت و می بایست ترمیم شود.

مراقبت از بازو بند شنا

به دلیل بادی بودن بدنه محصول و تو خالی بودن ساختار آن افراد باید مانند تمامی محصولات بادی از آن مراقبت کنند تا در نهایت محصول مورد استفاده در طی سال های زیاد قرار گیرد و امکان بهره مندی از آن در طولانی مدت وجود داشته باشد. این بازو بند نباید به حرارت و شعله نزدیک شود چرا که بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده می باشد و در برابر چنین عواملی ایجاد آسیب می کند. علاوه بر این موارد محصول باید در جایی امن نگه داری شود تا با اشیاء نوک تیز برخورد نداشته باشد و سلامت بدنه نیز حفظ شود.

خرید بازو بند شنا جدید طرح میکی موس

تعمیر بدنه

برای داشتن یک محصولی که عاری از هر گونه آسیب و خرابی باشد برچسب تعمیرات در بسته بندی بتزو بند شنا قرار دارد تا در صورت بروز سوراخ و آسیب به ترمیم بدنه بپردازد. این وسیله کاربردی رایگان در اختیار خریداری قرار می گیرد و می تواند بهترین گزینه برای تعمیر بازو بند شنا باشد. برچسب تعمیرات بر روی محل آسیب قرار می گیرد و از ادامه خرابی جلوگیری می نماید.

خرید بازو بند شنا بادی

این محصول با طراحی فانتزی و کودکان در فروشگاه سعید اینتکس موجود است که نسبت به خرید آن می توان اقدام کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...