بالش بادی اینتکس مدل 68675

intex 68675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 36 CM
  • عرض: 30 CM
  • ارتفاع: 10
25%
180,000
135,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بالش  بادی  برند  اینتکس  مدل  گردنی  کد  68675  مناسب  برای  استفاده  بزرگسالان  و  نوجوانان  دارای  روکش  جیر  قابل  شستشو  می  باشد.  این  محصول  با  کمترین  قیمت  توسط  SAEEDINTEX  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


بالش بادی اینتکس مدل 68675 مناسب برای استفاده شما در منازل، مسافرت و به خصوص داخل اتومبیل و هنگام رانندگی می باشد. این محصول از افتادگی گردن هنگام رانندگی جلوگیری کرده و همچنین مانع خستگی و خواب رفتگی گردن می شود. این محصول به گونه ای طراحی شده که مرکز آن خالی بوده و گردن شما در داخل آن قسمت قرار می گیرد و همچنین کناره های این محصول هم به گونه ای طراحی شده تا پس از قرار گیری گردن شما در داخل آن، بتوانید سر خود را به آن ها تکیه داده و به استراحت بپردازید.

در کنار تمامی این موارد باید به لبه های این محصول هم اشاره کرد که به نرمی و لطافت بیشتر این محصول کمک شایانی کرده اند. لازم به ذکر است جنس با کیفیت و خوب این بالش گردنی از جمله نقاط قوت این کالا در جهت جلب رضایت مشتری بوده زیرا که کاملا مقاوم و با استحکام بالا تولید شده است.

بالش بادی اینتکس مدل 68675

 در همین رابطه نیاز به توضیح است که جنس تمام قسمت های این محصول از پی وی سی بوده تا کیفیت مقاومت را برای مشتری تضمین کند و همچنین برای داشتن راحتی شما در هنگام خواب و استفاده از این بالش گردنی، جنس رویه و تمام کناره ها و کف این کالا از پارچه جیر درجه یک و نرم است که دلیل انتخاب این جنس برای بدنه خارجی کالا، علاوه بر دولایه بودن آن و مقاومت بالا، برای نرمی بخشیدن به کالا نیز عنوان می شود.

این محصول نیاز به راه اندازی و اقدام خاصی ندارد و کافیست تا آن را بر روی گردن خود گذاشته و از آن استفاده کنید. در خصوص نگهداری این بالش پشت گردنی نیز باید عنوان کرد که وسایل و اشیا های تیز را به این محصول نکشید زیرا که ممکن است باعث پاره شدن بدنه این کالا شود. اگر قصد خرید این محصول فوق العاده را دارید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی محصولات اینتکس اقدام به خرید این محصول کرده و آن را در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

برند
INTEX
طول
36 CM
عرض
30 CM
ارتفاع
10
جنس
وینیل
وزن بسته بندی
0.100 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...